Geen eneco meer voor ons! Slechte service veel fouten. Wij zijn over gestapt naar Energie direct en zijn daar erg tevreden mee en zijn gemiddeld 400 euro per jaar goedkoper uit dan bij de eneco!
Wij zijn weer terug bij de nuon. Toch het fijnste bedrijf. Komen van oxxio en dat is een groot drama. We hebben nooit iets hoeven te betalen aan het eind en bij oxxio ineens 400 euro ondanks een nieuwe cv.
wij hebben ons vorig jaar ingeschreven bij de consumenten bond voor energiecollectief. en zijn na jaren bij essent te hebben gezeten overgestapt naar nederlandse energie maatschappij. doordat ze dat collectief regelen is het voor jou als consument erg aantrekkelijk en stuk goedkoper als huidige maatschappij!!! en een enorm voordeel, je hoeft zelf helemaal niks te doen, zij regelen alles voor je. je schrijft je in, je krijgt een voorstel, en kies je of je mee doet ja of nee. je moet je wel voor 19maart inschrijven.....
We zijn gestart met Essent, en naderhand nog verschillende gehad: Green Choice, Energie Direct, Nuon. Maar uiteindelijk gewoon weer terug bij Essent. Topservice, duidelijk en goedkoop. Wij stappen echt nooit meer over!
En over dat bedrijf ben ik totaal niet te spreken :x Wat een oplichters!! Ik verhuisde van een inieminiwoning, wat afgebroken werd met mijn zoon (toen 8) naar een andere woning. Kreeg ik de eindafrekening: Ruim 2200 euro, terwijl ik geen achterstand of iets had, en eigenlijk ook weinig thuis was, dus ook niet veel verbruikte, het was volgens hun mijn eindafrekening. Probleem was alleen dat er weinig viel te controleren of de meters klopten ed, aangezien ze die al verwijderd hadden :x Uiteindelijk gingen ze nakijken en zoeken etc, hoefde ik "maar" 1300 euro bij te betalen. Ik heb nooit gesnapt hoe dat kon. Nou enfin, betaald, gaat een half jaar of zo overheen krijg ik ineens een brief: Ik werd afgesloten, ik moest maar naar een ander bedrijf overstappen Ik gebeld omdat ik de reden wilde weten, ik had nl geen achterstand. Betaalde op tijd, etc. Konden ze me niet echt duidelijk vertellen, behalve dat mijn BUURVROUW niet zo netjes de rekeningen op tijd betaalde en ze bang waren dat ik dat dan ook maar ging doen Echt de meest belachelijke reden die iemand mij ooit heeft verteld. Ben daar dus uitgeknikkerd zonder reden en ga er (logisch) ook NOOOOOOOOOOOOOOOit meer naar terug, al kreeg ik geld toe.
Wij zijn net over naar Energiedirect en tot dusver gaat t allemaal netjes. Maar het is te kort om er echt een oordeel over te geven.
Ik zat eerst bij Eneco en was gewoon tevreden maar vanwege goede aanbieding overgestapt naar Energie Direct. De overstap is soepel verlopen en ook over Energie Direct ben ik gewoon tevreden
Zo zie je maar dat iedereen andere ervaringen heeft. Ik zit bij Oxxio zakelijk en ben erg tevreden. EnergieDirect NOOOOOOIT meer, man, dat heeft me alleen maar geld gekost en de klantenservice was bar slecht. Ik kreeg in ene even een naheffing van 1700 euro en ze weigerden het uit te laten zoeken. Eneco is ook wel goed. NEM heb ik voor gewerkt, dat is echt een baggerbedrijf. Had veel klachten en de tarieven waren destijds helemaal niet zo laag terwijl ze dat wel pretendeerden.
ik zit al jaren bij energiedirect en ben tevreden, wil wel overstappen omdat je dan 300 euro korting krijgt ofzo maar ben veelste bang dat ik dan dikke rekening kryg
nou idd een hoop verschillende ervaringen bij verschillende bedrijven. sinds de 12jaar dat wij nu samen wonen hebben wij gelukkig nog nooit bij welke maatschappij dan ook een slechte ervaring gehad. als wij de meterstanden opnemen noteer ik die ook meteen en stop ze in een map met alle vooraf gaande jaren van energie eind afrekeningen. op deze manier kunnen wij het goed in de gate houden en heb ik overzicht in hoeveel wij verbruikt hebben elk jaar.
AFRADER: NEM (Nederlandse Energie Maatschappij). Ze hebben niet voor niets een boete gehad van 1 miljoen euro. Ze zijn inderdaad goedkoper als je een huishouden hebt met meer dan 8 personen anders ben je vaak zelfs nog duurder uit. Ik heb zelf voor een energiemaatschappij gewerkt en heb het zelf ook gezien. Aanrader: Nuon. Misschien niet de goedkoopste maar zoveel pluspunten zoals de klantenservice, website en inlog gedeelte, en ook als vaste klant is er veel mogelijk. Oxxio is ook bagger. Ik hoor ook wel goede verhalen over Greenchoice. Succes met je keus.
Hier al 4 jaar Eneco klant. Wij zijn tevreden. Goede klantenservice. Zijn niet de goedkoopste, maar service, goede levering van producten en geen vervelende naheffingen vind ik belangrijker
Whaha iedereen heeft een andere ervaring dus! Denk dat elk bedrijf wel wat heeft. Wij zitten nu bij energie direct, tot nu toe prima. Loopt ook bijna weer af dus lees nog even mee.
Wij zitten bij Robin energie, al jaren overstappen ga ik niet meer aan beginnen, klein bedrijf, goede service en hulp,
Wij zitten al jaren bij Eneco, goede service, wel wat duurder. Nooit meer oxxio! Wat een k*t bedrijf is dat zeg. Die jatten echt geld, hebben hun administratie niet op orde, slechte onvriendelijke klantenservice (lees: geen service!)
Dat doe en deed ik ook zelf, het verbruik klopte op papier ook wel, het vreemde was dat ik in die 3 jaar tijd iets geld terug kreeg (niet heel veel) en bij het afbreken van de woning (en de meters dus al weggehaald waren) ineens een eindafrekening van 2200 euro kreeg. Dat is echt onmogelijk. Ik was weinig thuis, was ik weg draaide ik de verwarming laag, slk heb ik nooit verwarming aan (alleen 's middags/begin vd avond) voor mijn zoontje als hij in zijn kamer was) En zomaar ineens kon de rekening met bijna 1000 euro naar beneden en hoefde ik "maar" 1300 euro bij te betalen, dat is toch raar???? Ik heb het verbruikt, of ik heb het niet verbruikt, wat is het nou?? En dan een half jaar erna, die brief, en nee ik had geen achterstand, maar mijn buurvrouw......... Dat is toch belachelijk? Dat ze omdat mijn buurvrouw blijkbaar een enorme achterstand heeft, ze mij dan afsluiten, voor het geval ik ook niet zou betalen? Echt een ***-bedrijf, de NEM En nee het was ook geen schatting, ik heb jaarlijks keurig de meterstand doorgegeven.