ik ben boos op de postbode!!

Discussie in 'De lounge' gestart door fidel2010, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    echt t gaat misschien nergens over maar ben ontzettend boos.

    zaterdag 8 oktober, we waren smiddags niet thuis, zat er in de brievenbus (zo'n brievenbus die buiten aan de muur hangt) een pakketje KLEM!! geen beweging in te krijgen, heb er met de schroevendraaier bij moeten frikken om deze los te krijgen, aangezien de brievenbus van thja wat is het aluminium is, is de binnenkant iets verbogen... het pakketje bleek gewoon dmv brievenpost( geen traceercode of iets dergelijks) verstuurd te zijn en bleek de multimap van de kraamzorg te zijn. ik neem aan dat iedereen nu een idee heeft van de grootte en dikte.

    omdat ik het geen stijl vond dat dit er werkelijk ingepropt was, maandag 10 okt telefonisch een klacht ingedient. ik zou binnen 5 werkdagen worden terug gebelt. Had tot op vandaag nog niks gehoord, totdat de post kwam, een brief van postnl.

    DE BRIEF:
    hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren over uw ontevredenheid over de postbezorging. ik begrijp dat het vervelend voor u is, dat de zending klem in de brievenbus is gedaan. Graag wil ik hier op reageren.

    Uw signaal is doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij heeft uw klacht besproken met de doeltreffende bezorgster. De bezorgster is bij u langs geweest om naar de brievenbus te kijken en ontkent ten stelligste dat zij bij in de brievenbus een zending heeft bezorgt die klem is komen te zitten.
    Er is ook nagegaan of een bezorger van de pakkettendienst op 8 okt. bij u aan de deur is geweest, maar dit is niet het geval. Vooralsnog erkent Postnl geen aansprakelijkheid voor de ontstaande schade

    ik vertrouw u hierop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd, heef u nog vragen kunt u bellen met........ etc etc

    ehh sorry hoor maar volgens mij wordt ik in deze brief gewoon tot leugenaar gemaakt... of lees ik de brief nu verkeerd.. ja ik zuig het uit me duim dat een pakket vast zit, ga daarom een nummer bellen met 0.10 pm om een klacht in te dienen en dan afgescheept worden met zo'n verhaaltje...

    heb vanmiddag weer een klacht ingedient, ten 1e zou ik worden teruggebelt.... nooit gebeurt, ondanks dat de schade minimaal is.
    maar nu ga ik door tot t bittere eind, ik laat me niet uitmaken tot leugenaar... grrrr, wordt als het goed is nu binnen 5 dagen wel gebelt zoniet gaan we weer bellen grrrrrr :)->of zijn t de hormonen:):p)

     
  2. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    Adem in adem uit.

    Ik geloof je meteen.

    Maar vermoed dat het een kat en muis spel word van wie er gelijk heeft en krijgt. Zo lastig om te bewijzen.

    Ga je er toch voor heel veel succes.

    Maar snap je gevoel zeker verder. Zijn ze nu helemaal van de p.t gerukt:)
     
  3. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    misschien heb je dit allang gedaan, maar heb je wel op het pakketje gekeken wie het bezorgt heeft?
    er zijn tegenwoordig zoveel bezorgdiensten.
    oa dhl, netwerk, sandd, selectvracht, enz.

    weet je zeker dat het door postnl is bezorgt?
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    post?
     
  5. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    foto maken de volgende keer.

    verder denk ik ook dat het een gebed zonder eind gaat worden. zo te horen houden ze mekaar daar de hand boven het hoofd.

    het wordt er allemaal niet beter op bij de post.
     
