En dit is het mailtje wat ik naar hun heb gemaild toen... Waarop ik dit bovenstaande antwoord dus kreeg! Hallo, Via de klantenservice vertelde zij mij dat ik hierheen moest mailen. Het volgende probleem is namelijk... een tijdje geleden werd ik gebeld door iemand van jullie, die mij vertelde dat ik een proefpakket had gewonnen. Nou helemaal leuk dus. Maar ik dacht wel dat het heel wat anders was, dan vitaminepillen. Namelijk rituals. Ik heb het daarna nog 2 keer gevraagd of het dit was en de mevrouw vertelde mij dat het hierom ging. Ze vroeg mij vragen te beantwoorden en nog steeds ging ik er van uit dat het hierom ging. Omdat de meeste vragen gingen over lichaamsverzorging. Ik was niet thuis, en door een slechte verbinding begreep ik het niet helemaal. Vond het wel erg raar dat als je wat gewonnen hebt, dat je er zelf voor moet betalen. Maar goed. Ze heeft alles netjes herhaald. En ik heb toegestemd. Zij zou mij ook nog een mail sturen, maar die heb ik nooit ontvangen. Paar weken later kreeg ik het pakket. Nu wil ik dit stopzetten. Want ik heb hier nooit om gevraagd. Het was 1 pakket. Die ik 'gewonnen' heb. Bij de klantenservice vertelde zij mij dat ze het volgende pakket stop heeft gezet.. maar ik wil het pakket wat nu opnieuw naar mij is gestuurd ook stopzetten. Ik wil dit helemaal niet. En wil er al helemaal niet voor betalen. Hoe gaan we dit oplossen? Met vriendelijke groet,
Hoe snel na ontvangst van het proefpakket heb jij die mail gestuurd? Ik heb me gewoon afgemeld via de persoonlijke pagina op hun website en er nooit meer wat van gehoort... Dit stond ook in de brief die erbij zat, dat je je zo moest afmelden.
Ik ben 2keer gebeld voor proefpakketjes van iets. Dan vragen ze ook naar je bankrekeningnummer. Ik zeg altijd dat ze het proefpakketje tezamen met een acceptgiro mogen sturen, omdat ik nooit mijn bankrekeningnummer via de telefoon zal geven. En willen ze dat niet nou jammer dan. Heb het 2 keer gehad met iets en elke keer stuurden ze netjes een acceptgiro.