Over slechte service gesproken!

Discussion in 'De lounge' started by Blub69, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blub69

    Blub69 Fanatiek lid

    Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    GRRR wat was ik boos vanochtend in een winkel!

    In februari heb ik bij een lingeriewinkel 2 lingeriesetjes gekocht van Marlies Dekkers. Waarde van zo'n 340 euro. Ik weet het, het is veel geld, ben ook eigenlijk "gek" dat ik het doe, maar dat is het enige wat ik mezelf gun. Ik draag verder altijd goedkope kleding, dus dan koop ik 2x per jaar maar een nieuw lingeriesetje.
    Na 3 weken kwam er uit de duurste bh, 120 euro, al een beugel uit. Ik terug naar de winkel, half uur rijden vanaf huis. De bh werd door het atelier van de winkel zelf hersteld, opsturen naar Marlies was geen optie. Begin april dacht ik, goh zou de bh onderhand niet al eens klaar zijn?? Ik gebeld, ja hoor mevrouw die ligt al 2 weken klaar!
    3 weken geleden kwam eruit diezelfde bh de andere beugel uit! Omdat ik aan het afstuderen was, ben ik er vandaag pas aan toegekomen om weer naar die winkel terug te gaan. Dus weer een half uur rijden.
    Kom ik in die winkel aan doe mijn verhaal en krijg te horen : " Goh, dan gaan we hem weer repareren" Ik was het daar niet mee eens, ik zei "als ik een bh zou willen die of in zo'n korte tijd al 2x gemaakt zou moeten worden, kocht ik er wel eentje bij de Wibra voor een paar euro, maar geen van 120 euro! Ik ga hier niet mee akkoord! Begon ze over iets anders "mevrouw, u heeft hem na het dragen niet meer gewassen?" Nee, antwoord ik, ik durf dat niet als die beugel eruit komt. Dadelijk gaat mijn wasmachine ook nog eens kapot. Dan word het helemaal een duur geintje!
    Ik moest de bh maar in een netje wassen, terug komen brengen en dan zouden ze wel kijken of ze er iets mee konden?!?!? Want dit konden ze zo niet afhandelen!

    Nu klinkt het alsof het een verschrikkelijk vieze bh was, maar dat was het niet! Een bh die je 's ochtends schoon uit de kast pakt, kan na 3 uurtjes dragen niet zo vies zijn dat je er soep van kan koken! Ik heb hem vanmiddag uitgewassen, en foto's gemaakt voor en na het wassen! Wat mevrouw van de winkel zag waren stiksel met garen, die wit en donker gevlamd zijn. Deze stiksels zitten aan de binnenkant van een witte bh!
    Morgen samen met manlief maar eens even terug!
     
  2. chocotof

    chocotof Bekend lid

    Dec 28, 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ohhhhh wat IRRITANTTTTT!!!! Snap je helemaal... Inderdaad teruggaan en ze komen maar met een goede oplossing!
     
  3. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    Wat achterlijk en trouwens ook achterlijk wat de BH's van Marlies kosten. Volgens mij betaal je ook alleen maar voor de naam en niet voor de kwaliteit. Ik heb vaker slechte dingen gehoord over Marlies Dekkers BH's nlk. Voor dat geld mag je echt wel heel wat beters verwachten.
     
  4. Edge

    Edge Fanatiek lid

    Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    GRRRRRR, wat irritant!!!!! Ben benieuwd hoe het morgen gaat!!!

    Vanochtend ook een sterk staaltje van klantenservice bij de kassa in de supermarkt (NOT).
     
  5. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Is die lingeriezaak van een groot keten of gewoon een eenmanszaakje? Als het een groot keten is dan zou ik een klacht indienen. Misschien dat je ook rechtstreeks conntact kan maken met de site van Marlies dekkers zelf en uitleggen dat je een bh hebt gekocht van haar en dat ie na 3 maanden al kapot was. Zo'n reclame kan ze niet gebruiken natuurlijk, dus wie weet dat er vandaar uit wel iets geregeld kan worden. Succes, want ik zou er ook niet echt vrolijk van worden!!
     
  6. XoXo

    XoXo Niet meer actief

    Ik zou marlies een mailtje sturen dat je de service van haar verkooppunten wel erg slecht vindt. Want voor dat geld zou ik wel betere kwaliteit en service verwachten.
     