  6. Locusta

    Locusta Niet meer actief

    Daar dacht ik ook gelijk aan. En weet je zeker dat het door Postnl is bezorgd? (niet dat ik je niet geloof hoor, integendeel ;))
     
  7. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ moes er zit wel een franceersticker op van postnl, dus neem aan dat het dan ook door hun bezorgt is ofniet??

    volgende keer foto's maken zeker weten, heb gelukkig de verpakking nog bewaard, zit ook een retouradres of, dus hun kunnen wel bevestigen dat zij een map naar mij hebben verstuurd. het gaat me helemaal niet om al dit gedoe, maar puur het mij uitmaken voor een leugenaar...desnoods plak ik de doos weer inelkaar en maak ik alsnog foto's... of er komt iemand maar persoonlijk kijken dat het werkelijk niet past...

    @pnirmal ik doe me best hmmmmmmm tel tot 10 over en over zit ondertussen al op duizend ofzo... adem in adem uit....
     
  8. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    ow ik snap wel dat je boos bent hoor. gewoon het feit dat je als leugenaar weggezet wordt, bah bah.
     
  9. Ik snap dat je boos bent, maar is het niet de kraamzorgorganisatie die deze in je brievenbus gestopt heeft?
     
  10. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee tis gefranceerd, dus per post verzonden, daarbij als ze het bezorgen neem ik aan dat er geen retoursticker op zit.

    misschien dat zij mede fout zijn omdat het niet door een brievenbus past en daarom als pakket gefranceerd had moeten worden, maar neem aan dat ze wel vaker aanmeldmappen versturen..

    @blup dat is het ook grrr kan het niet uitstaan als ik toch zeker weet dat het vast zat. ook knap dat zij kon bepalen aan de buitekant dat er geen schade was.... wil haar morgen hier toch ook even persoonlijk op aanspreken.
     
  11. Wonder 1980

    Wonder 1980 VIP lid

    18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik snap je volkomen!!!! Ik zou ook doorgaan tot het bittere eind....want net wat je zegt....er staat bijna letterlijk dat je uit je nek kletst! Echt wat een lef!!!:x
     
  12. denicepino1

    denicepino1 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    bij ons word pakketpost van kraamzorg, gemeente enzo door buisness post( hoe schrijf jedat bedrijven post ) of licom bezorgt niet door postnl misschien een idee om eens daar te informeren misschien komt hij daar vandaan?? of even bekijken wie nog meer bezorgt, dhl, gls, ups.
    misschien is het niet die van postnl geweest... maar als het die wel is geweest tjonge jonge wat een service.
    wij hebben hier een postbode gehad die smeet de post zo hard door de brievenbus dat de post onder de huiskamer deur schoof. 1,5 meter verder dus. Je schrok je lijp als je post binnen kwam tegen de deur op.
     
  13. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    #13 fidel2010, 21 okt 2011
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
    dan heb ik het toch niet verkeerd gelezen. ik met mijn dylextische hoofd, kan soms de dingen nog wel eens verkeerd interperteren... heb de brief ook echt wel 10 keer overgelezen of ik het wel goed had begrepen.... enne ik dacht dat postbezorgen ook een dienst was, dus ik een klant?? klant is toch koning en heeft altijd gelijk?????


    over het verzenden door wie:

    er zit waar normaal de postzegel zit de sticker met volgende tekst: port betaald PostNL. dat wil toch meestal zeggen dat deze post is verzonden en bezorgt door postnl.
     
  14. Mystify

    Mystify Bekend lid

    24 mei 2011
    938
    0
    0
    Er zijn op de site van postnl vast wel afmetingen te vinden, wanneer iets geen brievenbus post meer is. Zou bij de kraamzorg ook klacht neerleggen.
     
