Ik kreeg gisteren een aanbieding van het alles in een pakket in de bus voor 49,50 ofzoiets, dat zou één euro schelen met wat we nu hebben en dan krijgen we er een heleboel zenders en sneller internet bij.. Maar nu ik dit topic lees, wil ik voor die paar zenders en dat snellere internet echt niet deze problemen op mijn hals halen. We laten alles dus gewoon bij het oude! Ik kijk over een jaar ofzo als dezel problemen zijn opgelost wel weer verder.
nou hier hebben wij geen problemen met ziggo alleen dat we 8 weken hebben moeten wachten op het kastje voor digitale tv. Verder geen problemen Ook niet toen we zijn over gestapt naar het alles in een pakket.
onze ziggo factuur is ook duurder geworden maar dat komt omdat we nu het basis tv abo bij de factuur in hebben, voorheen moesten we dat los van de rest betalen per acceptgiro (terwijl we toen dus ook al een alles-in-1-pakket van @home hadden) wij hebben zelf nog geen ellende met de overgang naar ziggo, hebben alleen een paar x een paar uur geen radio, tv, telefonie en internet gehad. heb echter voor mijn ouders me suf moeten bellen naar ziggo, hun complete abonnement is verloren gegaan bij de overgang naar het nieuwe ziggo systeem.. echt belachelijk, ze zitten nu al 5 weken zonder telefonie!
Belachelijk, wij zijn nu voor het alles-in-een-pakket duurder uit dan de losse pakketten bij @home samen, dus dat klopt toch echt niet.
wij kwamen bij KPN weg en dat was echt een groot drama. bij KPN is het ook een ramp om op te zeggen, ze laten je gewoon niet gaan! we hadden totaal 8x opgezegd, en dan blijven ze volhouden dat ze daar niets van bekend is.... ze hadden ons tel.nr. echter wel al overgedaan naar @home... dus we waren én ons telefoonnummer kwijt, en hadden dus uberhaupt geen telefonie meer, en tóch wilden ze ons abo niet beeindigen! uiteindelijk heb ik een week lang wel 10x op een dag gebeld, en toen kreeg ik uiteindelijk het telefoonnummer van de afdeling klantcontact (niet de klantenservice, maar een afdeling die je normaal gesproken nooit te spreken krijgt, zij handelen dat af wat de klantenservice totaal verkloot heeft), toen was binnen een week ons abo beeindigd en kregen we nog 2 maanden abogeld terug, omdat we wéken zonder telefonie hebben gezeten. voor ons nóóit meer kpn! al denk ik wel dat het een goede zaak is dat veel (alle?) provider geen vaste contracten meer hebben, op die manier kun je tenminste weg bij een slechte provider, en word de service denk ik ook beter omdat de concurrentie groter is
hebben ze je niet per ongeluk naar een 'hoger'pakket gezet? wij zijn ook overgezet van ons @home abo naar ziggo, maar we hebben sneller internet e.d. terwijl we 1 euro minder betalen
Ja dat hebben ze dus idd, maar zie ze daar maar eens over te bereiken die eikels, daar begon ik dit topic over
wij zijn oud @home klant, en bij ons werken dus de telefoonnummers niet die ze op de ziggo site vermelden... hele tijd ingesprektoon, dat schijne (alle?) oud @home klanten te hebben. uiteindelijk heb ik hun verkoopafdeling gebeld (= ander telnr), dat nr werkte wel, en toen heb ik het telnr gekregen dat oud @home klanten moeten bellen om de klantenservice te pakken te krijgen. béétje jammer hoor, dat ze dat niet even vermelden op hun website!
Nou ik ben maar gestopt met bellen, wordt er zo moedeloos van...je komt er gewoon niet doorheen. Ik laat de afspraak met de monteur maar staan voor a.s. woensdag. Alleen wat ik heel erg vreemd vindt....is dat ik de digitale ontvanger nog niet binnen heb. Normaal gesproken krijg je die toch thuis gestuurd? Of neemt de monteur die mee? Straks komt de monteur hier woensdag en heeft hij niks te installeren.
Ik heb trouwens ook nog helemaal geen bevestiging gekregen dat de monteur woensdag langs komt. Normaal krijg je dit toch schriftelijk?
wij hebben ook het digitale pakket genomen, gelukkig werkt alles hier naar wens. alleen bij de eerste rekening was het nog geen alles in één en hadden ze internet er niet bijgezet. was dus goedkoop uit, wacht de volgende rekening maar af. mijn schoonouders hebben het ook aangevraagd, bevestiging gehad en nog steeds niks gezien
Nou zeg, hebben ze WEER een veel te hoog bedrag afgeschreven. En ik kan het abbo ook niet wijzigen wat hij zegt dat het nummer van mijn smartcard niet juist is. Bellen met Ziggo dus "De wacht tijd bedraagt ongeveer 14 minuten" "De wachttijd bedraagt meer dan 10 minuten" hang nu dan toch maar in de wacht ...
