Nou, ben ik nou zo blond Ik wil iets retourneren dat ik zonder account heb besteld bij Shoebana. Ik heb gevonden hoe dat moet. Ik moet naar mijn besteloverzicht en daar staat welke stappen ik moet ondernemen. So far, so good, dat heb ik allemaal gevonden. Maar dan....er staat "Vink hieronder eerst aan welke schoentjes u wilt retourneren. Selecteer de reden van uw retournering." Misschien ben ik kippig hoor, maar ik zie echt nergens iets dat ik aan kan vinken. Iemand dit ook wel eens gedaan en wél snapt hoe het moet ?
Sorry ik heb geen idee, maar zou je er niet even met de klantenservice van dat bedrijf over kunnen bellen?
Dat zou idd kunnen, maar volgens mij zijn die nu in het weekend niet bereikbaar en ik wilde ze eigenlijk vandaag retourneren.
Ik Heb Geen Account - Waar vind ik mijn besteloverzicht? Heeft u geen account? Na het plaatsten van uw bestelling zonder account, ontvangt u een bevestiging per email. In uw orderbevestiging heeft u een unieke link ontvangen. Klik op die link en u komt direct op Mijn Besteloverzicht.
Ja, zoals ik in mijn openingspost al zei heb ik dat besteloverzicht gevonden en moet ik daar iets aanvinken, maar ik zie dus nergens iets dat ik aan kan vinken...