waardebon nav klacht jumbo

Discussion in 'De lounge' started by muisje14, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

    muisje14 Niet meer actief

    Ik had laatste een pot wortelen van jumbo waarin veel wortelen zaten met vieze plekken (niet goed schoon)
    Ik ben niet zo dat ik bij de eerste de beste keer meteen mail, maar na een paar keer had ik zoiets van ik laat het wel ff weten.
    Krijg ik net een reactie terug excuses enz.......en ik krijg een waardebon. Super netjes natuurlijk
    Wat ik me afvraag krijg je die bon thuis gestuurd of hoe gaat dat? In de mail zat namelijk niks.

    Iemand hier ervaring mee? En hoeveel kreeg je?

    Vind het zo hebberig om hierover mailen/bellen daarom vraag ik het eerst maar eens hier.
     
  2. Micchan

    Micchan VIP lid

    Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Netjes! Maar verder heb ik geen idee hoe of wat, sorry :)
     
  3. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Misschien krijg je wel een waardebon voor een nieuwe pot wortelen haha.
     
  4. muisje14

    muisje14 Niet meer actief


    Haha zou zomaar kunnen, blijft netjes
     
  5. MoedervanSafia

    MoedervanSafia Fanatiek lid

    Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Jumbo is wel erg klantvriendelijk, jammer dat er geen Jumbo bij mij in de buurt is..
     
  6. Samba2013

    Samba2013 Bekend lid

    Jan 27, 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    netjes. ik kreeg na ene klacht een mail terug dat ik me volgende keer met het betreffende artikel bij de klantenservice moest melden...minder klantvriendelijk dus :)
     
  7. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb me bij de jumbo wel eens gemeld met een product wat echt niet meer goed was. Het enige wat ik kreeg was een o ok geef maar hier.
     
  8. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Ik heb het een keer bij Dirk vd Broek gehad, en ze stuurden me een bon van € 5,-
     
  9. ilona85

    ilona85 Fanatiek lid

    Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Hier een keer maden in een pot geroosterde paprika. Kregen de 3 euro terug die we betaald hadden nou dat was een foutje ;) Fikse mail gestuurd en ook de bedrijfsleider was het er niet mee eens dus toen een cadeaukaart voor 25 euro gehad :D

    En ze zijn nog aan het onderzoeken hoe het kan. Moesten laatst nog foto's op sturen omdat de fabriek zei dat het grote pitten waren ja doei! En hun wilde dus nog extra bewijs tegen de fabriek
     
  10. ria30

    ria30 Actief lid

    Apr 24, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Met je email naar de winkel gaan daar wordt het als het goed is opgelost.
    Zo werken wij altijd hier.
    Gr. Succes
     
  11. Knuffie85

    Knuffie85 Niet meer actief

    Mijn moeder had laatst bij de jumbo een rotte mandarijn in het zakje zitten en dit zag ze in de winkel. Dus uit beleefdheid zegt ze dat en pakt een nieuw netje. Kreeg ze een hele tas vol groenten en fruit omdat ze het verteld had. Erg goede service vond ik. :)
     
  12. Gerdatje

    Gerdatje Fanatiek lid

    Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik van de week ook met kaas. Die was echt zo slecht gesneden. Thuis zou je het nog beter kunnen met je mes.
    Dus kreeg gewoon een nieuwe. :D
     
  13. MrsXL

    MrsXL Fanatiek lid

    Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Ik heb het al 2 keer gehad bij de c1000.
    Eerst met de luiers, toen ze vernieuwd zijn hebben wij erg veel last van doorlekken gehad. Dus een mail gestuurd en kreeg een fijne waardebond van 10 euro.

    Onlangs had ik een pizza van het huismerk, waar ik dus erg ziek van ben geweest.
    En omdat ik niet wilde dat iemand anders daar ook last van kreeg heb ik een mailtje gestuurd. Antwoord was dat het in behandeling werd genomen.
    Een week of vier later kreeg ik een brief thuis met wederom een waardebon van 10 euro.

    Heel klantvriendelijk! :)
     

Share This Page