Ts; super fijn dat het opgelost is!! Wat een verschil een filiaal dan kan maken he. Hier bij mm ook dat leuke verhaal te horen gekregen dat iets niet defect is als hij het 'ineens' bij hun aan de balie wel doet. Nee, ik kom voor mijn lol terug naar de winkel. Mijn man is daarmee de eerste keer weer weggestuurd (met Acer laptop), de tweede keer niet meer, want thuis natuurlijk nog steeds dezelfde problemen (die al vanaf het begin aanwezig waren). Moest flink aandringen maar gelukkig is de laptop toen wel opgestuurd. Die houding van niet willen opsturen vind ik getuigen van totaal geen klantvriendelijkheid of respect naar de klant, ik heb betere dingen te doen dan met een goed werkend product terug gaan naar de winkel. Waarom zou ik een goed werkend product kwijt willen voor reparatie? Overigens was hij (natuurlijk) wel degelijk defect en is hij gerepareerd. Een Toshiba koop ik trouwens echt nooooooit meer! Ooit een gekocht voor 1150 euro (!), die binnen 6 maanden problemen had met het scherm (wat kleine vlekjes). Bij bellen werd gezegd dat het onder de garantie viel, twee weken later een factuur op de deurmat a 760 euro voor een nieuw scherm. Natuurlijk over gebeld met hun callcenter (zit in Ierland geloof ik), en zij gaven aan dat volgens hun ik de schade zelf veroorzaakt had (hoe dan?) 'Bent u er misschien op gaan zitten mevrouw?' ' Pardon????'. Ik ben altijd super netjes op mijn spullen, laat staan dat ik op een laptop ga zitten! Met behulp van de rechtswinkel die een brief voor me hebben gestuurd is hij uiteindelijk gemaakt. Volgens Toshiba was het 'coulance'. Noooooooit meer een Toshiba voor mij!