Problemen bestelling Wehkamp

Discussion in 'De lounge' started by littleme1980, Feb 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. littleme1980

    littleme1980 Actief lid

    Oct 29, 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

    Ik heb een bestelling geplaatst bij Wehkamp en betaald met ideal, alleen kan ik weer van voor af aan beginnen met de bestelling afronden als ik de banksite heb afgesloten. Kortom, ik heb al betaald maar kan de bestelling niet verder afronden.

    Zijn er meer mensen met dit probleem? Hoe is dit toen opgelost? Het lijkt nu alsof ik betaald heb maar dus niet geleverd ga krijgen.

    Ik heb ze ook een mail gestuurd, maar vroeg me af of er meer mensen waren die dit mee hebben gemaakt.

    Grtjs Littleme
     
  2. mw21

    mw21 VIP lid

    Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ook een x gehad maar toen had ik wel bevestiging via mail van bestelling dus dat ging goed
     
  3. littleme1980

    littleme1980 Actief lid

    Oct 29, 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen bevestigingsmail gehad. :(
     
  4. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb het ook eens gehad. De bestelling nogmaals ingevoerd, toen ging het wel goed. Je moet dat scherm niet te snel sluiten zeiden ze toen. Ik had wel dubbel betaald. Maar het ene bedrag is weer netjes terug gestort.

    Even bellen is het makkelijkst, kunnen ze gelijk je dossier nakijken..
     
  5. justme66

    justme66 Fanatiek lid

    Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    hier ook eens gehad, mail gestuurd en prima geholpen
     
  6. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Hier ook wel eens gehad. Dag later mail gehad en hebben ze alsnog de bestelling bevestigd.

    Ff mail afwachten, komt goed! ;)
     
  7. littleme1980

    littleme1980 Actief lid

    Oct 29, 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok bedankt voor de reacties, ik wacht morgen de mail eventjes af.
     
  8. rojin

    rojin Actief lid

    Jan 28, 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ik ook eens meegemaakt...
    Gelijk gebeld, werd mij verteld om nogmaals de bestelling te plaatsen en bij betaling kiezen voor een acceptgiro.
    Als je bestelling binnen is kun je de acceptgiro weggooien, want je hebt al betaald ;)
     

Share This Page