Service babydump top

Discussion in 'De babyuitzet' started by Gul83, Nov 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Vaak hoor je alleen de negatieve verhalen maar ik heb nu zo'n positieve ervaring met Babydump. Vond dat, dat ook gemeld mag worden.
    Ik zag net op de site dat babydump bij Joolz day een nieuwe actie heeft. Ik had de joolz day gekocht en de maxi cosi cabrio fix erbij kado gekregen. Nu krijg je voor hetzelfde prijs ook nog een voetenzak kado. Ik heb een mailtje eraan gewaagd en ja hoor binnen 10 minuten kreeg ik antwoord dat de voetenzak naar ons wordt toegezonden.
    Dat is toch weer een leuke meevaller :)
    Ik ben erg blij.:D:D:D
     
  2. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ja he!:D Babydump heeft echt super service en heel goed personeel vindt ik!!
     
  3. tupp

    tupp VIP lid

    Jun 13, 2009
    22,853
    19,221
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Kijk. toch de moeite om daar even een mailtje voor te sturen! Netjes dat ze je zo'n voetenzak alsnog sturen.
     
  4. Marise

    Marise Fanatiek lid

    Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    Ik heb al 2x onze wagen en kamer goedkoper gezien op andere site's of winkels. En heb het resterende bedrag terug gekregen. Ook best netjes dacht ik zo! Denk niet dat hij nu nog ergens goedkoper komt te staan ;)
     
  5. CindyCM

    CindyCM Actief lid

    May 21, 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een wiegje gekocht bij Babydump en twee dagen later ging een actie in (25% korting). Ik heb gebeld en kreeg het verschil terug geboekt op mijn bankrekening. Ze bood het meteen aan. Echt super service!!
     
  6. Vlinderr

    Vlinderr Fanatiek lid

    May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik vind de service ook prima geregeld bij BabyDump! (in tegenstelling tot Prenatal!)
     
  7. Marise

    Marise Fanatiek lid

    Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    Prenatal is gewoon hardstikke duur alleen als je in die staffelweken voor 1250 euro kocht, waren ze goedkoper. Maar dat heb ik dus teruggekregen van de babydump.
     
  8. Edge

    Edge Fanatiek lid

    Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ik heb zelf nog nooit iets negatief gelezen over de Babydump, ik vind het een van de betere zaken betreffende klantenservice. Daar zijn ze erg goed in.
     
  9. Habeebah

    Habeebah Actief lid

    Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    hier ook een goede ervaring.. zag op een website dat de joolz day met voetenzak en cabriofix 750,- koste maar zei dat ik et liever bij hun wilde kopen en kreeg et toen bij de babydump voor 730, gewoon ff een printje van die andere site gemaakt. levering etc was ook prima verlopen
     
  10. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hier nog iemand die zeer tevreden is met de service van de babydump !

    Ik raad bij zwangere vrienden ook de babydump aan hiihi.

    Liefs
     
  11. lillibit

    lillibit Fanatiek lid

    Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik heb zowel positieve als negatieve ervaringen met de babydump! In de winkel was de service helemaal top, kan geen andere winkel aan tippen! maar de klantenservice is echt flut zeg! :x Eerst worden we gebeld met de mededeling dat er een verkeerde berekening was gemaakt en dat de rekening ff 300 euro duurder zou worden, zonder blikken of blozen of sorry. Wij gezegd dat we niet zomaar akkoord gaan omdat wij niet konden vinden waar de fout zat. Nooit meer wat gehoord, dus wij nar twee weken weer bellen, zeggen ze doodleuk, dat het toch niet zo bleek te zijn!! :( Nou zeg, bel dan even op en zeg sorry!

    vervolgens staat er vorige week een of ander event mompelend op de voicemail van mijn vriend, niks van te verstaan, bleek het later de planner te zijn de een afspraak wilde maken voor levering. Dus ik bel terug, krijg een of ander chagerijng mens aan de lijn die ff doodleuk zij dat de meubels volgende week komen ipv eind december, en er was weinig discussie over mogelijk!

    Toch een beetje jammer van een goede zaak met een goede winkelservice!
     
  12. misa

    misa Niet meer actief

    Goed om te horen! Wij hebben ook geen negatieve ervaring met babydump hoor!
     
  13. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Wat jammer dat het bij jou net zo goed verliep. Bij ons waren de spullen ook veel eerder dan dat ze het eerst aangaven. Maar wij vertelden dat we onze kamer nog niet in orde hadden en konden samen afspreken in welke week het wel bezorgd kon worden. (dat was de eerst afgesproken week)
     
  14. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Hier op zich wel goede ervaring met online bestellen. Gister voor 12 uur had ik wat besteld en vandaag was het al binnen.
    Wel heb ik 1 keer gehad dat ik aangaf dat ik het in een bepaalde week wilde hebben omdat ik met vakantie was. Gingen ze het toch nog die dag versturen terwijl ik pas 1,5 week later thuis was. Heeft dat pakketje (zat een maxicosi in) zolang bij de buren gestaan, dat vond ik wat minder.
     
  15. debby82

    debby82 VIP lid

    Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier ook alleen maar goede ervaringen.
    Na het kopen van de bugaboo zag ik ergens een actie met een gratis luiertas, maar die luiertas wou ik niet eens, toen mocht een voetenzak (die normaal 109 euro kost) voor 20 euro.
    En later zag ik hem nog ergens goedkoper, kreeg ik ook nog 90 euro terug... lekker hoor!
     
  16. smartie1980

    smartie1980 Niet meer actief

    Wij ook al regelmatig geld teruggekregen (4 x al!)
    Steeds alle acties in de gaten houden, ook op internet, stickers plakken, etc.
    Ze passen het heel snel aan.
    Ook goed de service als je zwangerschap verdrietig af loopt.

    Wat ik idd jammer vind, is het leveren.
    Wij hadden aangegeven rond week 26. Vandaag geleverd, ben nu 27 weken. Nu kwam er een afspraak van de gyn tussen, dus wilde het verzetten. Maar dan kon het pas over 4 a 5 weken!:$

    Wat als ik vandaag sowieso al niet kon, was het dan ook pas zo laat gekomen??
     
  17. lillibit

    lillibit Fanatiek lid

    Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik kreeg amper de kans om om een andere data te vragen en toen ik dat toch deed, kreeg ik er niet echt een antwoord op, alsof ze er niet op zaten te wachten....
     
  18. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dat had ik dus ook...er was week 42 afgesproken en toen belde ze opeens op maandag in week 39 dat het kamertje die dag erna geleverd zou worden. Nou euh...nee, want er moet nog geverfd worden en laminaat gelegd.

    Ow, nou mevrouw dan plannen we u opnieuw in en bellen we u weer terug (waarom niet meteen een nieuwe afspraak maken :() Eind week 39 werd ik dus weer gebeld, nu wilden ze in week 40 komen. Euhh...hallo; we hebben toch niet voor niets week 42 gezegd! Dus weer opgehangen en we zouden weer opnieuw ingepland worden.

    Begin week 40 werd ik weer gebeld met de mededeling dat ze in week 42 op dinsdag zouden komen leveren. Nou, liever een andere dag, welke maakt niet uit, maar geen dinsdag. Werd helemaal afgesnauwd door dat mens aan de telefoon en ik kon kiezen: die dinsdag of wéér opnieuw ingepland worden, maar dan zou het pas in week 44 of later worden. Uiteindelijk dus toch maar voor de dinsdag in week 42 gekozen. Kan me er nog boos over maken :x:x

    De service verder was prima hoor; alleen dat gedoe met leveren niet :p
     

Share This Page