Ik heb 3 april een borduurpakket besteld via een webshop. Pas na 2 weken kreeg ik reactie, blijkbaar waren er problemen met de website (dat had ik ondertussen ook al gezien) maar het pakket wat ik wilde hebben was niet op voorraad en moest besteld worden. 26 april kreeg ik dan eindelijk een status verandering op de website naar verzonden maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen :x Heb ondertussen al 3 mailtjes gestuurd maar er wordt niet gereageerd... Ik wil graag weten hoe het verzonden is, pakketpost of brievenbuspost maar ik krijg helemaal niets. Nu kan het zijn dat de website weer niet fatsoenlijk werkt maar ik ben er klaar mee!!! En ik wil graag weten wie er nu verantwoordelijk is voor de verzending ervan en of ik nog een poot heb om op te staan... Wie kan mij helpen?????? Ik heb via ideal betaald en het koste toch 65 euro
ik denk dat je dat via de bank wel kan laten terug vorderen. staat er geen telefoon nummer op de site? of kvk nummer zo kan je vaak ook gegevens achterhalen
Ideal kun je niet terugvorderen aangezien je het zelf vrijwillig over hebt gemaakt, daar heb ik al naar gekeken. Heb wel het huisadres maar geen telefoonnummer
Is het telefoonnummer ook niet via internet te achterhalen? Zo ja, dan zou ik er achteraan bellen. Wel heel raar dat ze niet reageren.
Irritant altijd zulke webshops die het verpesten voor andere kleinere webshops...zucht, ik zou proberen te bellen, KvK nummer zoeken ed...
Ik heb zoiets ook een keer gehad met een webshop: leverden niet (goed), retourneerden niet, reageerden niet. UIteindelijk telefoonnummer achterhaald en mijn vriend heeft gebeld. En ik heb ook nog een kwaad bericht achtergelaten op haar facebook-pagina. Na drie maanden was het opgelost. Mijn advies: stalken!
Nope buren hebben niets ontvangen. Maar ik weet dus ook niet of het echte pakketpost is of brievenbuspost...
voor 65 euro iets door de brievenbus? ik mag hopen dat het met pakketpost gaat anders is er niets verzekert. Aan de andere kant zou je dan al lang een track en trace code moeten hebben. Succes!
Heb toevallig vanavond reactie gehad! En ja blijkbaar brievenbuspost... MAAR is het er eind van de week nog niet krijg ik kosteloos een nieuwe heb wel voorgesteld dat ik 6.75 extra overmaak zodat het nu wel als pakketpost verzonden gaat worden! Verzendkosten zijn gratis maar ik wil dan echt zeker weten dat ik het ga ontvangen dus dan maar zo!!!
Ik vind je nog mild dat je ze tegemoet wilt komen. Wel heel fijn dat het er 'hopelijk' nu aan gaat komen!
Nou ik wil zeker weten dat ik het ga krijgen, heb er geen zin in dat ze zeggen dat het weer verzonden is terwijl daar dan weer geen bewijs voor is heb het namelijk ook op het forum van radar gezet maar daar kwamen ook niet de meest positieve verhalen naar boven... Heb al wel mn brief voor ontbinding van de koop klaar liggen voor het geval ik het volgende week nog niet heb! Het gaat nu een principekwestie worden...
Als ik via internet bestel check ik wel altijd of de winkel wel ok bevonden wordt. Vaak kan je wel recensies teruglezen via kieskeurig.nl ofzo. Maar ik hoop heel erg dat je je geld terugkrijgt!
Heb de site zelfs bij de politie gecheckt, kan daar heel makkelijk maar daar kwamen ze dus niet voor...
Irritant hoor, zijn ze aangesloten bij een of ander keurmerk? Dan kan je volgens mij op die manier ook nog ergens achter je rechten aan.