  7. sunshine1976

    sunshine1976 Fanatiek lid

    Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou ook mailen naar MD en btw die bh's mogen volgens mij niet in de wasmachine, dus dat zou ik er dan niet bij vermelden:p
     
  8. EnBee

    EnBee Fanatiek lid

    Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    In zo'n geval zou ik echt een bh uit 't rek pakken, die kapotte bh op de toonbank gooien, en zeggen deze neem ik mee, de kapotte mag je houden.. Wat een asociale muts zeg!! Zij asociaal, dan ik ook... Ik zou er miss niet daadwerkelijk mee weglopen (zal wel weer diefstal zijn), maar zou er zeker mee dreigen.
     
  9. Miriam1988

    Miriam1988 Actief lid

    Aug 10, 2011
    140
    18
    18
    Female
    Nagelstyliste
    Friesland
    Ik doe mijn marlies ook altijd gewoon in de wasmachine, gebeurt nooit wat mee... ik zou idd een nieuwe eisen!
     
  10. Wilma

    Wilma VIP lid

    May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zou jou als ik Marlies was aanklagen. :D:D:D


    Ik zou hier ook niet mee akkoord gaan. Jeetje zeg ik heb BH's van de lidle en die heb ik al een jaar. Gaan altijd in de wasmachine en worden in en uit gedragen. Ook met beugel ivm 3x BV gegeven voor langere tijd (zal je verdere details besparen :p) en ik meen dat er nu 1 van de 4 een keer een beugel uit is komen piepen. Ik maak dat zelf aangezien ik redelijk handig ben EN de BH in verhouding met die van jou geen drol kost. Maar hallo zeg voor dat bedrag zou ik inderdaad wel A wat betere kwaliteit en B wat meer service wensen!

    Overigens over zelf maken gesproken. Als er bij mij aan een kant een beugel uitpiept dan kijk ik als ik die kant maak de andere kant ook meteen even na. Lijkt me niet meer als normaal eerlijk gezegd.
     
  11. Loderonde

    Loderonde Actief lid

    Jan 20, 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb weleens gehoord dat de service juist vanuit marlies dekkers heel erg slecht is. Dat je maar heel moeilijk iets vergoed of nieuws krijgt als iets kapot is.

    Maar zeker een mail sturen naar marlies dekkers zelf en ook naar de winkel.
    Belachelijk natuurlijk dat ze er zo mee omgaan! Zeer slechte service..

    Succes
     
  12. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Je bent niet netjes behandeld, maar juridisch gezien hoeven ze inderdaad niet meteen een nieuwe BH mee te geven. Het is natuurlijk wel erg netjes en het zou een super service zijn als ze het wel doen, maar ze zijn het niet verplicht. Je hebt in eerste instantie recht op herstel en wanneer dat niet mogelijk is op vervanging (dus een nieuwe BH) en daarna pas het recht op teruggave van geld.

    Naar wat redelijk is mogen ze herstellen en 2x herstellen wordt naar mijn ervaring wel als redelijk geacht.

    En wat betreft het aankoopbedrag en de kwaliteit: je zou natuurlijk van een BH van deze waarde een veel betere kwaliteit verwachten, maar feit blijft dat je voornamelijk voor het merk hebt betaald en niet zozeer voor een garantie op geweldige kwaliteit.
     
  13. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik was mijn MD's ook altijd in de wasmachine.
    Wat een super slechte service!
    Heb je wel eens het merk Sapph geprobeerd?
     
  14. springkip

    springkip Actief lid

    May 2, 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben toch wel erg benieuwd hoe een BH van 120 euro er uit ziet :p
     
  15. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Meis even over de kosten, wij mogen ook wel eens wat! Ga je niet verontschuldigen dat je wat hebt uitgegeven hahaha!

    Ik zou mij echt even op mijn rechten beroepen , dit is echt van de zotte!
     
  16. stampvamp

    stampvamp Fanatiek lid

    Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    zo ik zou laaiend zijn als ik een bh van zoveel geld kocht en hij niet 1 maar zelfs 2 x kapot gaat! jee.. zou voormij wel meteen de laatste keer zijn dat ik dat kocht hoor..
    hopelijk word het alsnog opgelost want dit kan echt niet!
     
  17. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Jeetje voor dat geld verwacht je kwaliteit en service, weet zeker dat je wel goede service krijgt als je er 1 wil kopen tot dat je de deur uit bent.
     
  18. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Ik draag al jaaaaaaren marlies dekkers... Bij mij is ook 1x eentje stuk gegaan maar ik heb direct een nieuwe mee gekregen. Ik denk dat het dus echt aan het verkooppunt ligt.
    Ik zou dus zeker een ander verkooppunt zoeken...

    Verder had ik m ookevn gewassen voordat ik naar de winkel terug ging. Desnoods even de beugel eruit gehaald maar een bh moet je toch in een waszakje wassen...
     

Share This Page