tv,internet en bellen van online.nl goed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zoals het onderwerp al zegt. Wij denken er over over te stappen om kosten te besparen. Maar willen niet dat we een hoop gedonder krijgen met niet online komen of geen telefoon of tv hebben. Dus mensen die dit hebben, zijn jullie tevreden? Hebben jullie veel downtime of valt het heel erg mee?
    Alvast bedankt!
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier ben ik ook erg benieuwd naar, scheelt toch wel flink met de kosten in vergelijking met ziggo.
     
  3. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Wij hebben internet en bellen, al jaren en nooit problemen gehad.
     
  4. Ntje

    Ntje Fanatiek lid

    11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij hebben internet en tv. Heel tevreden hierover.

    Helemaal voor dat geld!
     
  5. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Wij hebben internet tv en bellen van ze.. ben dik tevreden. Zeker voor de lage maandlasten die er tegenover staan! Internet en bellen nooit problemen mee, alleen af en toe een beetje storing als je tv kijkt, maar zeker niet in die mate dat het vervelend is!
     
  6. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben alleen internet van online, nu alweer 4 jaar, en nog nooit wat mee gehad!
     
  7. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik zit er al jaren bij, maar de service is bagger, laatst met verhuizing 5 weken zonder gezeten, hoge belkosten tot gevolg, vele beloftes gemaakt die ze niet na kwamen enz enz,
    dit doet ons besluiten om over te stappen in mei,

    nope nooit meer online voor ons.
     
  8. ikkke

    ikkke Bekend lid

    29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Dit dus. Erg tevreden.
     
  9. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dankjewel dames!


    Misschien nog meer mensen? Vind het erg moeilijk beslissen :p
     
  10. knap

    knap Niet meer actief

    Ik heb telefoon internet en tv van online.

    De prijs de eerste 6 maanden vind ik top. Maar toch vind ik het daarna eigenlijk wel duur.
    Eerste zes maanden is het rond de 20 euro daarna 40 euro. En mis toch wel wat bij online bijvoorbeeld wat kanalen. En daarbij er zijn veel aanbieders die bijvoorbeeld uitzending gemist aan bieden. Dus ik ga in oktober weer wisselen.

    Maar het begin was lastig even met de aansluiting van het internet ( wel correct geholpen via de hulp desk. De kpn moest er aan te pas komen om het systeem geschikt te maken( buiten zat er ergens een kabel los of iets heb er geen verstand van) daarna internet fifi aansluiten op mijn laptop heeft via de help desk 30 geduurd ben echt een leek wat dat betreft haha. Maar ze hebben me netjes geholpen. Daarna ging de afstandsbediening gelijk stuk van het kastje zonder problemen een nieuwe gekregen.

    Service goed. Maar ga toch terug of naar ziggo of ik ga kpn nemen met meer opties. Harddisk recorder enzo haha. Kijken waar ik een leuk gratis of goed koop iets kan scoren.
     
  11. knap

    knap Niet meer actief

    Ik heb telefoon internet en tv van online.

    De prijs de eerste 6 maanden vind ik top. Maar toch vind ik het daarna eigenlijk wel duur.
    Eerste zes maanden is het rond de 20 euro daarna 40 euro. En mis toch wel wat bij online bijvoorbeeld wat kanalen. En daarbij er zijn veel aanbieders die bijvoorbeeld uitzending gemist aan bieden. Dus ik ga in oktober weer wisselen.

    Maar het begin was lastig even met de aansluiting van het internet ( wel correct geholpen via de hulp desk. De kpn moest er aan te pas komen om het systeem geschikt te maken( buiten zat er ergens een kabel los of iets heb er geen verstand van) daarna internet wifi aansluiten op mijn laptop heeft via de help desk 30 geduurd ben echt een leek wat dat betreft haha. Maar ze hebben me netjes geholpen. Daarna ging de afstandsbediening gelijk stuk van het kastje zonder problemen een nieuwe gekregen.

    Service goed. Maar ga toch terug of naar ziggo of ik ga kpn nemen met meer opties. Harddisk recorder enzo haha. Kijken waar ik een leuk gratis of goed koop iets kan scoren.
     
  12. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Vroeger waren hun orange wij zitten volgens mij al 7a8 jaar bij hun, telefoon, internet en bellen, dik tevreden!
    Met de verhuizing hebben wij ook 2 weken zonder gezeten, fijn met een bedrijf:x maar verder dik tevreden!
     
  13. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Drama, telefonie werkte voor geen meter (mensen konden ons niet bereiken, kregen een ingesprekstoon of hij ging over bij ons en wij hoorden hen niet etc etc). Ben overgestapt naar Ziggo.

    Overigens zal je bij iedere provider wel van deze verhalen tegenkomen :)
     
  14. JustNice

    JustNice Bekend lid

    3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Ik zal je een tip geven, als je toch tevreden bent over je huidige provider, dan zou ik die maar eens bellen en zeggen dat je weg gaat... je krijgt dan meteen kortingen, zo werkt dat, het zit zelfs in hun systeem vast. Mijn broertje werkt bij upc
    Zo bel ik ieder jaar op dat ik opstap en dan elders van een welkomskorting ga genieten, en dan willen ze je houden, zo heb ik voor 12 maanden lang 10,- korting weten te krijgen en ook nog eens 6 maanden gratis filmkanaal
     
  15. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Telfort is bijna net zo goedkoop?
     
  16. Lusvi

    Lusvi Bekend lid

    16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ook wij hebben alleen internet van Online, en dat nu al 7/8 jaar. Nog nooit problemen gehad!
     
  17. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij hebben het trouwens ook jaarlijks laten verlengen onder het mom van kom je niet met een goed aanbod stappen we op,
    werkt wel weer heel goed bij online, zo hebben we elk jaar ong 6 maand lang de boel voor de helft van het geld,

    nadeel kijk de rekening goed na, want administratief is dat wel altijd fout gegaan en konden we er weer achter aan bellen, wordt wel opgelost maar kost altijd energie en bel kosten.
     

Deel Deze Pagina