1 keer 100 euro zullen ze waarschijnlijk niet missen. Maar als heel veel mensen gebruik hebben gemaakt van die actie. Worden het honderden, misschien wel duizenden euro's die ze dan mislopen.
Onder voorbehoud van drukfouten en wijzigingen etc... Wij stellen ons niet aansprakelijk voor eventuele drukfouten etc... Als bovenstaande er staat ben je al nat. Het is via een derde gegaan, ik zou weekendjeweg hierop aanspreken. Zij zijn verantwoordelijk voor het geadverteerde. Het hotel staat volledig in zijn recht. Zij hebben dit niet rechtstreeks aan jou aangeboden, alles is via weekendjeweg.nl gegaan. Laat hun maar bijlappen! Dit was juridisch advies in jip en janneketaal maar hier komt het volledig op neer.
overigens vind ik het hotel een dikke pluim waard om deze coulance te bieden terwijl zij eigenlijk geen rechtstreekse reserveren en aanbieding hebben gemaakt! Dikke chapeau dus!
ben ik nou echt dement aan het worden? dacht iets gelezen te hebben over weekendje weg maar vind het niet meer terug...... alleherennogaantoe! edit: heb het weer teruggevonden.
Een bedrag waarvan je kunt verwachten dat hij niet klopt mag veranderd worden of uiteraard kosteloos geannuleerd. Met een bedrag van 33 euro weet elk weldenkend mens dat het bedrag niet klopt, want dan zou de hotelovernachting gratis zijn en betalen ze ook nog een eftelingkaart voor je. Ik vind dat ze heel schappelijk zijn om als excuses een drie gangen diner aan te bieden en 10 euro reserveringskosten terug. Aan jou om hiermee akkoord te gaan of niet.
Met die little people wist natuurlijk ook elk weldenkend mens dat het bedrag van 10,- nooit zou kunnen kloppen. Het is natuurlijk dom van hun dat ze de ene afschepen met de garage voor dat bedrag en een ander een cadeaubon van 5 of 25 euro, dan zou ik ook pissig zijn.
Lastige situatie! Sommigen zeggen dat het een onmogelijk bedrag is, maar ik heb wel gekkere dingen gezien (vakanties voor één euro bijvoorbeeld via veilingssites). In deze tijd wordt er soms best wel gestunt. Aan de andere kant... Ik weet het niet. Aan de ene kant denk ik dat het bedrijf zijn verlies moet accepteren, aan de andere kant denk ik misschien van niet. Succes!
De meningen zijn nogal verdeeld. Ik vind het ook een lastige situatie. Het vreemde eraan vind ik wel dat ik eerst een tijdelijke bevestiging heb gehad en een dag later de definitieve. Er staat ook een naam bij van iemand die het extra bed bijplaatsen goedkeurd. Van de week ben ik ook met weekendjeweg.nl naar de avifauna geweest voor 32,50 incl ontbijt en entree avifauna. Prijs was ook voor 2 personen. Ik vind 100 euro bijbetalen een te groot bedrag en had nooit geboekt voor 133 euro. Van het hotel zelf heb ik trouwens niets gehoord alleen van het servicecenter van weekendjeweg.nl. Tot op heden heb ik niets meer van ze vernomen. Ik heb verteld dat ik niet akkoord ging met hun voorstel om 100 euro bij te betalen. Ben benieuwd hoe het opgelost wordt. Ik kan in de bevestiging niets vinden over spel/typ fouten.
Het klopt dat een bedrijf de koop mag terug draaien als men ervan uit kan gaan dat de vermelde prijs veel te laag is... In dit geval vind ik dat echter discutabel. Ik ben met 3 personen, 3 nachten in een hotel in Berlijn geweest, inclusief ontbijt... Voor totaal 150 euro! Dus als er bij stond Unieke aanbieding en het is bevestigd dan zou ik het wel geloven. In dit geval vind ik dat het bedrijf zijn verlies moet nemen hoor...
Ja maar daar zit geen verlies in, hoogstens kamer opvulling: beter iemand in de kamer dan niemand. Nu zitten er kaarten bij vd efteling en dan zou het hotel nu voor de gasten moeten betalen en maken ze hier wel verlies in.