  15. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    standaard gelul dat iedereen krijgt .. net als je pakketje vermist is krijg je ook altijd een standaard brief met gelul erin .

    een post bode had zelfs bij mijn ouders geflikt het pakketje buiten de deur te zetten.. zat voor een paar honderden euro's aan kunst in en jaja helemaal nat geregend ook nog.

    mijn ouders zijn er natuurlijk voor verzekerd, maar plus je schaad de klant zijn vertrouwen + je schaad de eigendom van de kunstenaar en er stond verdomme op het pakketje bij geen antwoord bij de post nl agentschap achter laten..

    en deze brief die jij kreeg kregen mijn ouders ook in een net andere vorm,,.,ze weten zich er altijd uit te lullen.

    mijn ouders versturen nooit meer wat met de tnt en ik ook niet meer ik heb echt hele slechte ervaringen met tnt in rotterdam.

    duurder worden maar een schit hebben aan de klant zeg ik dan maar zelfde als met de ns :x
     
  16. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    daar wil ik maandag dus mee bellen, door wie hun de post laten bezorgen. en hoe hun normaal de clientmappen laten bezorgen. of hier al meer klachten van zijn dat dit gepropt in de brievenbus zat..


    dat neemt niet weg, als iets niet past, is het dan zoveel moeite om of aan te bellen, en als er niemand thuis is, vragen of de buren het in ontvangst willen nemen??? fouten zijn er gemaakt vast door meerdere, maar snap nog steeds niet dat je niet met je verstand zit dat het pakketje te GROOT was..... adem in adem uit
     
  17. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ach, hier eens een boek gekregen, was niet te dik. Maar bleef de verpakking (bubbelenvelop) hangen aan de brievenbus en de postbode duwde zo hard door dat de envelop dus in de brievenbus bleef hangen en het boek er zo uit werd geduwd.....

    Heb wel ff meteen open gedaan, hoorde al gestommel aan de brievenbus....dat dat geen stijl was. Hij zei dat hij het niet door had gehad...jaja...douw douw douw..en dan niet door hebben...

    Maar idd het mag maximaal een bepaalde dikte hebben, was het dat met verpakking ook? Want dan moet het door standaard brievenbussen passen. Soms past het niet, maar de postbode hoeft niet aan te bellen.......stom ik weet het. Kleine moeite!! Maar ze hadden het zelfs gewoon terug mogen sturen aan de verzender!!

    En dan zou jij de kosten krijgen omdat jouw brievenbus misschien iets smallere opening heeft...........

    Dus ff opmeten enz en goed vragen hoe de verstuurder het op heeft gestuurd, misschien is het verkeerd gegaan!! En dan de schade niet op de TNT verhalen...dat zal je never nooit lukken ben ik bang..ze lullen zich overal uit..... Maar op de verstuurder!
     
  18. truelove4ever

    truelove4ever Fanatiek lid

    9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik heb ook al genoeg meegemaakt met tnt...

    brieven die niet aankomen of pas na een of twee weken hier afgeleverd worden!
    brieven/rekening die aan de kinderen op de hoek van de straat woden afgegeven!
    pakketje waarvan op hun site (traceercode) stond vermeld dat het om half 7 savonds afgeleverd was,terwijl wij niks gezien hebben en ook gewoon thuis waren..

    ik vind de postbezorging waaaaaardelooooosss geworden!!
     
  19. Wondertje4

    Wondertje4 Niet meer actief

    Hoe vervelend het is, dit ga je niet winnen van PostNL!

    Ik heb in het bedrijfsleven met hen samengewerkt, niets kan geclaimd worden, alles wordt afgewezen!

    Ik kan hier heeeeeeel breed over uit wijden maar dat is de moeite niet.

    Sorry meis, ik adviseer je (zoals ook mijn voormalig klanten) dit op te geven aan je eigen verzekering.
     
  20. PostNL, of de TNT, whatever, is echt een kutbedrijf. Ik had laatst een pakketje wat net door de brievenbus kon. Wel met een beetje moeite, maar het was echt wel mogelijk. Op het postkantoor weigerden ze het als brievenbuspost te versturen; het was echt te groot. Goed, ik 6,75 betaald om het als pakketpost te laten versturen, hebben ze het bij de ontvanger gewoon door de brievenbus gepropt.. Ja kom nou ;)

    Ik hoop dat jij je gelijk kunt krijgen bij ze, maar ik betwijfel het..
     

Deel Deze Pagina