Netjes zeg!

Discussion in 'De lounge' started by Pluis81, May 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amber23

    amber23 Fanatiek lid

    Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Netjes van Fisherprice.
     
  2. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nee,daar hebben ze niets over gezegd..
    We hebben vorig jaar trouwens ook al een hele goede ervaring gehad met FisherPrice. We hadden een rainforest schommel overgenomen van een vriendin (bij haar altijd prima gewerkt) maar na een paar weken deed het muziekje het niet meer. Ik heb toen de klantenservice gebeld of ze iets voor ons konden doen (reparatie tegen vergoeding bijvoorbeeld). De meneer aan de telefoon kon ons voor een kleine vergoeding een onderdeeltje opsturen zodat we dat konden vervangen. Wij gingen akkoord maar een paar dagen later kwam er een doos binnen met het complete onderdeel (dus dat hele ding waar de knoppen e.d. op zitten) er in. Ook echt keurig netjes!
     
  3. 24Mandy24

    24Mandy24 Fanatiek lid

    Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Netjes!
     
  4. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Wat ontzettend netjes zeg!
     
  5. Emjay

    Emjay Bekend lid

    Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Wow, kijk daar wordt een mens blij van. En dan betaal je misschien wat meer, maar dat is het dus zeker weten waard met zulke service!
     
  6. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ja,zonder bewijs van aankoop.. Ze zijn daar blijkbaar goed van vertrouwen :)
     
  7. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Wauw wat een service zeg :)
     
  8. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Hele goede service zeg!
     
  9. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Fijn is dat hè?
    Wij hadden het met de robofish van onze dochter, na een paar dagen dood (en om dat te voorkomen hadden we nou net die vis aangeschaft ;)) De fabrikant rechtstreeks gemaild en binnen een paar dagen een nieuwe!
     
  10. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    Dec 12, 2006
    3,195
    225
    63
    Gelderland
    Hier hetzelfde meegemaakt met iets van Vtech van mijn dochter. Zonder problemen een nieuwe gekregen!
     
  11. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Dat is wel erg zeldzaam tegenwoordig. Erg netjes van ze hoor!
     

Share This Page