Ik had dezelfde groupon gekocht en kreeg vorige week een email dat de deal niet door kon gaan en mijn geld word terug gestort!
Zeker wel! Aangezien ik groupon betaal zijn zij partij in deze en dus verantwoordelijk voor de levering, al roepen ze nog zo hard dt het niet zo is.
groupon is een waardeloos bedrijf!! die hebben de zaakjes zelf ook niet op orde dus ben bang dat er niets opgelost gaat worden..
Zo te lezen bij denise25, wordt het bast opgelost. Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met groupon. Alleen laatste tijd niet meer zoveel leuks voorbij zien komen.
Snap eigenlijk niet waarom die vrouw de boel moet oplichten. Als ze pas haar geld krijgt als de dienst is geleverd dan heeft het toch geen zin mensen voor niets die kant op te laten rijden? Of zou het zo zijn dat als zij de afspraak bevestigt ze het geld krijgt. Ongeacht of jij dan wel komt of zij op deze manier je voor een dichte deur laat staan... Zeker bellen hoor! Klacht indienen en je geld terugvragen.
Ze krijgt pas geld van Groupon als zij de voucher van de persoon inscand middels de QRcode op de voucher of de couponcode invoert in het speciale systeem van Groupon.
Wat een negativiteit meteen, jammer! TS, heel vervelend dat gisteren je afspraak bevestigd is en jij daar zo'n eind voor gereden hebt. Hier zou ik het zeker niet bij laten zitten, en zeker proberen op te pakken met dat bedrijfje. Wat betreft Groupon: Dat deelnemende partijen hun afspraken niet nakomen kan Groupon niet ruiken van te voren lijkt me? Wellicht kunnen zij onderzoek doen naar de deelnemende partijen, al staat het iedereen vrij gebruik te maken van Groupon, wat uiteraard geheel logisch is. Ik heb enige tijd geleden een super leuke High tea gedaan voor enkele euro's via Groupon, super! Een week later wilde ik een andere bon gebruiken die ik tegelijkertijd met de high tea had besteld. Ik meerdere malen geprobeerd te bellen om een reservering te maken, wat helaas niet lukte: geen gehoor! Dankzij google uitgekomen bij klachten van anderen met hetzelfde probleem, bedrijf is failliet. Ik heb Groupon direct gebeld en binnen een week het geld retour op mijn rekening ontvangen. Prima geregeld dacht ik zo! Ik ga zeker vaker gebruik maken van Groupon.. Al zal ik het een volgende keer direct via de deelnemende partij proberen. Zo houdt die er meer geld aan over. Van een grouponactie ontvangen zij, schijnt, maar 50% van de kosten.