Ik had laatste een pot wortelen van jumbo waarin veel wortelen zaten met vieze plekken (niet goed schoon) Ik ben niet zo dat ik bij de eerste de beste keer meteen mail, maar na een paar keer had ik zoiets van ik laat het wel ff weten. Krijg ik net een reactie terug excuses enz.......en ik krijg een waardebon. Super netjes natuurlijk Wat ik me afvraag krijg je die bon thuis gestuurd of hoe gaat dat? In de mail zat namelijk niks. Iemand hier ervaring mee? En hoeveel kreeg je? Vind het zo hebberig om hierover mailen/bellen daarom vraag ik het eerst maar eens hier.
netjes. ik kreeg na ene klacht een mail terug dat ik me volgende keer met het betreffende artikel bij de klantenservice moest melden...minder klantvriendelijk dus
Ik heb me bij de jumbo wel eens gemeld met een product wat echt niet meer goed was. Het enige wat ik kreeg was een o ok geef maar hier.
Hier een keer maden in een pot geroosterde paprika. Kregen de 3 euro terug die we betaald hadden nou dat was een foutje Fikse mail gestuurd en ook de bedrijfsleider was het er niet mee eens dus toen een cadeaukaart voor 25 euro gehad En ze zijn nog aan het onderzoeken hoe het kan. Moesten laatst nog foto's op sturen omdat de fabriek zei dat het grote pitten waren ja doei! En hun wilde dus nog extra bewijs tegen de fabriek
Met je email naar de winkel gaan daar wordt het als het goed is opgelost. Zo werken wij altijd hier. Gr. Succes
Mijn moeder had laatst bij de jumbo een rotte mandarijn in het zakje zitten en dit zag ze in de winkel. Dus uit beleefdheid zegt ze dat en pakt een nieuw netje. Kreeg ze een hele tas vol groenten en fruit omdat ze het verteld had. Erg goede service vond ik.
Ik van de week ook met kaas. Die was echt zo slecht gesneden. Thuis zou je het nog beter kunnen met je mes. Dus kreeg gewoon een nieuwe.
Ik heb het al 2 keer gehad bij de c1000. Eerst met de luiers, toen ze vernieuwd zijn hebben wij erg veel last van doorlekken gehad. Dus een mail gestuurd en kreeg een fijne waardebond van 10 euro. Onlangs had ik een pizza van het huismerk, waar ik dus erg ziek van ben geweest. En omdat ik niet wilde dat iemand anders daar ook last van kreeg heb ik een mailtje gestuurd. Antwoord was dat het in behandeling werd genomen. Een week of vier later kreeg ik een brief thuis met wederom een waardebon van 10 euro. Heel klantvriendelijk!