Tegenwoordig wordt er veel via het internet gekocht natuurlijk, en hoor je ook nog wel eens negatieve verhalen over slechte service enzo. Wij bestellen ook nog wel eens wat online, dus wou dit verhaal even delen. Voordat ik wat bestel check ik wel altijd de reviews die te vinden zijn, niet dat dat altijd wat zegt, maar je kan er vaak wat uit op maken. Zo had ik dus in oktober 2 paar schoenen via Omoda besteld, voor beide zoontjes. Mijn oudste had eind december al een aantal gebreken aan zijn schoen, en daar baalde ik van. Nu heb ik vaak zat gehad in de schoenen winkel dat als je iets met je schoenen hebt dat het niet onder de garantie valt, of het wordt opgestuurd etc. Deze schoenen waren dus 2,5 oud maand oud, en al redelijk vaak gedragen, maar ze zagen er ondanks het gebrek, nog netjes uit. Op alle mailtjes werd direct gereageerd, kreeg een gratis retouradres, schoenen opgestuurd, (in de mail had ik foto vd schoen toegevoegd) En mocht of nieuwe uitzoeken of geld terug. Super dus!! Heb nieuwe uitgezocht die had ik de volgende dag al in huis. Toen vorige week mijn jongste zoontje zijn schoenen aan (was pas de derde keer dat hij ze droeg) en met het strikken gaat er zo'n heel metalen dingetje waar de veter door moet uit het leer (dure schoenen van bekend merk) Ik dacht oh nee, wat een dikke pech, ik had bijna het gevoel dat ik het niet kon maken weer contact op te nemen met Omoda. Toch gedaan, weer gratis opgestuurd, en mocht direct nieuwe uitzoeken of geld terug. Mijn nieuwe schoentjes zijn dus weer onderweg. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt... dit vind ik echt super service, die ik in een schoenenwinkel nog nooit gezien heb. Dus misschien een aanrader voor jullie!!
Dat is wel beter vd omoda! Ik baalde er wel van toen ik ook 2 paar schoenen voor de kids op de site had besteld en ik er geen stempels op mijn stempel kaart voor kreeg terwijl ik ze voor dezelfde prijs had gekocht en hun mij in de winkel nog verteld hadden dat ik ze ook op de site kon bestellen, wou toen nog even verder kijken Maarja! Niets aan te doen maar vond het wel ston
Super! Ik had dat bij scapino. Eerste paar verloor een dag na aankoop een knoop, mocht een ander paar uitzoeken. Van het tweede paar ging de rits na 4 weken stuk. Nu hebben we paar 3 en deze heeft ze al een maand en zien er nog prima uit. Al zal ik niet meer zo snel bij scapino kopen, al zal het simpelweg pech zijn.
Oo ik ga ze ook mailen, ik had hele dure timberlands gekocht bij hun voor mijn zoontje. Hij heef hele brede schoenen en normaal past dit merk heel goed. Nu dus niet hij heeft ze een paar keer binnen gehad om misschien in te lopen maar ze blijven echt zeer doen. ik durfde niet meer met omoda contact op te nemen omdat ze ondertussen al een maand hier stonden, maar misschien mag ik ze dan toch nog ruilen tegen een grotere maat.
ps. dit hoor je echt niet vaak dat ze zo 'n goede service bieden. was er niet een tv programma die bedrijven een koude of warme douche geeft ?
Even een update naar aanleiding van dit topic, ze krijgen van mij ook een heeeeele warme douche bij deze. Ik heb zo'n 3 maanden geleden timberlands boots gekocht voor mijn zoontje. Een aantal keren binnen laten lopen in de hoop dat het leer minder stug werd. Dit was niet het geval en ze bleven pijn doen. Normaal ben ik een beetje een schijterd om het dan te proberen of ik ze nog mag ruilen maar naar aanleiding van dit topic toch maar gevraagd. Ik moest ze retourneren en dan zoden ze beoordelen hoe en wat. Ik krijg zojuist een mailtje dat ik andere schoenen voor hem mag uitzoeken voor het oude bedrag ( ze waren nu in de uitverkoop gegaan) en een advies welke schoentjes voor kinderen waren met brede voeten of hoge wreven! Nou helemaal super toch!!! Dit ben ik nog nooit tegengekomen. ben echt blij dat er nog bedrijven zijn die meedenken met hun klanten.
Super zeg!! Hier ook een tevreden klant van Omoda. Wij bestellen er regelmatig wat en de service is altijd goed!