Ok bedankt voor de info! zit nu in de wacht bij babydump want wil eerst wel even weten waar me onderstel nu is.
Heb nogmaals gebeld met de babydump maar ze weten nog niks meer. Ze hebben nu een mail gedaan naar het magazijn of hij daar is blijven hangen. Maarja het magazijn is natuurlijk alweer gesloten na 15.00 Nou het is toch niet voor ze te hopen dat hij nog naar Stokke verzonden moet worden.
Nou van hen hoef je weinig korting te verwachten hoor, ik kocht me gehele babyuitzet voor de tweeling daar was een hoop geld kwijt, en dat kon best kloppen want ik kocht echt veeeel, en dure wrappers 4x enzo............. bleek dat ze heel veel dubbel hadden aangeslagen, zo had ik 3x een badset, 8 wrappers van lodger, 4 bedjes, 8 dekentjes ivp 4, 4 piekstokken terwijl ik er maar 2 had etc, ik kreeg natuurlijk het teveel aangeslagen terug, en een shampoo van zwitsal en een badschuim van zwitsal voor het ongemak......... terwijl er heel veel ongemak was omdat ze ons eerst niet geloofde......... dus een korting van 106 euro zal ik niet op rekenen...
Dit ga je dus echt niet graag horen. Ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel zal gebeuren met je onderstel Erg genoeg is het nl heel normaal dat je stuur en onderstel wat gaat los zitten. Dat is met gebruik want in begin is dat allemaal zo vast en rijd hij ook niet echt soepel. Speling op het stuur krijg je door te draaien Nu hebben ze eigenlijk gelukkig de boodschappentas van de v3 kleiner gemaakt dan voorgaande modellen. Door die grote boodschappentas gaan we nl overladen. Ik heb zo 1 xplory na de knoppen geholpen en natuurlijk net iets ervoor me bon kwijtgespeeld :s Nu ja, niet zo erg, bon kopieren van de buurvrouw en hoppa Ik vind het eigenlijk zeer vreemd wat babydump doet. En ik geef je 1 tip. Als je een xplory hebt, je kan bij elke xplory dealer terecht! die stuurt de xplory naar stokke en je krijgt onmiddelijk een nieuwe Ik heb eens een zitje 2dehands gekocht zogezegd nieuw komt dat ding aan met schrammen en een knopje af. een stokke dealer zei me mail me de bon en je krijgt een nieuw zitje. Nu, dat hebben we dus gedaan. Mijn bon was van een begin 2010 model dus net geen v3 maar knoppen zoals de wieg heb ik dat zitje gratis gehad, terwijl ik enkel een knopje wou bestellen! gratis en voor nix het zitje geupgrade Dat is de stokke service Nu, ik weet 1 ding zeker bij babydump zullen ze me nooit zien en de laagste prijs garantie, die passen ze alleen maar toe als ze er zin in hebben nee nee ik koop alles in duitsland zoveel goedkoper en wat een service
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het wel ietwat vreemd dat je enkel berichten over kinderwagens (Stokke) plaatst. Lijkt een beetje op reclame. Kan natuurlijk ook maar zo zijn dat je het gewoon een geweldig ding vind.
Ik vind het belachelijk dat je de nieuwste Quinny Zapp extra van 2011 voor 100 euro wilt hebben. Oke, heel vervelend dat je nu problemen hebt met je Stokke wandelwagen, maar volgens mij lossen ze het heel netjes op! Er zit niks anders op, dan gewoon even te wachten. Maar ik vind je behoorlijk onredelijk overkomen.
Nou meid ik vind zeker niet belachelijk dat je korting vraagt op je quinny zapp!! Ik had problemen met me Phil en teds vibe en had hem gekocht bij prenatal nou dinsdag brengen donderdag terug!!! Gemaakt en wel nou dat is nog eens service! Tis niet normaal dat je een buggy mee krijgt voor kindje van 4 maanden oud! En daarbij is die stokke wagen stik duur dus ik zou echt schade eisen! Succes!
