Hier ook slechte ervaringen. Hebben daar een bank besteld en na weken wachten krijgen we een hele foute bank geleverd. Uiteindelijk heel veel moeite moeten doen om ergens anders die bank als showmodel op te halen. Maar betalen moest in het ene filiaal en ophalen in een ander filiaal waar ze ergens eerst van niets wisten. Een jaar later werd ik opgebeld en ervan beschuldigd gordijnen bij hun te hebben besteld en niet te hebben opgehaald en afgerekend. Zou ze besteld hebben op een dag dat ik aan het werk was. En ze bleven mij gewoon beschuldigen, als ik van gedachte was veranderd dan moest ik dat gewoon zeggen, ik stond toch niet voor niets in het systeem (nee klopt ik heb ooit een bank besteld). Ik bestel daar nooit meer iets! zo'n onwijs slechte service.
Absoluut geen slechte ervaringen met Leen Bakker. Vorige jaar een loungeset, een tuintafel en 6 stoelen online besteld. Ik werd binnen 5 min terug gebeld door iemand van de vestiging. Alles was zo geregeld en stond netjes klaar toen we het op kwamen halen.
Klinkt bekend!!! Wij kochten knalroze vloerbedekking met bloemen erop voor in mijn dochter dr kamer. Aanbetaling gedaan, bewijs ervan. Wat dat duurde!!!! toen belde ze dat het binnen was, mijn vriend een stationwagon van een collega geleend. Komt daar aan: nee meneer deze is niet meer leverbaar. Terwijl ze hadden gebeld dat het binnen was?? Wilde ze ook nog niet het volledig aanbetaalde bedrag terug geven. (5 cent te weinig ofzo) maar we waren zoo kwaad.
Vriend van ons kocht daar een loungebank, onderdeel waarmee de lounge aan de bank vastgemaakt moest worden ontbrak. Maar hij mocht de bank niet ruilen en ze konden het losse onderdeel ook niet leveren