Nee,daar hebben ze niets over gezegd.. We hebben vorig jaar trouwens ook al een hele goede ervaring gehad met FisherPrice. We hadden een rainforest schommel overgenomen van een vriendin (bij haar altijd prima gewerkt) maar na een paar weken deed het muziekje het niet meer. Ik heb toen de klantenservice gebeld of ze iets voor ons konden doen (reparatie tegen vergoeding bijvoorbeeld). De meneer aan de telefoon kon ons voor een kleine vergoeding een onderdeeltje opsturen zodat we dat konden vervangen. Wij gingen akkoord maar een paar dagen later kwam er een doos binnen met het complete onderdeel (dus dat hele ding waar de knoppen e.d. op zitten) er in. Ook echt keurig netjes!
Wow, kijk daar wordt een mens blij van. En dan betaal je misschien wat meer, maar dat is het dus zeker weten waard met zulke service!
Fijn is dat hè? Wij hadden het met de robofish van onze dochter, na een paar dagen dood (en om dat te voorkomen hadden we nou net die vis aangeschaft ) De fabrikant rechtstreeks gemaild en binnen een paar dagen een nieuwe!