Had hun gezicht wel willen zien . Blijft natuurlijk vervelend. Ben benieuwd of je nog een excuus gaat krijgen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/245398-welke-bank-geen-zit-bank-hebben-jullie-voor-klacht-indienen.html Ze hebben mijn passen nog niet in rekening gebracht, maar als ze dat doen dan hebben ze een probleem zeg
Ik heb juist goede ervaringen met de Rabobank en nieuwe passen in tegenstelling tot bijv. de ABN-Amro. Het enige wat ik ooit heb gehad met de Rabobank wat ik wel heel slordig vond, was dat de rekening van iemand die ik niet kende per ongeluk aan mijn internetbankieren was gekoppeld! Ik kon dus gewoon alles bekijken wat er op haar rekening stond, alle transacties etc. Erg slordig!
Nieuwe pas is idd altijd gratis... MAAR ik weet nog wel dat mijn oude stap vriendinnetje haar pasje 20 keer (!!!) met dr zatte hoofd kwijt was geraakt en ze toen moest betalen! Maar geen 28 euro, ik geloof iets van 5-10 euro ofzo...
ja die 28 euro is vast niet voor "alleen" een pasje maar een ander pakket of iets dergelijks. Ik heb bij de rabo gewerkt en nog nooit heeft iemand dat voor een pasje moeten betalen, dus ik denk dat het ook berust op een groot misverstand waar de kosten nu precies voor zijn, dat ze het beter hadden kunnen oplossen (en ook uitleggen) dat denk ik wel
Ik durf voor 100% te zeggen dat die 28 euro niet voor de pas is. Ik werk bij de Rabo, en we berekennen geen geld voor een vervangende pas. Ik denk dat dit de kosten zijn voor je betaalpakket. Jammer dat je zo ontevreden bent, ik durf toch wel te zeggen dat de Rabo een bank is waar de service vrij hoog is in vergelijking met andere banken. En helaas worden er ook weleens fouten gemaakt, maar moet over te praten zijn volgens mij... Succes bij je nieuwe bank.
mmm vreemd je hoeft daar helemaal niet voor te betalen elke 3 maanden moet je al een bedrag betalen voor je bank en voor je pas dus zou raar zijn als je nog eens extra moet betalen ervoor
Daar was ik het voorheen helemaal mee eens. Totdat mijn pas geblokkeerd werd. Ik weet niet of je mijn verhaal heb gelezen, maar klant gericht is het niet. Ik stap over naar de ING. Niet omdat ze zo klant gericht zijn, maar omdat ik geen vertrouwen meer heb ik de rabobank.
Hier al jaren tevreden over de Rabobank (en ook wel kleine dingetjes gehad hoor). Er zijn overal wel incidenten denk ik dan. Als je je ergens niet meer goed bij voelt, lekker naar een ander gaan. Er zijn vast mensen die juist daar weer gillend zijn weggerend