Pfff... probeer al de hele ochtend de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ik kom wel in het keuze-menu maar zodra ik dan voor een keuze kies wordt de verbinding verbroken. Heb geloof ik alle keuzes al eens geprobeerd maar kom echt niet verder. Wij hebben nu telefoon en internet van ziggo (geen klachten over) maar met digitale tv kunnen we een alles in 1 pakket nemen. Nu is het zo dat radio en tv op een ander abb. zit dus dat moet eerst samengevoegd worden (zegt die man van de besteltelefoon). Nou, dat moest dus via de klantenservice maar die kan ik dus niet bereiken. Heb ook al gemaild maar verwacht eerlijk gezegd niet zo snel een antwoord. Misschien toch maar een andere internetaanbieder kiezen? Vindt het wel lastig... Weer ander emailadres en zo...
@Otje je kan ziggo jou ook laten bellen. Dit kan alleen als je iets van ze wil bestellen, en jij wilt het alles in 1 pakket bestellen. http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/ Op deze website zie je, onderaan links, staan bel mij!
Otje, als je het alles-in-een-pakket wil kun je dat gewoon bij de besteltelefoon doorgeven, tenzij de andere abbo's op verschillende namen staan, zoals bij ons.
Loeki2: Ja, dat is dus bij ons het geval. Radio en tv staat op mijn naam (meisjesnaam) en internet en telefoon staan op mijn gehuwde naam. Echt stom dat je dit moet laten wijzigen want radio en tv staat op (voorbeeldnamen gebruikt) "jansen" en internet en telefoon op "de vries-jansen". Stom dat ze hier zo moeilijk over doen.
Oh ALS je de helpdesk aan de lijn krijgt is dat echt in 2 minuten geregeld, dat was geen enkel probleem bij ons.
het enigste wat ik altijd denk bij deze berichten is ..... goedkoop is duurkoop! je kan wel overgaan naar een goedkope provider, maar als je steeds moet bellen met klachten à zoveel pm. reken maar ff na................. ben al jaren bij upc, nooit problemen (afkloppen) misschien betaal ik wel teveel maar ben wel altijd online!
Nee vandaag geen poging gedaan. Nienke ik weet niet hoe duur UPC is, maar Ziggo is alles behalve goedkoop. @home was jaren langde duurste provider en Ziggo is zeker niet goedkoper.
Nee ziggo is inderdaad niet goedkoop. En met welke provider zijn er tegenwoordig geen problemen. Tuurlijk zijn er altijd mensen die geen problemen hebben met een provider, maar er zijn ook genoeg die er wel problemen mee hebben. Upc, kpn, tele2, alice, ziggo...allemaal 1 pot nat. Ik heb het vandaag ook niet geprobeerd, had geen zin om weer chagerijnig te worden.
Hier ook al anderhalve week aan het bellen, of ze aub mijn digitale tv weer aan kunnen sluiten. Heb forumulieren ingevuld, meerder malen gebeld of alles binnen was en in orde. En tja ineens zondag geen digitale tv meer. Ook probeer ik mijn telefoon naar volop bellen om te zetten, maar schijnbaar is dat knopje om alles om te schakelen bij Ziggo niet te vinden. Heb gisteren ingevuld op de site of ze vandaag mij willen bellen. Bevestiging hiervan gekregen, en tja toch echt niet gebeld vandaag. Ben ook echt in staat om gewoon alles weer lekker op te zeggen.
Grrr...en ook vanaf vandaag hier geen digitale tv meer... Ongelooflijk hoor. En vorige week mail gestuurd over dat de afstandsbediening van de digitale ontvanger kapot was, of we nu een nieuwe ontvanger moesten aanvragen ofzo. Kreeg een mail terug: Toch best apart....
Dus digitaal kan gewoon ineens wegvallen. Balen elvira en heart, Wij hebben dus nog geluk gehad dat de monteur hier na 1 week was om alles te instaleren. Zal er nu niet zo snel inzitten denk ik.
Hier ook ZIGGO! Hadden 3 maanden preview digitalen TV, daarna ozu het overgaan in standaard pakket..hadden w eineens vanaf 25 oktober geen digi tv meer! Grrrr... Bellen, bellen, bellen....vandaag, jaja na een week!, kregen we nu net na 10 minuten ind e wacht iemand aan de foon..Die heeft wat op de pc bij hun gedaan en hoppa hebben weer TV. Wilde ook nog wat vragen over de slechte kwaliteit van het internet, maar toen trok manlief per ongeluk de stekker van de telefoon eruit en hoppa, verbinding verbroken(jaja lekker dom!) Hadden geen zin in weer 10 min. in de wacht, dus laten het er maar even bij! Moet niet lang meer duren dit gezeik, want dan zal ik ze een brief sturen(bellen schiet niet op!) met de mededeling dat ik maar een halve rekening betaal, omdat ze maar de helft van de service bieden die ze beloven! maar wij hebben weer digiTV! kus miek
ik heb ze vandaag ook aan de lijn gehad, had al een week geen digi tv, en nu na twee uurtjes bellen is het gelukt. pfffffff wat een ellende maar ik ben wel weer blij nu.
Weet er alles van Sinds het ziggo is is het flink kl**te. Het kost je alleen maar geld Hoop nu dat ze op tv zijn geweest bij radar dat het gauw goed komt.
ik ben er totaal denk ik wel 56 uur mee bezig geweest, ik heb nu eindelijk digi tv met mijn turkse zenders die ik wilde. Ben beniewd hoe hoog de tel rekening is.
Idioot zeg. Lang leve Ziggo, maar zoals eerder gezegd, het is bij anderen niet anders. Mijn zusje is dus ook overgestapt omdat Ziggo niet wilde meewerken en nu zit ze dus zeker een maand zonder telefoon en internet door Tele2. Dat is echt van de wal in de sloot
ja van de drup in de regen. tis toch gewoon niet meer normaal. ik werk zelf ook voor een klantenservice dus weet wel dat die mensjes die achter de tel er niks aan kunnen doen, maar word er wel gefrustreerd van. maarrr: Alles komt goed.