Vakantiepark annuleren?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Koraal82, 19 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Wij hebben in de 1e week van januari een vakantie gepland staan bij landal (samen met het gezin van mijn zus). Aangezien alle faciliteiten dicht zijn willen we niet meer gaan. Je bent er op zich wel ff uit maar ja ik ben dan liever gewoon thuis.
    Op de site staat dat je bij een parksluiting (met het woord lockdown tussen haakjes) je geld terug krijgt. Maar het park is op zich wel open, alleen de faciliteiten niet.
    Weet iemand hoe dat zit? Ik ga uiteraard nog bellen maar wil me ff goed voorbereiden (ben bang dat er ergens bepaalde voorwaarden staan die ik gemist heb).
     
  2. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Ik ga zo bellen met Landal. Ik begreep dat er mensen zijn die een mail hebben gekregen waarin staat dat ze een voucher kunnen krijgen.
    Ik heb ook een mail gehad, maar daar staat niks in over een voucher.
     
  3. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Je moet kijken naar de datum dat je geboekt hebt wat toen de voorwaarden waren.

    ik had bij CP geboekt. De voorwaarden toen waren dat ik tot 21 dagen voor aankomst mocht omboeken. Daarna niet meer. ik heb op 5 december besloten om om te boeken omdat toen al alles om 5 uur dicht ging. Goede keuze blijkt nu.

    Maar als ik toen niet had omgeboekt maar nu dan had ik geen poot gehad om op te staan. Wellicht een compensatie omdat je geen gebruik kunt maken van de faciliteiten maar meer niet.
     
  4. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Oh wij hebben nog niks gekregen...ook raar dat je een voucher zou krijgen. Ik dacht dat je nu altijd je geld terug krijgt. Maar ja ik ben op zich blij met iedere vorm van compensatie.
     
  5. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij hebben dit 2 x gehad bij landal met de vorige lockdown. Mochten kosteloos verplaatsen naar andere periode. Gedaan.. weer lockdown.. mochten toen weer verplaatsen geen probleem.
    Als je gaat bellen zou ik alvast wat data's en opties bij de hand houden waar je het graag heen wilt verzetten.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  6. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Het nummer dat u probeert te bellen is niet bereikbaar….
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  7. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Kijk online welke periode je evt wel zou willen gaan, welk type huisje en welke periode en wat het dan kost. Is het lager dan je reis nu krijg je je geld niet terug. Dus dan zou ik een duurder huisje kiezen of evt een huisnummer kiezen voor 29,95 euro

    is het duurder dan nu dan betaal je bij

    let wel op! Heb je geboekt met kortingscodes zorg dat ze die dan ook erbij boeken

    laatst hadden wij een omboeking
    Zou 200 euro duurder zijn
    Maar ze boekten niet met de kortingscode
    Wat ons 70 euro scheelde
     
  8. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Klopt inderdaad dat als het goedkoper is je her verschil niet terug krijgt. Dat is wel irritant want we hebben nu een huisje voor 8 personen geboekt en ik zou best in de carnavalsvakantie willen gaan maar dan kan mijn zus niet. Dus we zouden een voucher alleen kunnen opmaken als we met zn 8en gaan (of we zijn geld kwijt).
     
  9. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Of je koopt de ander uit?
    Betaal je het deel van je zus aan haar terug, dan kun jij gaan
     
  10. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ja maar het nieuwe verblijf is altijd goedkoper als je maar met zn vieren gaat dus dan kan dat goed 500 euro kosten. Als ik dat aan mijn zus geef heb ik per saldo eigenlijk alles betaald.
     
  11. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Ik vind het nou gewoon irritant dat je niemand aan de lijn krijgt. Ik snap dat het nu druk zal zijn, maar geef dan de optie om je telefoonnummer achter te laten zodat ze je kunnen terugbellen.
     
  12. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb mail gekregen dat ik een voucher aan kan vragen om een ander verblijf te boeken. Dus die heb ik aangevraagd.
    Heb al 2x omgeboekt. Nooitnkosteloos geweest, want 1e keer moest ik bijbetalen en 2e keer ook, want dan was het 2022 en waren er wat dingen veranderd waardoor het duurder was. Oorspronkelijk rond de 450 euro, na 2x omboeken meer dan 600. Ben benieuwd of ik nu weer meer kwijt ga zijn. Midweek trouwens, geen hele week. Vind t wel echt duur. Maar ik wil onderhand toch ook wel een keer gaan. Geloof dat als ik de voucher niet gebruik, ik wel mn geld terug krijg. Maar dat moet ik even uitzoeken. Miss is het dan wel goedkoper gewoon nu nieuwe te boeken zonder voucher en over jaar mn geld van deze voucher terug te krijgen.
     
    Koraal82 vindt dit leuk.
  13. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Wij krijgen €15 pp compensatie van centerparcs. :roflmao::cry:
    De klantenservice is uiteraard telefonisch niet bereikbaar. Ik wil of annuleren of verplaatsen. Want zonder zwembad blijven wij liever thuis, daar is de wifi een stuk beter.
     
    GroeneBomen, Koraal82 en bulakgirl vinden dit leuk.
  14. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Ze doen wat ze kunnen
    Ze bellen nu degene die als eerste aan zouden komen
     
  15. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Omg 15 euro pp....dat is echt belachelijk! Je gaat toch voornamelijk naar zo een park voor de faciliteiten.
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  16. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Wij hebben onze vakantie met de hele familie (13 pers) okk 3x moeten omboeken. Afgelopen herfstvakantie zijn we na 2 jaar eindelijk kunnen gaan. Verblijf werd idd steeds duurder....

    Ik wacht het ff af en idd anders wacht ik tot de voucher verloopt en ik mijn geld terug krijg.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  17. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat is gewoon lachwekkend zeg. Belachelijk.
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  18. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.092
    1.586
    113
    Dat snap ik ook wel. Zojuist met het park zelf gebeld en die kunnen me niet helpen omdat zij niet voldoende op de hoogte zijn van de huidige regels. Ander telefoonnummer gekregen, maar daar krijg je de bezettoon.

    Voor dit moment wil ik eigenlijk alleen weten of ik mijn vakantie überhaupt kan verschuiven. Het daadwerkelijke verschuiven wil ik gerust op een later moment doen.
     
  19. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    13.085
    12.043
    113
    Ik heb donderdag de klantenservice van CP nog gesproken en ze garandeerden mij dat ik deze week nog gewoon mag omboeken zonder aanvullende kosten, tenzij de periode duurder is. Daar hou ik mij vooralsnog aan vast.
     
  20. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Wanneer heb jij geboekt en wanneer zou je gaan?
    Ik heb vorige week direct na de persconferentie geboekt en zou morgen gaan.
    Ondertussen nog steeds geen contact met de klantenservice...
     

Deel Deze Pagina