Ik vind het wel netjes dat ze je geld van 1 pak luiers teruggeven........ maar begrijp ook dat hiermee jouw probleem niet is opgelost. Ik heb trouwens geen probleem met de nieuwe luiers, wel heb ik het gevoel dat de new born maat 3 groter is dan de baby dry maat 3........ of lijkt dat maar zo?
Haha ja dat is misschien waar maar inderdaad ik loop na werk wel even de etos in en schrijf wel wat product codes op Wij zijn slimmer dan Pampers
Inderdaad het is leuk dat ze me 10euro terug geven is natuurlijk altijd goed maar het probleem blijft. Als zij 50 mailtjes krijgen van mensen die niet tevreden zijn zullen ze zelf toch ook wel gaan bedenken dat er iets niet klopt met hun nieuwe formule. Of de new born maat 3 groter is dan de baby dry maat 3 zou ik eigenlijk niet weten...
ik vind het wel goed van hun dat ze een pak willen vergoeden. Maar idd het probleem gaat dan niet weg. Mss toch beter de active dry pampers kopen (die koop ik) daar heb ik nooit problemen mee gehad. Nu gebruik ik huggies en moet zeggen ze bevallen me goed! Nog nooit een doorlekprobleem gehad, of poep die eruit komt!
Ik begrijp niet zo goed waarom jullie pampers uit maken voor oplichters terwijl bepaalde mensen zelf pampers op gaan lichten met code' s van niet door hen gekochte luiers. Mijn dochtertje doet het prima met de baby dry luiers en als dat niet het geval zou zijn zou ik gewoon over stappen naar een ander merk, zonder gemekker.
Hier idem hoor, het geen wat me wel stoort is dat er ineens minder luiers in een pak zitten zonder dat je daar op attent gemaakt word en de prijs gelijk blijft. Prima als de prijs de kosten niet meer kunnen dekken maar ligt daar je trouwe klanten wel ff over in, ik krijg namelijk wel iedere maand een mailtje van Pampers maar dit vermelden ze daar niet in.
ik doe ook mee stuur maar door geen probleem. over dat over stappen naaar een anders merk. als ik zou kunnen zou ik het mischien wel doen.maar fynn kan niet tegen andere merken.hij krijgt gelijk uislag
Ik heb via hun website een reactie gestuurd: Ik krijg iedere maand een mail van pampers boordevol informatie maar waarom word de prijs van de pamper stilzwijgend verhoogd terwijl ik daarover ook graag informatie zou willen ontvangen? In plaats van 44 stuks zitten er nu nog maar 40 stuks in de verpakking, en dat is toch een behoorlijk verschil waarover consumenten ook graag info zouden ontvangen. Ik begrijp dat een prijsverhoging ook niet vriendelijk staat naar de klant toe, maar om dit op deze manier te doen vind ik schandalig.
Inderdaad dat probleem hebben wij dus ook. Jamila kan alleen tegen Pampers dus als ik al zou willen overstappen is dat voor ons niet mogelijk, helaas. En waarom ik mensen vraag een brief te sturen is omdat zij dingen beweren die niet kloppen. Zij garanderen 12uur droog obv 1 luier per nacht maar dat is dus niet waar misschien wel bij sommige kindjes maar bij sommige dus ook niet, zet het er dan ook niet op! En dan ook nog eens in klap 4 luiers minder in een pak doen zodat de consument niet meteen merkt dat ze eigenlijk meer moeten betalen. Ik snap hun idee wel hoor, mensen hebben luiers nodig luiers zelfde prijs kopen ze en thuis komen ze er pas achter dat er minder luiers in te zitten. Maar dan heb je ze al en breng je ze dus niet terug. Vind het gewoon schandalig dat ze om gaan met hun klanten! Dus ja wie niet luisteren wil moet maar voelen!