Ja ik hoop voor haar wel normale kinderwagen maar kan het er niet uithalen nu. Maar goed dat vervangt natuurlijk niet de goeie wagen van ruim 800 euro als het niet meer is. Ik hoop inmiddels dat je hem terug hebt?
Heey Meiden,, Het is een heel verhaal geworden zo onderhand! Om eerst even de vragen te beantwoorden.. ik had een kinderwagen als leenwagen 1 of ander oud ding van koelstra maar goed ik had wat. Zoals ik al aangaf zou ik hem 3 weken kwijt zijn maar moest rekenen op 4. Nou had ik gebeld met 3 weken hoever of dat het leek. Volgens die mw die ik aan de telefoon had was hij in behandeling bij Stokke. Nou prima. Ik een week later weer eens gebeld dus 4 weken me onderstel ter reperatie en verwachtte toch wel dat ik al wel gebeld zou zijn dat ik hem op kon halen. Dus ik weer bellen en kreeg toen te horen dat ze onder onze naam niks konden vinden over een reparatie van het onderstel.. nou hoe kan dat dan nou weer als hij een kleine week daarvoor nog in behandeling was.. ???? Na mijn bon te hebben opgestuurd is er contact opgenomen met het magazijn om te kijken of hij er inmiddels al terug was. Was natuurlijk vrijdags en het magazijn gaat om 15.00 dicht en ik had nog niks gehoord dus ik moest wachten tot maandag. Uiteindelijk werd mij maandagmiddag verteld dat mijn onderstel nog in het magazijn ligt en dus nog niet naar stokke was verstuurd... :x Hij zou met spoed naar stokke gestuurd worden en zou hem dan 2 weken later op kunnen halen. ( deze week dus).. ik was kwaad want ik zou hem 3 a 4 weken kwijt zijn en geen 6. Die beste man van het hoofdkantoor van babydump snapte mij volkomen en is zijn best gaan doen dat ik hem afgelopen zaterdag op kon halen in Almere. Ik nog een keer gebeld om te vragen of hij daadwerkelijk afgelopen zaterdag in almere zou zijn. Ja mevrouw dat is hij. Hij wordt met spoed vestuurd. Komen wij dus afgelopen zaterdag in de babydump.. geen onderstel te bekennen natuurlijk.. :x Nou daar sta je dan.. 120 km voor niks gereden. Die verkoper daar kon er natuurlijk ook niks aan doen maarja.. sta je wel mooi. Ik afgelopen maandag aan de tel. gehangen met diezelfde man die mij gezegd had dat hij er afgelopen zaterdag zou zijn. Hij was ook heel verbaasd want hij is vorige week donderdag verstuurd vanuit stokke rechtstreeks met de babydump almere. Normaal gaat dit via het hoofdkantoor en dan naar het filiaal. Na veel telefoontjes van hun kant met stokke bleek dat het onderstel gewoon ergens zoek geraakt is. Wel ja dat kan ook nog wel.. nu kan ik komende vrijdag een nieuw onderstel halen en de quinny zapp 2011 extra voor 150 euro met zo'n buggyhanger en een attentie.
Idd verhaal maar hopelijk is het vrijdag in orde! Laat je het even weten? Ik vind het zeker terecht dat je korting krijgt en een attentie want dit is natuurlijk geen normale doen van zaken als je praat over een kinderwagen! Tip! koop nooit zulke dingen bij babydump
Toch vind ik dat ze het achteraf heel goed opgelost hebben. Je hebt duidelijk heel veel pech gehad met de verzending van dat ding steeds, maar de winkel zelf kan daar niks aan doen (het filiaal) dit ligt weer aan het distributiecentrum. Ze hebben de problemen op te lossen en dat het de 2e keer met extra spoed gebeurd is heel goed. Wederom de fout bij de verzending/distributie en vervolgens lossen ze het op met een nieuw onderstel en een mooie korting op de buggy. Ok, het is allemaal echt heeeeel vervelend geweest natuurlijk, maar achteraf hebben ze goed gecompenseerd.
Sorry, maar wat een onzin! Dit kan overal gebeuren!! Dit is hartstikke kl*te natuurlijk, maar ik vind dat ze het goed oplossen door het aanbieden van de korting etc.