Wilde net voor het eerst sinds lange tijd iets kopen bij Bonprix. Nu zag ik het volgende in mijn gegevens: Snap hier geen bal van, heeft Bonprix nog geld van mij?? Heb al geprobeerd om meer info te vinden, maar kan op hun site niks vinden..Iemand die het wel weet?
Ik heb er ooit een bestelling gedaan en kreeg na retourzending in eerste instantie mn geld niet terug. Toen ik hierover belde gaven ze aan dat ze tot een bepaald bedrag "houden" zodat je dit kunt gebruiken bij een volgende bestelling. Ik ging daar toen niet mee akkoord dus heb het geld wel terug gekregen. Maar ik denk dat dit bij jou dus ook zo'n situatie is.
Wat is dat dan voor een raar gedoe?? Dus als ik er nooit meer zou bestellen was ik dat geld gewoon kwijt geweest ? Heb destijds waarschijnlijk niet gemerkt dat ze geen geld teruggestort hebben, lekker verdienen is het zo voor hun.. Daar ga ik ff achteraan, echt heel bizar dit
Ik heb mn mailverkeer teruggezocht en dit kreeg ik als reactie destijds van de klantenservice. Ik moet er wel bij zeggen dat het alweer een paar jaar geleden is. Dus ik weet niet of ze nog steeds zo werken. Oja en 21 dagen mag wettelijk gezien niet eens. Dit moet binnen 14 dagen gebeuren. Oftewel ze maakten er zo een zooitje van dat ik er nooit meer besteld heb Bedragen hoger dan 50€ worden na 21 dagen teruggestort naar de klant. Bedragen lager dan 50€ behouden we omdat de meeste klanten dit saldo gebruiken om nieuwe bestellingen te maken. Naar aanleiding van uw vraag heb ik ervoor gezorgd dat u de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangt.
Ik bestel eigenlijk al vele jaren bij bonprix en altijd geld netjes terug nog nooit hebben ze wat gehouden. Altijd hele goede service bij ze gehad.
Ik krijg ook altijd mijn geld terug, maar als ik voor die tijd kijk dan staat er ook dat ik een saldo heb voor de volgende bestelling. Bestel ik niks, krijg ik het gewoon terug. En dan is het nog de vraag wanneer je je bestelling ontvangt. Wacht nu al een aantal weken op een item dat volgens de site gewoon beschikbaar is
Ik vind het maar raar. Ben gelijk even in gaan loggen (bestel er niet zo vaak). Ik heb in juli 2017 €30,99 teruggestort gekregen, en dat is gewoon op mijn rekening gestort staat er. Mijn saldo staat ook op €0.
Goh, ik ging even kijken en blijkt dat ik een negatief saldo heb. Ze krijgen nog 90 ct van me Maar wel heel raar gedoe. Bij wehkamp vind ik het allemaal een stuk overzichtelijker.
Ik had laatst ook teveel overgemaakt en toen kwam er een knop met ‘vraag terugbetaling aan’ Toen ik die knop ingedrukt had verdween hij weer en had ik binnen twee dagen het geld weer op mijn rekening.
Dat nog nooit gehad maar vind altijd de levertijd lang duren Heb graag me bestelling de volgende dag in huis
Ikheb dit bij de H&m ook ooit gehad.. nou ben behoorlijk pissig geweest hierover.. zoiets mag toch helemaal niet!!?
Ik ben daar slecht in, dan vergeet ik te betalen. Kreeg pas een aanmaning van Zalando, krijg zoveel spam in m'n inbox, dat ik het over het hoofd gezien had..
Nee volgens mij ook niet. Ik heb het wel teruggekregen na het te vragen, maar ik vind het bizar dat een bedrijf ongevraagd geld van je vasthoudt.
Okay...het wordt nu steeds onduidelijker allemaal . Ik had een saldo van 29,99 (positief ) Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst en toch maar gekozen voor achteraf betalen, omdat ik dus niet meer wil dat ze geld achterhouden.. Bestelling was een bedrag van 73,82 (inclusief verzendkosten ) En nu heb ik opeens een negatief saldo van 14,84 . Als ze het bedrag zouden verrekenen met dat positieve saldo kom ik uit op een negatief saldo van 43,83. Dus hoe komen ze in vredesnaam aan -14,84??! Iemand die het nog snapt??
Zou een leuk gevalletje voor Kassa! zijn.. Vind het echt ongehoord, aangezien ik er al bijna 2 jaar niks meer gekocht had. Ik wist niet eens dat ik een saldo had. Vraag me af of ze ook zo stil waren geweest als dat saldo negatief was geweest