winkel belt op dat ze een fout hadden gemaakt, of ik nog even geld kom brengen.

Discussion in 'De lounge' started by princess25, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chillin

    Chillin VIP lid

    Mar 22, 2007
    68,535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Die komen zeker in aanmerking voor de koude douche trofee van Radar ;)
     
  2. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Wat een grapjassen zeg!

    Ik zou er bij zeggen als jullie eerst elke klant die te veel betaald hebben eens terug betalen ( al is het maar 5 ct! ) Dan kom ik die 10 euro wel brengen.

    Belachelijk zeg! Heb dit echt nog nooit gehoord of meegemaakt.
    En als ze mij zouden bellen zou ik er dood leuk bij zeggen dat ze hun personeel wat beter in de gaten moeten houden. Tis toch hun fout en niet die van jou!

    Overigens heb ik het een keer bij de media markt gehad met een mp3 speler. Die wilde ik ruilen voor een andere. Dat gedaan en die vrouw vroeg 1 ct dus k denk misschien voor t nieuwe bonnetje en voor ik het wist stond ik met een mp3 speler en 50 euro buiten. ( dat heb ik wel netjes terug gebracht. )
     
  3. princess25

    princess25 Niet meer actief

    Het is wel leuk om te lezen dat iedereen er eigenlijk hetzelfde over denkt. Dus het is niet egoistisch van me, fijn om te weten.

    Ze zoeken het dus maar lekker uit. Ben nog niet terug gebeld trouwens. Als ze zo dom zijn als ik denk, vergeten ze het toch wel. en idd. bij brengen komen ze maar met reiskosten over de bank, en tja.....dat is meer.
     
  4. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    Dec 13, 2011
    2,439
    372
    83
    in een huis
    Goede morgen dames.

    Deze ' bliempiep' was even benieuwd of jullie nooit een foutje maken op het werk? Natuurlijk moet een kassa medewerker goed opletten maar soms moet de klant ook iets beter op letten naar mijn mening. Als ze geld te weinig krijgen weten ze je te vinden maar andersom is dat niet zo! een uitzondering daar gelaten natuurlijk. Ik werk op een tankstation en ik weet 9 vd 10 x welk persoon bij welke pomp hoort maar soms niet door drukte. Als mensen contant betalen en sigaretten kopen en de pomp bijvoorbeeld niet betalen dan ben ik echt boos op die klant. Als ik hem of haar de volgende x weer zie kan die gene echt als nog gaan betalen! Over die kratjes bier, natuurlijk is dat dom maar ja ik kan mij niet voorstellen dat die bier net zo lekker drinkt als anders nu. Het ziet er misschien dom uit kassa werk maar ga zelf maar eens 8 uur lang achter de kassa zitten daar word je echt wel moe van.... Of je nu wil of niet op den duur gaa het op de automatische piloot en kan je een x een fout maken.

    Ik wil verder niemand veroordelen maar wil gewoon even mijn verhaal kwijt...
     
  5. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Hahahaha, serieus!?! Als ze nog terugbellen zou ik ze nog wel even laten weten hoe belachelijk dit nou eigenlijk is en dat ze aan jou (en waarschijnlijk ook aan mensen in jouw omgeving) een goede klant verloren zijn. Wat een flater zeg :D
     
  6. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Natuurlijk maak ik fouten op m'n werk. Als je werkt maak je fouten, it's that simple. Maar om nou een dag later je klant te bellen of die nog even een tientje wil komen brengen? Echt, dat kan toch niet?!
     
  7. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Tuurlijk ik maakte op mijn werk ook wel eens een fout ( was receptioniste bij de overheid ) En daar mocht niemand naar binnen zonder opgehaald te worden. Ik heb toen een oud medewerker ( die dus ook gewoon opgehaald moest worden ) Door laten lopen en denk je nou echt dat die man dan zegt nee mevrouw dat mag niet ik blijf wel wachten? Nee tuurlijk niet die man liep ook gewoon door! En ik kan die man ook niet bellen om te zeggen Hey kom eens terug mijn fout maar dat mag niet.
     
  8. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    Dec 13, 2011
    2,439
    372
    83
    in een huis
    Nog snel even over die 10 euro. Aangezien je niet dicht bij bij woont had ik het ook niet gedaan. Ze hadden op zn minst kunnen aanbieden dat je het over kan maken. Het is een lullige situatie maar als je graag in die winkel komt had ik het wel gedaan.. ZO niet dan niet...
     
  9. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    Dec 13, 2011
    2,439
    372
    83
    in een huis
    Meiden, Ik bedoel het ook niet echt verkeerd.