Hier nu al de hele avond storing. Kabel en digitaal. Ik ben blij dat we internet niet via de kabel hebben, Anders waren de spelletjes uit de kast gehaald. 8) Ik ga geloof ik maar niet bellen, want dat duurt veel te lang.
toen ik in februari op mezelf ging wonen.. had ik @home.. die wou ik over laten zetten naar kpn.. dus kpn aangevraagd.. en via de kpn opzeg kaart @home opgezegd..maar ik bleef betalen.. wat opzich niet zo heel erg was.. want de ontvangst van kpn was erg slecht...na een half jaar..ben ik bij mijn vriend gaan wonen.. en via een brief..@home (casema, ziggo of wat het nu ook is) opgezegd.. woon ik al zo'n 3 maanden bij mijn vriend.. schrijven ze ineens geld af voor de tv.. voor de aankomende 3 maanden dus ik via internetbankieren terug geboekt... en echt ik geloof 20 x gebeld....de verbinding word verbroken.. of er is alleen iemand voor spoedgevallen aanwezig... en blablabla.. slaat echt nergens op.. ik een boze mail gestuurd...en tot op de dag van vandaag nog niks terug gehoord..als ze nu weer geld gaan afschrijven blijf ik het gewoon steeds terug boeken.. en anders ga ik naar de bank en moeten ze dat rekeningnummer maar op een of andere manier blokkeren ofzo.. ziggo (@home).. is echt zoooooooooo slecht.. k zal het ook echt niemand aanraden..! zo dat moest eruit..
Ja waren toen straks met me schoonouders aant bellen en ineens floep weg! Blijken ze helemaal geen telefoon en internet te hebben meer! Zelf geen kabel. Dus komt weer een mooie babyboom over 9 maanden in friesland
Ik wacht al sinds augustus om mijn geld terug te krijgen Hopelijk gaat het daarna beter met ziggo hier
Onze factuur viel deze maand hoger uit. Na het bekijken van mijn factuur, bleken er gesprekskosten van de maand augustus/september op te staan. Dus klopt niet. Ik bellen, zegt die miep: Door een fout in ons facturering wordt dat nu pas afgeschreven. Ik zeg: Dat is dan lekker, we hebben geen brief gehad. Na het kijken in het systeem, zei ze, u heeft inderdaad geen brief gehad. Heb ik u voldoende kunnen helpen? Grrrrrrrrrr! Ik ga weg daar!
Zo wat een Ziggo ellende hier.. Wij hebben ook al een bult ellende gehad sinds het Ziggo is.. Voor die tijd @home, en nooit geen problemen gehad, maar sinds het Ziggo is.. Manmanman, zou er grijze haren van krijgen.. Eerst in mei/juni ineens die dubbele betaling, dat was al 1 fout, de volgende fout was, dat als je die 2 maanden niet in 1 keer kon betalen, moesten we contact opnemen met de klantenservice om een regeling te treffen. Wij bellen, voor een regeleing.. Maar die kwam er dus niet. We kregen alleen maar dreigbrieven dat het voor 30 juli binnen moest zijn, het hele bedrag anders zou de boel afgesloten worden. Nou uiteindelijk toch maar betaald, maar vraag niet hoe.. Volgende fout, wij hadden zowel telefoon, internet als digi-tv van Ziggo. Maar wij hebben per 1 augustus onze telefoon opgezegd, en tot onze grote verbazing, hebben ze ook onze internet eruit gegooid. Na veel bellen, mobiel, kregen we te horen dat er wat fout was gegaan, ja duh, daar waren we al achter. En binnen 1 week zou de internet verbinding weer hersteld zijn.. 1 week? Dacht het niet, tis toch simpel een knoppie omzetten, dan werkt het weer. Maar volgens de klantenservice van Ziggo niet.. Nu wilde het geluk, dat mijn zwager toen nog op de technische afdeling van Ziggo werkte. Die heeft 2 augustus ff op een paar knoppie gedrukt voor ons, en ons weer aangesloten. Het was dus wel gewoon simpel een knoppie of wat indrukken he.. Oke, volgende probleem, internet viel hier sinds het Ziggo was, zowiezo erg vaak weg, vooral 's avonds was het internetten een drama.. Resetten van de modum, etc.etc.. Het hielp niks. Dus besloten wij om ook het internet van Ziggo te beëindigen en over te stappen naar internet van KPN, wat tot nog toe uitstekend bevalt. Nu hebben we dus alleen nog maar Digi-tv van Ziggo, maar ze hebben het al 2 keer geflikt om toch nog voor internet af te schrijven van Ziggo, en dat terwijl we al sinds 1 oktober ook geen internet meer hebben. Nou ja.. Inmiddels is mijn belbundel van 200euro gezakt tot 9 euro, en dat bijna allemaal aan Ziggo. Ik heb ze ondertussen wel laten weten, dat als ze het nu nog een keer proberen om meer af te schrijven dan de 32,90 voor de digi-tv, dat de machtiging voor hun wordt ingetrokken, en dat ze dan alles via papieren facturen moeten gaan doen, voordat wij ook maar iets betalen. Tis dat kpn geen Sport1/Film1 heeft, anders waren wij allang helemaal bij Ziggo weggeweest.. Oja.. Mijn zwager werkt inmiddels ook ergens anders..