Meiden, Onlangs heb ik een shirt voor mijn zoontje gekocht, echt onwijs leuk en normaal keiduur maar nu in de aanbieding nog redelijk betaalbaar. Toen ik het thuis kreeg viel me gelijk op dat van de print die erop zat een stukje af was. Echt lelijk, dus heb gelijk gebeld om te vragen of ik mocht ruilen. Maar dat kon dus niet, want was de allerlaatste maat. Dus ik hem hem teruggestuurd en twee weken later mn geld netjes teruggestort gekregen. Nu zit ik net weer op die website te kijken en zie ik dat shirtje er weer staan in die maat die er dus niet meer was. Het zal toch niet zo zijn dat ze dat weer aanbieden in de hoop dat iemand het koopt en het niet ziet? Het was namelijk van de website af toen ik het besteld had. Nu wil ik er eigenlijk maandag naar toe bellen en vragen hoe het zit. Ik zou het wel erg lullig vinden als zometeen een ander dat shirt koopt en misschien niet ziet dat het beschadigd is. Zouden jullie daar ook achteraan gaan of is dat een beetje overdreven? Heb immers mn geld teruggekregen. Ben even benieuwd. Gr Romy
O ik zou daar gewoon een mailtje heen sturen met het verhaal dat je dat shirtje had gekocht, en het graag alsnog wilt hebben en dat je het nu weer bij hun op de site tegen komt en of ze even willen controleren of dat shirtje dan wel in goede conditie is en dat je het dan wilt hebben... staan ze vast met een bek vol tanden
Hoezo overdreven? Zou jij het leuk vinden als toevallig jij nou dat tshirtje ook had besteld en dan weer terug moest sturen terwijl het allang bekend is bij deze winkel dat hij kapot is?
goed idee van spriet. Sowieso vind ik het niey overdreven dat je erachteraan gaat, heel netjes eigenlijk. Er zijn denk maar weinig mensen die het doen tegenwoordig, we denken te veel aan onszelf.
Ik ga idd maar even bellen maandag. Wil toch weten hoe het zit. Mocht het idd dat kapotte shirtje zijn dan vind ik het gewoon ronduit slordig om het opnieuw online te zetten. En aangezien het geen nieuwe collectie is en het echt de laatste maat was, kan ik me niet voorstellen dat ze nog een nieuwe set van de leverancier hebben gekregen. Of iemand anders moet toevallig ook zo'n shirt hebben teruggestuurd om een hele andere reden (maat niet goed oid). Ik laat het maandag wel even weten.
Heb net gebeld (winkel was pas vanaf 11.00 open) Maar ze kunnen niet verklaren waarom het nu weer op de site staat. Een foutje in de voorraad. Of het heeft in de winkel gelegen en is gestolen. Dat geven ze als reden mee. Helaas, had ergens nog stiekem de hoop dat een andere klant het shirtje had teruggestuurd en dat het dus toch een goed shirtje zou zijn en ik het alsnog kon bestellen. Maar dat is het dus ook niet. Bedankt iig voor jullie reacties!
hmm, vreemd verhaal, ik krijg toch het idee dat ze het gewoon weer proberen te verkopen. Is het een grote winkel of een onbekendere webshop???
Ze hebben drie winkels en een webshop. Ziet er allemaal zeer betrouwbaar uit. Ik zie nu net dat het shirt van de website af is gehaald. Waarschijnlijk allemaal een misverstand, maar ik blijf het toevallig vinden.
nou wat een vreemd verhaal zeg... geloof er eigenlijk helemaal niks van. Ik heb wel een ideetje, als je nou mij het adres van die website stuurt (mag in pb) dan ga ik mailen of ze het shirtje even voor mij op kunnen meten of iets dergelijks, wil dat wel eens checken.