interactieve tv ziggo

Discussion in 'De lounge' started by bumpie, Oct 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bumpie

    bumpie Niet meer actief

    hoi hoi,

    wij hebben sinds vanmiddag een interactieve tv decoder van ziggo. Maar nu kan ik nog niet on-demand kijken en gemiste programma's. Heb je hier een internet verbinding voor nodig? Er kan namelijk wel een ethernet kabel acter???
     
  2. Fuchsia

    Fuchsia Niet meer actief

    Weet je zeker dat het een HD-Recorder is? Deze zijn nl vanaf December leverbaar hoorde ik van de week.
    Wij konden alleen de HD-Ontvanger krijgen en kunnen daarmee dus niet interactief kijken en ook niet on demand
     
  3. 1982

    1982 Actief lid

    Feb 23, 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben hier hetzelfde probleem gehad. Moesten de eerste paar keer steeds opnieuw installeren en updaten maar na een weekje geen probleem meer gehad. Hebben toen ook wel gebeld met ziggo maar die gaf eigenlijk hetzelfde aan.
     
  4. bumpie

    bumpie Niet meer actief

    heb al geprobeerd om opnieuw te installeren maar dan geeft hij een foutmelding.

    Ik heb hem via marktplaats. Hij was nieuw in doos:D
     
  5. sweet84

    sweet84 Bekend lid

    Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben dit probleem ook!! Wij hebben wel gewoon een hd recorder. En opnemen gaat prima, alleen uitzendinggemist doet het niet. Via ziggo worden we niet veel wijzer, die geven aan dat we een monteur moeten laten komen....Nou ik ga voor zoiets niet een monteur laten komen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet updaten enz?
     
  6. Fuchsia

    Fuchsia Niet meer actief

    Heb je ziggo al gebeld? Misschien dat zij jou verder kunnen helpen!
     
  7. MamavanF

    MamavanF Actief lid

    Nov 4, 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff hou op.
    Ook een paar weekjes een dvd recorder maar interactieve tv doet het zelden.
    Ook blijft de recorder erg vaak hangen.
    Heb in het verleden al zoveel problemen met ziggo gehad dat ik niet eens meer zin heb om te bellen want ze zeggen toch steeds hetzelfde..
     
  8. spinnekop

    spinnekop Niet meer actief

    knippert er een groen lichtje op de recorder


    als dat zo is dan is het signaal niet sterk genoeg voor interactieve tv
     
  9. bumpie

    bumpie Niet meer actief

    nee er knippert geen groen lampje.
     
  10. spinnekop

    spinnekop Niet meer actief

    daar hadden wij namelijk last van,maar goed in jouw geval dus niet
     
  11. Fuchsia

    Fuchsia Niet meer actief

    oh en trouwens, ik heb pasgeleden voor 94 euro verbeld aan service+. Zelfs zij konden mij niet helpen toen Ziggo zelf mn internet eruit had gegooid.
    Zij gaven aan dat ik die kosten kon verhalen op Ziggo. Toen ik met de huistelefoon daarover belde naar 1200 gaf de mederwerkster aan dat dat later pas beslist werd.
    Fijn! Halve week zonder internet en torenhoge rekening! :s

    Belde ik van de week omdat we t uitgebreidere zenderpakket wilden hebben, hadden we die de volgende dag nog niet. Ik weer bellen, hadden ze zogezegd storing in de PC gehad. Nu krijgen we 2 mnd gratis TV werd er gezegd. Of dat zo is, moeten we ook nog maar afwachten.

    Maar nog een keer Ziggo, nee dankje!!!
     
  12. bumpie

    bumpie Niet meer actief

    nou het is gelukt we moesten even het aansluitpunt in de woonkamer veranderen. Dat moest naar 1 punt aansluiting ;)
     

Share This Page