hey meiden ik heb ff een mededeling voor de dames die naar Alice in Wonderland gaan via vakantieveilingen Ik ben vanavond heen geweest met een vriendin en onze dochters en t was echt een leuke avond, Kids vonden t leuk, was gezellig maar ook een lange zit voor Nikita. daar gaat t overigens niet om maar dir is de leuke kant van t verhaal dat ik wilde laten weten Ik was al te laat dus m'n vriendin had al de kaartjes op gehaald. Ik had kaartjes via vakantieveilingen gewonnen 1ste rang! ik heb er wel geteld 120! euro voor betaald maar voor 1ste rang kaartjes niet slecht. toch? Toen we aan kwamen werden we dus naar t bovenste balkon gestuurd. We kwamen daar precies achter t balkonrand te zitten waardoor mijn dochter al niks zag. ondanks de stoelverhoger die we hadden gebruikt:x Blijkt nadat mijn vriendin haar man gebeld had. dat we dus 4de rang zaten:x Dus dames. voordat jullie heen gaan kijk alsjeblieft of je daadwerkelijk op de rang zit waar je voor betaald hebt, ook al is t goedkoper omdat je t via vakantieveilingen hebt verkregen. want ik voel me licht genaaid omdat de plaatsten waar we nu zaten 15 euro per persoon kosten en ik er dus 30 euro voor betaald hebt:x Beetje lullig en een flinke anticlimax
ik zou er dus wel eventjes een hele vette klacht over neerleggen bij vakantie veilingen en een deel van het geld terug eisen. laat ze je maar tegemoet komen. ik denk dat als je het hogerop zou spelen dat je het zou winnen puur op het feit dat ze zeggen eerste rang en dat was het niet!
ik heb nu mijn klacht neer gelegd bij see-tickets. kijken wat hun zeggen. Morgen ga ik vakantieveilingen bellen en daar mijn klacht neerleggen al ben ik bang dat ik weer dichtklap als ik een tegenwoord krijg.ben wat dat betreft niet mondig genoeg. ook heb ik van een ander vrouwtje haar mail adres gekregen. zij hadden dezelfde kaartjes als ons en zat dus nog 2 rijen achter ons en heeft 5 euro meer betaald nog als ik. ik hoop echt dat ik 60 euro terug krijg want als ik op plaatsen kom te zitten waar je normaal gesproken 15 euro voor betaald.....wil ik daar ook 15 voor betalen en niet t dubbele dit gaat denk ik en hoop t ook een staartje krijgen want ik wil de helft terug hebben want breed heb ik t ook niet. wilde mijn dochter gewoon een leuke avond bezorgen
ik had dit toen met kaartjes van het russisch staatscircus in den haag... ook 1e rangs kaartjes en we kwamen toen helemaal op de achterste rij te zitten.. eigenlijk had ik ook wel een klacht kunnen indienen.. maar wij zijn toen in de pauze gegaan omdat het zoiezo niet zo leuk was... maarja dit komt dus vaker voor bij vakantieveilingen... bij iedere voorstelling echt goed nakijken of je de goede plaatsen hebt gekregen !
Ben het met Amfy eens! Ik zal als ik jou was een klacht indienen! Wat een naaierij zeg! Ff offtopic, @ Amfy, je meisje heeft er nog geen zin in he? wanneer wordt je ingeleid? Als het niet spontaan meer mocht gebeuren? Ik ga de weeendans wel ff voor je doen hihi.
haha nee ze heeft echt geen zin. we hebben samen met de gyn afgesproken dat we het het weekend nog afwachten en dan als ze er dinsdag niet is dat ze dan gedwongen word hahaha. maar die weëndans mag hoor ben het wel zat zo
Ik heb even voor je rond gekeken en kwam dit bericht tegen.. Ik hoop dat je er wat aan hebt en samen tot nu oplossing kan komen.. Webcare VakantieVeilingen.nl reageerde op augustus 10th, 2011 at 15:29 Beste meneer/mevrouw, Wij betreuren ten zeerste te horen dat de plaatsen bij de musical u niet zijn bevallen. Graag ontvangen wij via webcare@vakantieveilingen.nl een kopie van uw kaarten zodat wij kunnen nagaan of de plaatsen die u toegewezen heeft gekregen daadwerkelijk geen eerste categorie zijn geweest. 1e categorie kaarten bij deze voorstelling zijn plaatsen in de loges, stalles en de eerste paar rijen van de 3 middelste balkons. Mocht u inderdaad niet op de eerste categorie hebben gezeten, zullen wij met de aanbieder in overleg gaan over een passende oplossing. Verder merken wij dat er bij deze musical wat onduidelijkheid is ontstaan over welke plaatsen onder de 1e categorie vallen. Wij willen u een leuke avond uit bezorgen en frustratie over de plaatsen die u toegewezen krijgt hoort daar natuurlijk niet bij. Wij hebben daarom bij de nieuwe veilingen een specifiekere omschrijving van de plaatsen gegeven en een zaalplattegrond toegevoegd aan de veiling zodat u kunt zien welke plaatsen onder de eerste categorie vallen. Wij hopen hiermee duidelijkere informatie te verstrekken over de plaatstoewijzing. Succes!
in de veiling staat idd 1e categorie, en niet 1e rang, dat is de reden waarom ik daar niet op geboden heb. omdat je dan nog niet weet waar je komt te zitten. evengoed is het zuur voor jullie en ik zou zeker een klacht bij vakantieveilingen neerleggen! (en niet bij SEE-tickets, want die hebben er niks mee te maken)
wat stond er op jullie kaartjes dan nadat je voucher had ingeleverd?? stond er 1ste rang op??? zo nee, dan had je toch een beetje zelf ook op moeten letten toen je de kaartjes kreeg denk ik dan....ik heb gelijk gekeken of er 1ste rang op stond. maar ja wel vervelend natuurlijk.
