Ik heb een keer een geschenkset bestek besteld, nou toen ik het kreeg heb ik het gelij terug gestuurd, het was namelijk beschadigd en zat ik een lelijk kartonnen doosje, en het moest een geschenkset voorstellen. Voor mij niks meer bij Baby-Walz...
hoi hoi idd baby-walz vraagt dit wanneer je er voor de eerste keer wat besteld. je moet dan vooraf betalen. dit gaat bij de meeste postorderbedrijfen wanneer je een nieuwe klant bent. groetjes sandra
Heb ik nog nooit gehad hoor.... en ik las ook net dat de mate waarin je behandeld wordt te maken heeft met de buurt waarin je woont...ik mag hopen dat dat niet waar is. Dat zou te belachelijk zijn...
Zou inderdaad een klacht indienen, voor de wijze waarop de telefoniste je te woord heeft gestaan. Ook zou ik duidelijk laten weten dat mond-tot-mond reclame een sterk effect heeft, zeker als het om negatieve informatie gaat. Verder zou ik ergens anders een bestelling plaatsen, tenminste als je dat bewuste product nog weet uit te halen. Dit laatste zou ik ze bij Baby-Walz eveneens laten weten.
hoi meiden, zoals gezegd heb ik gewoon heel koppig de bestelling opnieuw geplaatst en zal er zeker rekening mee houden dat ik vooruit moet betalen. Nee heb al bij ikea enz gekeken maar kan echt niks vinden wat ik moet hebben, dus dan maar weer babywalz maar wel gelijk de laatste keer dus, de rest heb ik wel al gisteren in de stad kunnen kopen. Ha ligt het aan je buurt, ahum dit is een gewone normale woonwijk hoor, allemaal werkende mensen (ben een vd weinige die niet werkt op dit moment ivm baby ) maar goed zou eigenlijk niet mogen dat je behandeld word naar waar je woont. Maar goed, had liever gehad dat mevrouw de telefoniste mij had gevraagd: "wat wilt U dat ik met de bestelling doe?" ipv te zeggen: " dan annuleer ik uw bestelling gewoon". Ach ja gedane zaken enmen geen keer. Ik hoop dat ze hier meeleest en er slecht van slaapt
@ Lentefee -> als de bestelling alsnog mis zou gaan, die bedjes krijg je overal in duitsland waar je babyartikelen krijgt... Wij hebben ook een zo'n bedje! Ik heb trouwens nooit problemen gehad met babywalz... Heb er al een stuk of 3 keer besteld en altijd achteraf betalen met acceptgiro. Gr. Miranda
jammer dat 1 zo'n telefoniste het meteen verpest en babywalz een slechte naam bezorgd, dat het logisch is, dat een nw klant een hoger bedrag eerst moet voldoen, of evt een gedeelte ervan oke, maar zeg dit gewoon en vraag of je dit alsnog wil, zo niet kan ze dit alsnog annuleren, maar deze manier is niet oke,... ik zou gewoon nog eens bellen, dan om de manager vragen,..en hem uitleggen hoe het is gegaan, en dan vermeld je hem AARDIG, dat je het erg vind omdat je het ledikantje graag wilt en omdat je door 1 persoon niet meteen wil denken dat de service van babywalz niet deugd,..... haha dan wordt je vast meteen goed behandeld, en krijg je vast je ledikantje nog sneller in huis ook
Ik vindt het erg aso van de telefoniste om zo op een klant te reageren. Miss moet ze eens een curcus klantvriendelijkheid volgen Ik geloof niet dat ze kijken naar de buurt waar je woont, denk niet dat ze van iedere wijk weten of het een achterbuurt is of een rijke.
minimuisje bedankt, woon hier vlakbij de duitse grens dus mocht het alsnog weer misgaan (stel mevrouw de telefoniste belt me weer op om te annuleren hihi), dan ga ik zeker naar duitsland, handig , bedankt voor de tip! Nee ik ga geen klacht indienen want ik weet nu al dat men elkaar toch een hand boven het hoofd houdt, had ooit eens eens hele botte fotograaf over de vloer en toen ik zijn baas belde kreeg ik ook niet echt respons, nou ja die denken toch: voor hun tien anderen.. Maar goed, ik laat nog wel weten of ik het bedje nog binnen krijg, zo niet dan hup naar duitsland shoppen
hoi ik heb ook het probleem gehad ik had wat besteld en toen zeiden ze binnen 10 werkdagen heeft u het in huis, na tien werkdagen ,niks binnen gekregen heb ik weer terug gebeld en toen zeiden ja het is een te hoog bedrag en u bent een nieuw klant dus u moet vooruit betalen ,ik vond ook dat het nergens op sloeg,,naar een aantal weken ,heb ik toch weer gebeld en toch het geld over gemaakt en ja toen werd het binnen 6 werkdagen bezorgd ,en ik kreeg 20 euro korting ,voor het vertrouwen rare mensen daar. en nu heb ik een tweede bestelling gedaan en nu is er iets meer aan de hand. groetjes Gerda
oh gerda wie weet kan ik ook even 20 euro afdingen zou mooi zijn maar goed ben blij voor je dat je het alsnog in huis hebt, is soms zo lastig als je het vrij snel nodig hebt he. ps alles goed met je, ik kom niet meer zo vaak op het december-forum maar zal weer eens aanwaaien
hoi lentefee ik zag dat je al weer langs was geweest bij de december mama hier gaat het nog steeds niet goed helaas, ik heb nog steeds heel veel pijn in mijn nek en rug en schouders en hoofd,en heel vaak dove handen en duizelig,, maar ik kan gelukkgi af en toe wel recht op zitten of kleine stukjes lopen ,dus het komt wel maar ik moet gewoon heel erg veel geduld hebben en dat is echt heel erg moeilijk geloof me,,ik lig nu al 8 weken plat en dat is lang hoor , groetjes gerda
Ik heb volgens mij bij de Ikea van die ledikantjes gezien waarbij je het zijwandje eruit kan halen zodat je dus een open bedje hebt. Moet je even op de ikea site kijken was geloof ik ook niet zo heel duur!