    Maar ik denk altijd wie goed doet goed ontmoet. Dus probeer zelf altijd goed te doen in de hoop dat een ander dat ook doet.. Al merk ik op mn werk vaak dat het anders is, ik probeer altijd uit te gaan van het goed in een mens!
     
  10. tulip

    tulip Niet meer actief

    whaha, dat ga je niet menen. Een foutje kan gebeuren natuurlijk, maar je kunt echt nooit een klant achteraf om geld gaan vragen. Dat is echt een no go. Wat een idiote vraag.
    Ben trouwens wel benieuwd wat je broer hiervan zegt;)
     
  11. Loes1980

    Loes1980 Fanatiek lid

    May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Natuurlijk maken we allemaal wel eens fouten op het werk.
    Maar het gaat niet alleen om de fout, maar de manier waarop de dames handelen en reageren.
    Het is hun fout, maar willen niet echt mee werken om het op te lossen en zijn nog zo brutaal en geven de indruk over de telefoon alsof TS een dief is ofzo.
    Nou sorry hoor, maar als ik een fout maak, bied ik eerst mijn excuses aan en dan vraag ik of ze me willen helpen om het alsnog op te lossen. Daarbij zou ik mijn uiterste best doen om zoveel mogelijk zelf op te lossen. Dus niet verwachten dat TS zelf erachteraan komt rijden. Geen bon willen meegeven enz enz.
    Snappie;)
     
  12. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Mee eens. Het is ook vooral de manier waarop het gaat. Heel raar en niet netjes.
    Maar als je iets ruilt staat er vaak op de bon dat je je naam, adres en telefoonnummer in moet vullen dat is niet zo raar.
    Vaak vraag ik of ik alles wel in moet vullen en dan zeggen ze dat je naam en handtekening wel genoeg zijn
     
  13. Kiwi08

    Kiwi08 Fanatiek lid

    Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    dat ze het lef heeft om te bellen... leg je toch bij je personeel neer dat ze de volgende keer beter opletten...
     
  14. Loes1980

    Loes1980 Fanatiek lid

    May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Kortom ik vind dat het winkelpersoneel zelf verantwoordelijk is voor hun fout.
    Of ze zijn verzekerd voor dit soort fouten, of de baas ziet het door de vingers en anders komt het uit hun eigen zak (of afgehaald van hun salaris)
    Maar ik vind niet dat ze de klant achteraf hierover mogen storen.
    Hun fout, los het dan lekker zelf op;)
     
  15. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Tis goed, als jij teveel betaald komen ze t ook nie nabrengen hoor! Hadde ze zelf maar beter moeten opletten! Zij zijn de cassieres, niet jij. Ik zou t nie doen!
     
  16. Wachtende

    Wachtende Fanatiek lid

    Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Meisje1987: als jij een fout maakt hoeft de ander hem niet op te lossen of wel? Zelf gewoon je verantwoordelijkheden dragen is dat.
    Enne...als ik een fout maak op mijn werk mogen we gewoon voor de tuchtraad komen hoor...gewoon eigen verantwoordelijkheid.

    Als ik het door heb dat er iets niet goed gaat (in mijn voor of nadeel) zeg ik het gewoon hoor. Maar ik zou er echt niet voor teruggaan...niet voor zo'n bedrag in iedergeval.

    Het gaat niet alleen om de fout, de manier waarop je met fouten omgaat is veel belangrijker!
     
  17. fliertje

    fliertje Fanatiek lid

    Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0

    Mee eens!!
     
  18. lillibit

    lillibit Fanatiek lid

    Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wat??? Die zijn gestoord! Noit niet dat ik het geld zou gaan brengen, zou denk ik eerder zoiets zeggen dat ze hun personeel maar beter op moeten leiden/in de gaten moeten houden! Wat een lef om je t bellen zeg!:$
     
  19. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Zelf verantwoordelijk voor hun fout!

    In de supermarkten wordt er 9 vd 10 keer niet eens meer teruggeteld maar krijg je een handjevol geld in de handen gedrukt. Ik tel ter plekke zelf terug. Als ze teveel terug geeft: Eigen schuld. Je mag niet eens de naam cassiere dragen als je niet netjes terug kan tellen!
    Krijg ik te weinig terug roep ik het natuurlijk wel :D
     
  20. MamMo

    MamMo Bekend lid

    Mar 1, 2011
    866
    86
    28
    Ik heb niet alle adviezen gelezen, maar ik zou even terug bellen en naar de manager vragen.
     

Share This Page