Ik heb vorige week op 12 April voor het eerst iets bij Wehkamp besteld. Allerlei nieuwe kleren voor mijzelf (bij elkaar een bedrag van 687 euro) Nu hebben ze een korting 4 daagse waarbij je op alle damesmode 20% korting krijgt. Dit is toch een korting van 137,40. Best een hoop, kan ik veel leuks voor kopen. Nu vertelde mijn zwager dat hij ook wel zoiets bij hun had meegemaakt en dat het op de factuur werd gecorrigeerd als service uit Wehkamp als je ze even zou bellen. Weet iemand of dit klopt? Heeft iemand dit ook meegemaakt? Anders bestel ik alles nu opnieuw en dan stuur ik de oude bestelling terug. Heb de bon nog en alles komt natuurlijk in dezelfde verpakking binnen.
Ik zou even bellen! Hier een keer gehad met een wasmachine alleen was die toen nog niet bezorgd. Kwam ook net in het weekend een actie en mocht daar ook gebruik van maken.
Doe ik ook altijd Mail ze altijd en zeg dat het binnen 14 dagen na mijn bestelling afgeprijsd was en A: ik het terugstuur en opnieuw bestel met flinke korting B: ze me de moeite besparen en de korting zo geven En ze doen eigelijk altijd optie B Heb het echt al supervaak gehad met spellen die ineens 20,- per spel afgeprijsd waren Krijg het dan netjes op m'n bankrekening gestort of als wehkamp tegoed wat je kan besteden bij je volgende bestelling of terug kan boeken op je bankrekening Gewoon even de klantenservice mailen Zijn zeer behulpzaam en reageren snel
Bellen daar hebben ze een regeling voor maar moet jezelf aangeven... Volgens mij mag je dan voor dat bedrag nog eens bestellen bij hun... En niet alles is 20% hoor van de damesmode zou eerst even gaan kijken op de site welke artikelen....Succes!
Oke, ja ik vroeg het me af, want ik kan ze nu niet meer bellen en die actie loopt vandaag af. Dacht anders bestel ik nog eventjes snel. Maar dat hoeft dan dus nu niet??
De actie geld alleen vandaag nog? Dan zou ik alles annuleren en nu nog snel opnieuw bestellen Als je morgen mailt met het verhaal over de korting zeggen ze dat de korting NU is afgelopen en natuurlijk dus ook niet meer gegeven kan worden. Doen ze volgens mij alleen als de korting nog loopt Je kunt het annuleren op wehkamp.nl en dan bij "mijn wehkamp"
Ik heb het al ontvangen, dus annuleren kan niet meer Ga het dan wel opnieuw bestellen en dan stuur ik het gewoon allemaal weer terug...