Wat een rare uitspraak! Als je een goede klant bent die wanneer nodig ook echt wel langskomt op de praktijk zal de dierenarts heus wel telefonisch wat willen bespreken, daar niet van. Maar zoals je het nu schrijft stel je in feite: Ik wil wel van iemands kennis en kunde gebruik maken, maar er niet voor betalen! Ben zelf dierenarts, heb een opleiding van 8,5 jaar achter de rug en kan me hier dus echt over verbazen! Nogmaals: voor trouwe klanten hoeft echt niet overal een nieuw prijskaartje aan te hangen, maar de stelling: bellen is gratis want ik vind de dierenarts het blijkbaar niet waard om voor te betalen komt niet heel respectvol over!
mee eens! en daarnaast hoort dit nou eenmaal bij het hebben van een huisdier. Met je kind ga je toch ook langs de huisarts?
castreren is idd de beste optie. thuis hebben wij altijd vrouwtjes gehad maar nu hebben we 2 mannetjes. 1tje is al gecastreerd de andere mag pas over een maand. maar heb zoiets idd ook voor ontstekingen te voorkomen laten casteren
Sorry maar ik vind dit een vreemde opmerking... Als je dieren hebt weet je dat je af en toe naar de dierenarts zou moeten, en dan heb je dat geld er wel voor over. Zoniet, begin dan niet aan dieren..... Ben benieuwd of je al bij de dierenarts bent geweest en wat het is.
Ik vind even bellen ook raar, gewoon langsgaan, dan kunnen ze ook even kijken waarom hij begint met likken. Over het algemeen is dat niet zomaar. En een hond denkt niet, nu ik is even lekker likken haha
en ja hoor er word weer iemand afgekraakt! boeien dat zei alleen zou bellen en boeien dat jullie zouden gaan! doet er he-le-maal niet toe! ben je al geweest/gebeld? ben benieuwd wat ze te vertellen hadden!
Ik word er zo moe van dat je tegenwoordig op dit forum je mening niet meer mag geven, of tegen iemand in mag gaan. Kom op zeg.. Het is verdorie een forum!!!  fo·rum het; o -s 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd  dis·cus·sie de; v -s uitwisseling van gedachten, meningen: ter ~ staan niet vaststaan, onderwerp van gedachtewisseling zijn
Hoho ik word nu veroordeeld om een uitspraak die ik doe.... Laat het me ff uitleggen. Ik heb een duitse herder met heel veel oorproblemen, daar zijn ze van op de hoogte. Als ik bel voor medicijnen , moet ik eerst op spreekuur komen, terwijl ze weten hoe het zit, en ik uiteindelijk toch die medicijnen mee krijg. En daarbij als ik op spreekuur komt, dan kost het mij 38 euro en weet ik net zo veel als dat ik een telefoontje pleeg. En natuurlijk begrijp ik dat ik moet betalen voor de diensten van een dierenarts, en ben ik ontzettend blij, dat ze er zijn. Maar ik vind alles wel absurd duur, dus als er een probleempje is waar je niet 1 2 3 voor naar de dierenarts hoeft, zou ik eerst telefonisch contact opnemen... ja ik denk dan echt aan mijn portemonnee en dat heeft niets te maken met wel of geen respect voor de dierenarts.
en wat vind jij dan als dierenarts hiervan? ik kreeg een spoedvisite, uiteindelijk niets meer aan te doen, hond dood, volgende dag een rekening 75 euro voor de spoedvisite. Dat vind ik dan wel echt heel erg rauw op mijn dak. En dan nog mag ik niet klagen over de prijzen bij de dierenarts
Mijn post worden voorbij gelezen zie ik.... Het was een reactie op mijn post Nu heb ik uitgelegd waar mijn opmerking uit voort kwam, en gaan we inneens verder op elkaar afkraken
Hier zie je wat een hond trouwens nog meer kan met zn tong http://www.youtube.com/watch?v=49AejH5_EIk
Als het niet heel ernstig is, overleg ik ook eerst met de assistente... zorgkosten besparen, noem ik dat.
Nou sorry hoor Maar voor bepaalde dingen bellen wij ook eerst voor dat we er langsgaan en een consult van 40 euro aan ons reet hebben hangen. Tis vaak genoeg gebeurd dat we voor niets bij de dierenarts stonden en toch een dikke rekening kregen. Je kan toch even bij de dierenartsassistente informeren? Als er met Damian iets is bel ik ook altijd eerst de assistente , die kan vervolgens bepalen of het nodig is om langs te komen of niet. Je kan in elk berichtje wel iets negatiefs , of iets slechts zoeken. Ik heb alle respect voor dierenartsen en ben zeker bereid om alle kosten die mijn huisdier met zich mee brengt te betalen , maar als je kosten kan voorkomen door simpelweg even te bellen dan doe ik dat zeker.
Nou daarom net. Het is per dierenarts heel erg verschillend ,en ik heb er totaal geen problemen mee om een consult te betalen als er ook echt iets is waarbij de het dier kan helpen , maar soms is het gewoon niet nodig , en daarom zijn er de telefoons uitgevonden!