Hallo! Ik ben net gebeld door KPN ivm mijn mobiele abonnement. Er is mij in de winkel gezegd dat ik vanaf Sept. kan verlengen, deze mevrouw zegt dat het nu al kan. Zij zegt dat ze hun klanten om de paar jaar opbellen om te verlengen... ik zit al zo lang bij KPN maar ben nooit gebeld door ze.. mijn man ook niet en zolang ik hem ken (6,5 jaar) is hij ook nooit door ze opgebeld om te verlengen. Iemand hier wel? Ze vroeg of ik toe was aan een nieuw toestel.. ja dat ben ik zeker zei ik. Krijg ik gelijk allerlei aanbiedingen naar mijn hoofd. Bij zoveel minuten is de Galaxy S 2 (die wil ik had ik gezegd) gratis en bij zoveel minuten 200. Ik heb gezegd dat ik er nog wel over nadenk en dat ik toch ook nog even naar de winkel wil om daar de toestellen nog eens goed te bekijken.. weet het nog niet helemaal zeker of ik voor die Samsung ga. Is prima mevrouw zegt ze, kijkt u het even na en dan bel ik begin volgende week wel even terug. Prima zeg ik, dus ik ga straks even naar de winkel en eens even goed navragen. Zou dit alles komen omdat de tarieven van KPN flink omhoog zijn gegaan?? Ik weet niet hoeveel precies.. iemand hier iets van gehoord? En wie is er ook opgebeld om te verlengen??
Ik vind hier niks raars aan hoor, ze kunnen idd nu alvast al verlengen. En ze willen geen klanten verliezen dus komen ze met zulke aanbiedingen.
Ik heb ook bij een provider gewerkt (niet Vodafone) en wij belden nooit zomaar om te verlengen. Als een klant zijn abonnement had opgezegd, dan belden we wel met een 'aantrekkelijk' voorstel. Als je het niet vertrouwt, dan zou ik gewoon bij een winkel verlengen.
Ja ik ga toch maar even naar de winkel zo denk ik, ik ben nooit gebeld door ze. Ik dacht misschien dat het kwam omdat ze pas de tarieven bij kpn flink verhoogd hebben. En dat ze zo met aanbiedingen klanten willen behouden.
Ik heb ongeveer 12 jaar bij KPN gezeten en ben regelmatig gebeld. Af en toe omdat mijn abonnement bijna afliep, dus om te verlengen. Ook vaak over aanbiedingen die beter bij mijn belgedrag zouden passen of aanbiedingen voor internet op je telefoon, etcetera. Vind het dus niet gek dat ze bellen, maar zelf vond ik het wel vreselijk irritant! Ik verleng zelf alleen maar bij de winkel want ik wil zien wat ze invoeren, ik vertrouw dergelijke bedrijven namelijk voor geen meter
Ja precies! Heb mijn man net gebeld en die zegt dat ik ook beter even naar de winkel kan gaan. Die mevrouw zei net ook dat ik een mobiel thuis abbo heb... nog nooit van gehoord??? Daar betaal ik 4,50 per maand voor.. heb ik dus nooit afgesloten.. dan kun je als je thuis bent goedkoper met je mobiel bellen zei ze... hun kunnen toch niet zien waar ik ben? Dat vind ik echt vreemd.
ik zit bij vodafone en wordt iedere 2 jaar gebeld mijn man ook precies hetzelfde, en bij mijn moeder ook worden altijd gebeld met een voorstel om te verlengen zie er niet echt iets raars in.
mijn moeder werkt voor kpn om de abbo's te verlengen dus dit soort telefoontjes maar je hoeft op zich niet bang te zijn dat je besodemieterd wordt er wordt altijd een bandje meegedraaid die je op kan vragen zonder mogen ze niets beginnen, toevallig hadden we het hier van de week over,
Ok dat zal wel goed zijn, maar omdat ik nooit gebeld ben door hun, mede mijn man vond ik het een beetje raar. Komt misschien omdat wij altijd 'op tijd' verlengen. Aan de vroege kant zeg maar, mijn man weet altijd precies vanaf welke dag hij kan gaan.. zal daar wel aan liggen...
dat klopt met verlengen was eerst 3 maanden is nu volgens mij 6 maanden zou daar mee te maken kunnen hebben
klopt wel hoor dat ze bellen. wij werden eigenlijk iedere keer gebeld met leuke aanbiedingen (we hebben nu geen abbo meer)
Ik werd ook regelmatig gebeld. maar het klopt dat de abo's veranderen. KPN maakt mobiel internet duurder | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ja, mijn man is ook wel eens gebeld voor een aanbieding. Dat was bij vodafone overigens. Bedenk me net dat hij dit keer nog niet gebeld is terwijl zijn abonnement over iets meer dan een maand afloopt. Eens achteraan gaan.
Ik ben naar de winkel geweest vanmiddag. Ik kreeg daar een aanbieding die beter was dan die door de telefoon. Bij die mevrouw moest ik 200 betalen voor de galaxy, in de winkel 69,-. Scheelt wel wat! Met hetzelfde abbo. Dus heb ik dat maar gedaan. Krijg ook de eerste 9mnd 50% korting op abbokosten! Toch maar goed dat ik even gegaan ben! Stom dat het zo kan verschillen trouwens!
Mijn man wordt ieder jaar door KPN gebeld om te melden dat zijn contract afloopt en of hij hem wil verlengen. Ook wordt hij wel eens gebeld omdat ze een advies hebben voor zijn belgedrag icm een abonnement