webshops

Discussion in 'De lounge' started by oudjaarsvlinder, Jul 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oudjaarsvlinder

    oudjaarsvlinder Niet meer actief

    ik vroeg mij af of jullie ook wel eens een probleem hebben gehad met een webshop? Wat was het probleem en hoe is het toen opgelost.

    Ik heb namelijk een probleem, ik wil namelijk wat rokjes terugsturen om verschillende redenen en nu willen ze mij niet mijn geld teruggeven.
     
  2. ashleyp

    ashleyp Niet meer actief

    Mijn vriend heeft een webshop dus ik weet wel het e.e.a. van regeltjes af. Wanneer heb je het gekocht? Wil je het terug sturen i.v.m. beschadegingen of zijn ze alleen gepast en verder niets? Mag ik ook vragen welke webshop? Dan kan ik eens naar hun regels kijken en of dat wel klopt.
     
  3. oudjaarsvlinder

    oudjaarsvlinder Niet meer actief

    Dottig.com, vorige week vrijdag binnen gekregen en bleek dat 1 rokje al andere kleur was dan ik bestelde en na passen bleek de andere rokjes veel te klein te zijn.
     
  4. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik las het andefe topic hierover van je. Het is dus niet geregeld? Hoop dat iemand je hier kan helpen. Succes!
     
  5. Mammietammie

    Mammietammie Fanatiek lid

    Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Herinner ze dan maar even aan de wet kopen op afstand. Online kopen

    Op hun eigen site staat overigens dat je gewoon binnen 7 dagen kunt retourneren zonder opgaaf van redenen. Retourneren/afkoelperiode | Dottig Maar dat doen ze nu dus niet bij jou als ik het goed begrijp?
     
  6. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Redcoon. Wij hadden daar iets gekocht, kregen het kapot, dus weer terug gestuurd. We kregen bevestiging dat het was aangekomen bij het 'depot'. Maar daarna is Redcoon het zelf kwijt geraakt in de post naar Duitsland toe. Eerst weigerden ze geld terug te geven, maar na wat dreigen kwamen ze toch over de brug. Werd er wel even bij vermeld dat ze 30 dagen de tijd hadden om geld terug te geven, en dat ze die ook zeker gingen gebruiken. Erg kinderachtig. Daar bestel ik dus nooit meer wat.
     
  7. Dotty

    Dotty Fanatiek lid

    Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een eigen webshop. En je staat gewoon in je recht! Ook zonder reden zou je de rokjes gewoon terug kunnen sturen en het gehele bedrag terug moeten krijgen. Slechte zaak van deze webshop!
     
  8. Tjilpje

    Tjilpje Fanatiek lid

    Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een webwinkel en natuurlijk mag je het retour zenden en je geld terug krijgen.

    Als het zelfs in hun voorwaarden staat, snap ik niet dat ze zo moeilijk doen.

    Slechte reclame ook...
     
  9. oudjaarsvlinder

    oudjaarsvlinder Niet meer actief

    Ik heb vandaag terug gestuurd, brief er bij met het recht dat ik had.
     
  10. oudjaarsvlinder

    oudjaarsvlinder Niet meer actief

    Als het goed is komt het toch goed, schoonmoeder heeft webshophouder telefonisch gesproken en het begon toch wel te dagen dat ze niet helemaal goed zit.
     

Share This Page