Zo boos!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jokiebear, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw050

    Vrouw050 Lid

    8 jul 2015
    84
    0
    0
    Werkzaam in zorg.
    Groningen
    Wat erg zeg, zo over mensen te praten en ook nog over potentiele klanten....Slechte reclame voor zichzelf.
    Snap dat je boos bent.
     
  2. Vrouw050

    Vrouw050 Lid

    8 jul 2015
    84
    0
    0
    Werkzaam in zorg.
    Groningen
    hihi sommige reacties hier...jammer dat hier geen vind ik leuk-knop is
     
  3. jokiebear

    jokiebear Lid

    12 feb 2015
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daar moeten ze echt mee gaan komen :D

    @Drieka dan heb je het beter opgelost dan mij hebben ze ook nog op hun lazer gehad van de manager daarna?
     
  4. Jeszjuh

    Jeszjuh Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Dat is echt aso zeg... Ik had echt uit me stekker gegaan, en trouwens ik zou klacht indienen bij het hoofdkantoor
     
  5. Shandy

    Shandy Fanatiek lid

    14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Nouja....
    Tuurlijk, als iemand een 'eigen' stijl heeft kijk ik soms ook even, vind t gaaf als iemand een eigen stijl heeft en niet met alle winden meewaaid.
    Maar schandalig dat ze zulke 'praat' deden. Niet bepaald professioneel....
    Weet niet wat ik had gedaan, misschien er naar toe gelopen en gezegd: DAT is zwanger? Ik heb een naam, aangenaam ik ben ....( als ik t zou durven)
     
  6. Hippie mama

    Hippie mama Actief lid

    7 apr 2015
    131
    0
    0
    Nog ff mijn bericht verduidelijken: die verkoopsters waren natuurlijk hartstikke verkeerd! Al loop in je bikini met klompen aan je hoort gewoon als klant behandeld te worden. Maar ik heb zelf vaak genoeg soortgelijke situaties meegemaakt en geleerd om erover te lachen of er een spelletje van te maken en dat maakt het voor jezelf een stuk leuker. Maar als je zwanger bent met alle hormonen Enzo is dat natuurlijk een stuk lastiger dan komen dingen soms een stuk harder binnen!
     
  7. Drieka

    Drieka Niet meer actief


    Ja ze zijn ter plekke aangesproken door de manager en ze hebben hun excuses moeten aanbieden :D.
     
  8. Vlinder1985

    Vlinder1985 Bekend lid

    10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Hahaha, karma is a B!tch
     
  9. Miesy

    Miesy Bekend lid

    22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    schandalig!!
     
  10. Merlijn1983

    Merlijn1983 Bekend lid

    4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Hier ook een mama en papa die van zwart, gekleurde haren, harde muziek, bandshirts etc houden en ja mensen hebben heel gauw hun mening klaar (asociaal), nou wij zijn verre van asociaal.
    Onze vrienden bestaan uit alle soorten en maten, want wat maakt het uit hoe je eruit ziet, het gaat om wie je bent en ik probeer mijn kinderen dat ook mee te geven.
     
  11. MoniqueA

    MoniqueA Bekend lid

    11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik zou een mail sturen naar het hoofdkantoor. Ook al moet dit filiaal sluiten dat wil niet zeggen dat ze niet overgeplaatst worden naar een andere vestiging.

    Voorkomen dat het nog eens gebeurt! Belachelijk dit!!!
     
  12. riniti

    riniti Fanatiek lid

    22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    asociaal! dat meen ik echt! ik zou als ik jou was een klacht indienen, belachelijk, zo hoor je niet behandeld te worden!
    ik hou er persoonlijk juist wel van als mensen er 'anders' uitzien, je laat je iig niet de mening van 'het gewone standaardbeeld' opleggen... echt belachelijk, alsof jij geen kind zou kunnen krijgen/ opvoeden om hoe je eruitziet!
     
  13. jokiebear

    jokiebear Lid

    12 feb 2015
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en ik heb hier even een kleine update.
    ik heb een officiele klacht in gediend bij prenatal ik verwachte niet dat ze veel gingen doen maar in ieder geval een verontschuldiging leek mij op zijn plaats.
    nou heb ik deze email binnen gehad:

    Beste Joanne,

    Je hebt ons op 19-07-2015 een mail verstuurd waarop wij onderstaand terugkomen.

    Via deze weg willen wij u bedanken voor het melden van de klacht op een van onze vestigingen.

    Wij hebben dit inmiddels ook opgenomen met de storemanager van de betreffende vestiging.
    Wij gaan ervan uit dat dit de klantgeliefdheid in de toekomst ten goede zal komen.


    Tot ziens in één van onze winkels of op prenatal.nl

    Met hartelijke groet,

    Prénatal Customer Care Team

    het komt op mij over in andere woorden van ja we hebben het doorgegeven en dan 'tot ziens in een van onze winkels' nou dacht het niet.
    kon geen excuses vanaf blijkbaar maarja mij zijn ze in ieder geval kwijt :D
     
  14. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Pfff wat een slap mailtje...

    Zou terug mailen ;

    Lieve prenatal , bedankt voor uw reactie.

    Tot ziens weet ik zo net nog niet, ik voel mij nog steeds beledigd en niet welkom in uw winkel. Eigenlijk was een excuus wel op zijn plaats geweest .

    Gegroet
     
  15. Mitsy1983

    Mitsy1983 VIP lid

    25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Nou ja, krijg je gewoon zo'n lekker standaard mailtje terug!
    Waardeloos!
    Ga je nog iets ondernemen?
     
  16. Jeszjuh

    Jeszjuh Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Nou met zo een antwoord zou ik geen genoegen nemen...
     
  17. MoniekJ

    MoniekJ Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Er staat nog net niet onder:

    "Dit is een automatisich gegenereerde mail, antwoorden heeft dan ook geen nut."

    Zeer spijtig! Zo zie je maar dat de klantenservice ook achter de schermen niet zo belangrijk is.
     
  18. Vlinder1985

    Vlinder1985 Bekend lid

    10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Super slecht! En dit staat voorlopig nog wel even op het internet. Ik zie veel verbeterpuntjes mbt de klantenservice.
     
  19. riniti

    riniti Fanatiek lid

    22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    Goed dat je iig een klacht hebt ingediend, maar wat een vreemd mailtje terug.... Bijna net zo vreemd als hoe je in de winkel behandeld werd! Slechte reclame voor prenatal dit!
     
  20. jokiebear

    jokiebear Lid

    12 feb 2015
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker weten slechte reclame voor hun zelf.
    Mij zijn ze in ieder geval kwijt en als ik kijk op hun facebook en andere sites ben ik niet de enige.
    En dan afvragen waarom het slechter gaat.
     

Deel Deze Pagina