Wij hebben in de 1e week van januari een vakantie gepland staan bij landal (samen met het gezin van mijn zus). Aangezien alle faciliteiten dicht zijn willen we niet meer gaan. Je bent er op zich wel ff uit maar ja ik ben dan liever gewoon thuis. Op de site staat dat je bij een parksluiting (met het woord lockdown tussen haakjes) je geld terug krijgt. Maar het park is op zich wel open, alleen de faciliteiten niet. Weet iemand hoe dat zit? Ik ga uiteraard nog bellen maar wil me ff goed voorbereiden (ben bang dat er ergens bepaalde voorwaarden staan die ik gemist heb).
Ik ga zo bellen met Landal. Ik begreep dat er mensen zijn die een mail hebben gekregen waarin staat dat ze een voucher kunnen krijgen. Ik heb ook een mail gehad, maar daar staat niks in over een voucher.
Je moet kijken naar de datum dat je geboekt hebt wat toen de voorwaarden waren. ik had bij CP geboekt. De voorwaarden toen waren dat ik tot 21 dagen voor aankomst mocht omboeken. Daarna niet meer. ik heb op 5 december besloten om om te boeken omdat toen al alles om 5 uur dicht ging. Goede keuze blijkt nu. Maar als ik toen niet had omgeboekt maar nu dan had ik geen poot gehad om op te staan. Wellicht een compensatie omdat je geen gebruik kunt maken van de faciliteiten maar meer niet.
Oh wij hebben nog niks gekregen...ook raar dat je een voucher zou krijgen. Ik dacht dat je nu altijd je geld terug krijgt. Maar ja ik ben op zich blij met iedere vorm van compensatie.
Wij hebben dit 2 x gehad bij landal met de vorige lockdown. Mochten kosteloos verplaatsen naar andere periode. Gedaan.. weer lockdown.. mochten toen weer verplaatsen geen probleem. Als je gaat bellen zou ik alvast wat data's en opties bij de hand houden waar je het graag heen wilt verzetten.
Kijk online welke periode je evt wel zou willen gaan, welk type huisje en welke periode en wat het dan kost. Is het lager dan je reis nu krijg je je geld niet terug. Dus dan zou ik een duurder huisje kiezen of evt een huisnummer kiezen voor 29,95 euro is het duurder dan nu dan betaal je bij let wel op! Heb je geboekt met kortingscodes zorg dat ze die dan ook erbij boeken laatst hadden wij een omboeking Zou 200 euro duurder zijn Maar ze boekten niet met de kortingscode Wat ons 70 euro scheelde
Klopt inderdaad dat als het goedkoper is je her verschil niet terug krijgt. Dat is wel irritant want we hebben nu een huisje voor 8 personen geboekt en ik zou best in de carnavalsvakantie willen gaan maar dan kan mijn zus niet. Dus we zouden een voucher alleen kunnen opmaken als we met zn 8en gaan (of we zijn geld kwijt).
Ja maar het nieuwe verblijf is altijd goedkoper als je maar met zn vieren gaat dus dan kan dat goed 500 euro kosten. Als ik dat aan mijn zus geef heb ik per saldo eigenlijk alles betaald.
Ik vind het nou gewoon irritant dat je niemand aan de lijn krijgt. Ik snap dat het nu druk zal zijn, maar geef dan de optie om je telefoonnummer achter te laten zodat ze je kunnen terugbellen.
Ik heb mail gekregen dat ik een voucher aan kan vragen om een ander verblijf te boeken. Dus die heb ik aangevraagd. Heb al 2x omgeboekt. Nooitnkosteloos geweest, want 1e keer moest ik bijbetalen en 2e keer ook, want dan was het 2022 en waren er wat dingen veranderd waardoor het duurder was. Oorspronkelijk rond de 450 euro, na 2x omboeken meer dan 600. Ben benieuwd of ik nu weer meer kwijt ga zijn. Midweek trouwens, geen hele week. Vind t wel echt duur. Maar ik wil onderhand toch ook wel een keer gaan. Geloof dat als ik de voucher niet gebruik, ik wel mn geld terug krijg. Maar dat moet ik even uitzoeken. Miss is het dan wel goedkoper gewoon nu nieuwe te boeken zonder voucher en over jaar mn geld van deze voucher terug te krijgen.
Wij krijgen €15 pp compensatie van centerparcs. De klantenservice is uiteraard telefonisch niet bereikbaar. Ik wil of annuleren of verplaatsen. Want zonder zwembad blijven wij liever thuis, daar is de wifi een stuk beter.
Omg 15 euro pp....dat is echt belachelijk! Je gaat toch voornamelijk naar zo een park voor de faciliteiten.
Wij hebben onze vakantie met de hele familie (13 pers) okk 3x moeten omboeken. Afgelopen herfstvakantie zijn we na 2 jaar eindelijk kunnen gaan. Verblijf werd idd steeds duurder.... Ik wacht het ff af en idd anders wacht ik tot de voucher verloopt en ik mijn geld terug krijg.
Dat snap ik ook wel. Zojuist met het park zelf gebeld en die kunnen me niet helpen omdat zij niet voldoende op de hoogte zijn van de huidige regels. Ander telefoonnummer gekregen, maar daar krijg je de bezettoon. Voor dit moment wil ik eigenlijk alleen weten of ik mijn vakantie überhaupt kan verschuiven. Het daadwerkelijke verschuiven wil ik gerust op een later moment doen.
Ik heb donderdag de klantenservice van CP nog gesproken en ze garandeerden mij dat ik deze week nog gewoon mag omboeken zonder aanvullende kosten, tenzij de periode duurder is. Daar hou ik mij vooralsnog aan vast.
Wanneer heb jij geboekt en wanneer zou je gaan? Ik heb vorige week direct na de persconferentie geboekt en zou morgen gaan. Ondertussen nog steeds geen contact met de klantenservice...