Hier ook bij 2 "nieuwe" difrax flessen de bovenkant eraf gedraaid, dus dop incl schroefdraad... En zo sterk ben ik echt niet! Heb de flessen alleen weggegooid.... dus kan er niet meer mee terug, maar wel erg slecht dat dit dus erg regelmatig gebeurd....
@athina, ja dat klopt idd, dat was bij Mason toen. En ik had ze bij de Etos gehaald en die krijgt geen vertegenwoordiger. Nu heb ik deze fles bij prenatal gehaald,misschien krijgen ze daar wel een vertegenwoordiger ,alleen ligt prenatal niet echt hier in de buurt Hopelijk verzind difrax een andere oplossing.
Tessa, goed dat je een klacht hebt ingediend! Dit mag echt niet!! Verkopen jullie trouwens de gekleurde BPA vrije flessen al?
Wat heftig en eng! Moet echt niet kunnen! Zelf geen ervaring met difrax flessen, maar vriendin hier wel.. zij had ook verschillende flessen waar scheurtjes in kwamen. Difrax gemaild en zij heeft met een twee nieuwe flessen gekregen.. er was toendertijd een productiefout.. dus zou zeker difrax contacten!
echt een productiefout dus zou ik denken dan... ik zou dan als je mailt, dit verhaal van vorige keer er ook bij zetten. En dat ze er niets aan doen als ze geen vertegenwoordiger komt. Ondanks dat dit nu gebeurd en bij mijzelf toen die lettertjes ook, blijf ik het gewoon prettige flessen vinden, dus misschien dat ze het je ook gewoon opsturen. Misschien zelfs in de mail onder je naam als je adres bij schrijven ? OF ze sturen dan misschien wat sneller wat op OF ze kunnen aangeven waar heel dichtbij wél een vertegenwoordiger komt.
ik vind de difrax flessen slecht 2 flessen gehad waarbij de bovenkant eraf knapte bij het aandraaien, en zo strak doe ik ze echt niet dicht! 1 fles waar een scheurtje in kwam toen was ik er zat van en heb een mail gestuurd naar difrax, ik kreeg een knuffeltje en een nieuwe fles toegestuurd. die nieuwe fles gebruiken we nu nog, maar daar beginnen de cijfers nu af te gaan. hierna dus geen difrax flessen meer voor ons!
Wij hebben dit idd 2 keer gehad met fde boven kant met het schroef draad. Bij de etos ingelevred waar bik ze weg had en na een tel. na Difrax kreeg ik een nieuwe fles. was idd een fabricagefout Ze zijn nu verbeterd. Je kunt dus ook even langs de Etos oid. gaan met de fles
Hi allemaal! Ik ben werkzaam bij Difrax en jullie berichten over S-flessen die kapot zijn gegaan. Er is helaas een zending geweest van S-flessen met een productiefout waardoor deze flessen erg breekbaar zijn. Inmiddels worden deze flessen niet meer verkocht en is het probleem ook al opgelost. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat er toch nog flessen in omloop zijn, die dit probleem wel hebben. Mocht je dan ook een fles hebben die stuk is gegaan doe dan het volgende: Maak een foto van de fles en stuur dit samen met je contactgegevens (ook adres) naar nicolette@difrax.com Gaat het inderdaad om een productiefout, dan krijg je een nieuwe fles. Onze excuses voor het ongemak! Maar we gaan het zeker voor jullie oplossen! Groetjes Susan van Haren (Marketing bij Difrax)
Beste Susan, Zoals je hiervoor kan lezen, heb ik 2 flessen kapot gedraaid en ze daarna weggegooid.... Kan ik hier nog iets mee? Is het de moeite om een mail te sturen? Alvast bedankt.
Hoi iedereen, Ik heb difrax zondagavond gemaild, met bijbehorende foto en tot op heden nog niks gehoord. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik heb tig keer gemaild naar Difrax maar krijg maar geen emails terug. Ik geef de moed op. Hier geen Difrax meer, al is het alleen maar doordat ze een waardeloos en klantonvriendelijk bedrijf zijn.
.....update...... Ik heb maandag 6 juni een nieuwe mail gedaan ,want ik had nog steeds niks gehoord. Toen kreeg ik wel antwoord. Ik heb opnieuw de foto gemaild en zou een pakketje via de post krijgen. Dit kon 5-7 werkdagen duren. Ik heb nog niks gehad,maar dat kan natuurlijk nog komen. Wordt vervolgd
Denk dat dat wel meevalt hoor , deze flessen worden héél veel gebruikt. Maar als je alles bij elkaar zet lijkt het ineens veel. Dat soort reacties krijg je ook van voor- en tegenstanders van Avent, dr. Brown, Tommee Tippie flessen ect., als je daar een topic over opent. Slechte ervaringen worden nu eenmaal eerder gedeeld dan goede . On topic: ik zou ook heel erg schrikken van zo'n ervaring hoor! Hopelijk wordt het goed opgelost. Zelf heb ik 4 flessen van Difrax in gebruik (gehad, ben aan het afbouwen) en altijd naar tevredenheid.
Nou we zijn nu 9 werkdagen verder en ik heb nog steeds geen pakketje gehad van difrax. Ondanks hun belofte dit binnen 5-7 werkdagen te doen. Ik heb ze een nieuwe mail gestuurd. Moet wel zeggen dat ik het ronduit vervelend vind dat de klantenservice er zo mee omgaat. ( eerst al geen reactie op mijn mail en nu zolang wachten)
Hier een nieuwe update Hoe schandalig, ik heb nog geen pakketje ontvangen, maar wel weer een nieuwe mail ontvangen met: vervelend van uw probleem met de difraxfles, kunt u ons evt een foto sturen en de beschrijving., Dan kunnen wij u een nieuwe fles sturen. Nou dit hebben ze mij 2 wkn geleden ook al gestuurd en een fles heb ik nog steeds niet gezien. Ik vind het echt een schandelijke ongeorganiseerd rommeltje bij Difrax
Ik heb op dinsdag een mail met foto gestuurd en op vrijdag had ik nieuwe flessen in huis.. Gewoon een (nette) mail terugsturen of even bellen waarschijnlijk hebben ze het over het hoofd gezien..