Lekker is dat zeg! Ben hier altijd erg bang een bezorger te missen Zit dan helemaal stil in huis te wachten tot ik hem hoor. Onzin eigenlijk, want je hoort de bel prima Wij zijn sinds een week overgestapt op Ziggo en (gelukkig) nog geen problemen! Kwam wel een monstertje waarvan je je afvraagt of ie weet wat ie doet. Erg jong, kon slecht Nederlands en kwam niet zelfverzekerd over. Maar goed, het werkt iig nog (even afkloppen!!). Hopelijk kan ie vrijdag je helpen!
Ja dat doe k dus ook niks aan alleen laptop nou dan hoor ik zelfs mensen op de stoep praten.. Dus dan had ik dat geklop ook echt wel gehoord
zo irritant .. ik had ooit via internet een abbo afgesloten bij telenet (belgie) ik kon een afspraak maken voor 2 weken later, lekker balen .. zo lang wachten kreeg ik op de dag dat het eindelijk zover was een telefoontje dat er iets was fout gelopen via m'n internet aanvraag en ik het terug opnieuw moest doen kon terug 2 weken wachten maar zo vervelend als die bezorger de moeite niet doet om aan te kloppen en dan maar een briefje in de bus steekt om zo een uurtje vroeger klaar te zijn met werk
Zit ook al een tijd op iets van ebay te wachten wat via DHL kwam. Afgelopen woensdag ging de bel en liep naar de intercom (echt 5 sec ofzo). Hoor ik nog net via de intercom een deur dichtklappen. De voordeur van het complex zit helemaal aan de andere kant en heb daar geen zicht op dus ik meteen naar het raam gerend van de huiskamer waar ik zich heb op de straat. Zie ik retesnel een DHL-wagen voorbij rijden. Dat was afgelopen woensdag, daarna niks meer vernomen terwijl mijn man 's ochtends steeds thuis was en ik de hele middag en avond, ook geen briefje of iets. Zo klote.
Ja echt belachelijk! Dat zei ik dus ook al tegen mijn man ik was net in de baby kamer toen ik t briefje door de bus hoorde gaan ( nou in de tijd dat hij dus gekopt moet hebben ben ik van de bank naar de babykamer gelopen ) Dan had ik hem zeker in de gang moeten horen kloppen.. Mijn man heeft net ziggo gebeld en de monteur HAD die 35 euro nog niet in rekening gebracht als dat zo blijft hoeven we het niet te betalen.. Gebeurd dat wel dan moeten we die 35 euro gewoon betalen. Ik ben het daar dus niet mee eens iemand nog tips hoe ik dat kan aanpakken??
ja je kan zeker tele2 bellen ze geven zeker een datum hebben ze bij ons ook gegeven alleen werd die de hele tijd verschovn en konden ze hun afspraken niet nakomen en uiteindelijkeen deel hiervan bij ons niet leveren. maar dat wil niet zeggen dat het bij jullie ook niet kan hier was het niet mogelijk en doordat hun steeds niks van zicht laten horen vind ik dat niet klantvriendelijk hopenlijk hebben jullie alles weer snel en hoef je geen voorrijkosten te betalen zou ik niet mee akkoord gaan