Retourneren Shoebana zonder account

Discussion in 'De lounge' started by Amethist, Jul 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Nou, ben ik nou zo blond :(

    Ik wil iets retourneren dat ik zonder account heb besteld bij Shoebana.
    Ik heb gevonden hoe dat moet. Ik moet naar mijn besteloverzicht en daar staat welke stappen ik moet ondernemen. So far, so good, dat heb ik allemaal gevonden.

    Maar dan....er staat "Vink hieronder eerst aan welke schoentjes u wilt retourneren. Selecteer de reden van uw retournering." Misschien ben ik kippig hoor, maar ik zie echt nergens iets dat ik aan kan vinken.

    Iemand dit ook wel eens gedaan en wél snapt hoe het moet :)?
     
  2. Amethist

    Amethist Niet meer actief

  3. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry ik heb geen idee, maar zou je er niet even met de klantenservice van dat bedrijf over kunnen bellen?
     
  4. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Dat zou idd kunnen, maar volgens mij zijn die nu in het weekend niet bereikbaar en ik wilde ze eigenlijk vandaag retourneren.
     
  5. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Ik Heb Geen Account - Waar vind ik mijn besteloverzicht?
    Heeft u geen account? Na het plaatsten van uw bestelling zonder account, ontvangt u een bevestiging per email. In uw orderbevestiging heeft u een unieke link ontvangen. Klik op die link en u komt direct op Mijn Besteloverzicht.
     
  6. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    ;)

    Ja, zoals ik in mijn openingspost al zei heb ik dat besteloverzicht gevonden en moet ik daar iets aanvinken, maar ik zie dus nergens iets dat ik aan kan vinken...
     

Share This Page