ik denk dat het ook om het tweede woordje ging. dat het niet eerst RANG maar eerste CATERGORIE. wat uiteraard 2 verschillende dingen zijn. ik denk dat je jezelf een kat ind e zak hebt gekocht. hoe zuur het ook is, hebben ze bij de veilingsite niks fout gedaan. ze hebben op een slimme manier geld verdiend. misschien niet helemaal eerlijk, maar goed lezen is bij dit soort dingen altijd ernorm belangrijk. vooral de kleine lettertjes. ikzelf vertrouw dit soort dingen al nooit zo. als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook namelijk.
dat is balen.. vind zo wie zo vaak dat mensen bij vakantieveilingen veel bieden en je het vaak gewoon goedkoper kan krijgen
ja dat is het principe hé, ze bieden dan zo fanantiek dat ze uit het oog verliezen wat het eigenlijk echt zou moeten kosten. en dat is natuurlijk waarop deze site draait. het is natuurlijk geen filantropische instelling. ze proberen het mooi voor te schotelen en als je geluk hebt haal je inderdaad voordeel. maar meestal is het voordeel toch voor hun, zonder dat je het zelf merkt vaak ook nog. net als in dit verhaal gaat het om 1 woordje.
bij ons stond er inderdaad catogorie( schrijf je t zo? ) maar er had zeker duidelijker omschreven moeten worden wie hoe wat en waarom. Mijn dochtertje zat op de plek waar t balkon t laagst was en toch keek ze tegen de rand aan en dat vind ik niet netjes. ik had beter dan regelrecht via see-tickets kunnen boeken want dan was ik de helft goedkoper uit. nadat ik see-tickets had gemaild heb ik een hele nette mail terug gekregen vanmorgen waar hun ook zoeken naar een oplossing. ze wilde weten waar we zaten en dat heb ik ook netjes terug geantwoord. ondanks dat t misschien niet via hun gaat vind ik t erg netjes dat hun ook een oplossing willen bedenken als ik de veiling nu mag geloven ( is nu veranderd) zouden we nu rang 2 hebben gezeten. dat zou beteken dat ik nog steeds 30 euro teveel heb betaald .maar ik ga ze straks ff bellen en kijken hoe en wat want vooral die teleurstelling achteraf is zo groot ondanks dat t een erg leuke musical was
ik heb dus via see-tickets gekeken wat t bedrag was in totaal voor 4 pers zodat ik niet teveel zou bieden op de veiling maar toch genaaid op de een of andere manier
ja je bent inderdaad min of meer genaaid. om dat ene woordje. strikt gezien had jij beter moeten lezen. maar ze hebben het expres zo genoemd omdat je er snel overheen leest. ik vind de behandeling door sea tickets heel erg netjes trouwens. want die hebben strikt gezien helemaal niks fout gedaan. kijk dat je ook voor de 2de rangs kaartjes teveel hebt geboden, dat heb je uiteindelijk zelf geboden, ik denk dat je van die veilingsite die 30 euro niet terug krijgt. maar als ik zo hoor kun je misschien van sea tickets nog wel een aardigheidje verwachten. dat vind ik echt heel netjes, want het is niet hun fout.
Ik ga steeds meer rariteiten over 'Vakantie veilingen' horen. Zag er net nog reclame van op tv en dacht nou doe er niet aan mee hoor.. want als ik straks ben genaaid en nu hoor ik dit weer pfff er moeten toch veel klachten over binnen komen op hun site??
Tja vakantie veilingen... Mensen zeggen vaak dat ze er iets hebben 'gewonnen' terwijl ze het toch echt zelf betalen.....
ik heb 4 kaartjes voor plopsaland hasselt gewonnen mja niets mis mee maar het is inderdaad erg goed lezen.
is ook zeker netjes van see-tickets. dat geef ik ook echt toe. vakantieveilingen daarentegen..... die hebben alleen maar de uitleg van t aanbod aangepast en zeggen dat hun t zo van de aanbieder op de website moesten plaatsen. hun doen er verder ook niks mee. :x terwijl see-tickets mij netjes uitleg geeft en zegt dat ze gaan kijken naar een oplossing. alle lof dus voor hun. en weet je, t gaat me opzich niet persee dat ik t teveel betaalde geld terug wil maar t gaat om t principe en om t feit dat Nikita tegen de balkonrand aankeek ipv t podium op. dat vind ik zo teleurstellend. maar we gaan t merken. weet wel dat ik in de toekomst geen musical meer wil bezoeken via vakantieveilingen. bestel gewoon bij de ticketservice zelf. weten we meteen waar we aan toe zijn he. en dit topic is meer om de meiden die nog moeten gaan er op attent te maken dat ze wel op de goede plek komen te zitten en niet zo als ons in een hoekje worden geplaatst
je hebt gelijk hoor, het is sneu voor je dochter. gewoon de volgende inderdaad rechtstreeks kaartjes kopen. ik had al wel verwacht dat je bij vakantieveilingen niks verder zou komen hoor. dit is natuurlijk de manier waarop deze site draait. hoe ze winst maken.het is allemaal net op het randje, want je leest gauw over zo'n woord heen. maar 1 woord maakt een wereld van verschil, dat heb je nu zelf gemerkt. inderdaad is het een waarschuwing voor anderen om heel goed te lezen. maar ik snap heel goed dat je er niet vrolijk van bent hoor.