Wij hadden een pakketje besteld. Omdat het na drie weken niet binnen was, post nl gecontacteerd. Hun zeggen dat het is afgegeven op nr 15 en er is getekend met Pieters. Wij hebben nooit een briefje in de bus gehad met, we hebben u gemist.. pakket is daar en daar bezorgd. Op nummer 15 woont geen Pieters en hun hebben geen pakket aangenomen. Ik ken ook niemand in de straat die zo heet. Iemand hier ervaring mee? We hebben post.nl opnieuw gemaild. Ik ben benieuwd. We bestellen heel vaak, word regelmatig af gegeven bij buren. Het 'gemist' briefje ontbreekt soms maar verder nooit klachten.
Het bedrijf waar je besteld hebt is hiervoor verzekerd. Je moet het bij hun klantenservice aangeven, en zij zijn ook de enige die een officieel onderzoek kunnen starten en jou kunnen vergoeden. Dat mag jij als ontvanger niet. Komt vast goed!
Wij hebben ook zoiets gehad, maar was volgens postnl op ons adres geleverd (was een autostoel, dus konden we echt niet missen). Postnl doet verder helemaal niks, dus ik zou eens bij andere buren gaan vragen en de afhaalservice van postnl in de buurt (jumbo, gamma enz) bellen of het daar misschien geleverd is. Zo niet, dan hopen dat het bedrijf waar je het besteld hebt het nog eens wil versturen. Bij ons was het uiteindelijk geleverd (bij de buren) op het omgekeerde huisnummer (wij wonen nummer 15 en was op 51 geleverd, maar zij was een paar dagen niet thuis, dus stond weer bij haar buren ), dus dat zou je eventueel ook nog kunnen proberen. Succes!
Jawel maar daar is hij niet volgens de bewoners. En er is getekend door iemand waarvan de naam niet in de straat voorkomt.
Ik heb wel eens gehad dat ze zeiden dat het op nummer 2 lag (wij wonen op 4) maar het was bij nr 2 in de straat om de hoek, dus niet dezelfde straat als wij maar wel dichtbij. Heel vaag.
De verzender moet een onderzoek starten bij de post...dat kun je niet als ontvanger. Is het een groot bedrijf waarbij je hebt besteld? Meestal hebben die wel een contract met de post en kunnen ze een onderzoek snel afronden. Ik heb op die afdeling van de post gewerkt.
PostNL dreigen met een aangifte wegens valsheid in geschrifte en verduistering van een pakket? Het is immers bij een niet bestaande buur "bezorgd". Laat ze maar die bezorger aan de tand voelen.
Dat komt bij ons ook voor maar zoals je kan lezen is hij volgens post.nl bij een niet bestaande buur bezorgd.
Er word een onderzoek door post.nl gestart We denken dat het is aangenomen door de buren van nummer 15. Hun het in ontvangst hebben en getekend (blijkt toch iemand zo te heten) Maar nu geven ze beide niet thuis. Ook blijkt dat het wel aan nr 15 was geadresseerd. Fout van de verzender. We krijgen ons geld van hun terug, dus opgelost Wel jammer dat de buren erover 'liegen' Kan gebeuren, maar onze naam stond er wel duidelijk op.