Jeetje..... Ik heb werkelijk waar nog nooit zo een belabberde service meegemaakt. Mediamarkt wijt het aan de zeer succesvolle actie van 16% korting op alles.. Ik heb een gasfornuis via hun webshop besteld en via Ideal betaald. Dat was op 5 juni. Eerst kreeg ik een mail dat mijn fornuis woensdag 12 juni geleverd zou worden. De volgende dag kreeg ik een mail dat het woensdag toch niet zou lukken dus kreeg ik vervolgens 2 e-mails met daarin de nieuwe leverdatum: donderdag 13 juni. Zelfs nog een mail met daarin de levertijd. Ik heb de hele dag thuis binnen gezeten met 2 drukke kids... Mijn fornuis is niet gekomen.... Gebeld met klantenservice (25 mn. in de wacht gestaan)...en ja, het klopte... mijn fornuis paste misschien niet meer in de vrachtwagen, sorry mevrouw.. :x Krijg ik dus een mail dat ik mijn fornuis vandaag krijg! Levering tussen 12.45 en 14.45 uur. Nou, in mijn account staat nog steeds niet dat hij verzonden is, hoor. Ben mijn vertrouwen zo langzaamaan aan het kwijtraken. Gisteren vol vertrouwen mijn oude gasfornuis verkocht... Wat zouden jullie doen? Vandaag geen levering = geld terug vragen???
Als ik het vandaag niet kreeg dan deed ik dat inderdaad.. Ik bedoel, je zou maar werken en er iedere keer vrij voor moeten vragen..
Ja, ik hang nu weer aan de tel.. natuurlijk alweer 5 mn. in de wacht..zal nog wel ff duren. Ben het ook zat, maar ben ook bang dat wanneer ik de levering annuleer ik heel lang mag wachten op mijn geld.. Je onderschrift... Een vriendin vam mij is 6 maanden terug overleden op 24 jarige leeftijd en zij had jouw onderschrift levensgroot op haar rug staan.
Ik ben vandaag ook aan het wachten op mijn wasmachine en droger, tussen kwart over 11 en kwart over 1..ben benieuwd. Had ze maandag moeten hebben. Heb al een klacht ingediend, nog niets gehoord natuurlijk. Ik heb dit niet gekocht met de 16% aktie maar die ga ik nu wel eisen, ik heb er namelijk wél last van.
Mijn schoonvader had dit laatst ook met een gasfornuis/oven van de Media Markt. Hij heeft 6! weken op dat ding moeten wachten. Na 4 of 5 weken is hij erheen gegaan en gezegd dat als het gasfornuis diezelfde week niet geleverd zou worden dat ze hem mochten houden en hij zijn geld terugeiste. Dat heeft geholpen want een paar dagen later werd het bezorgd met een hele hoop excuses.
Oké ben nu echt pissed off!!!!! Kans is dus heeeeeeeel klein dat ik hem vandaag wel krijg. Zeggen ze doodleuk dat ik vanavond een mail krijg met daarin de leverdatum! Idioten....die mail heb ik ondertussen al 3x gehad!!!! Zo een mail zegt niks!!! Nu verwachten ze hem maandag! PFFFFFFF. Zit je dan zonder gasfornuis!
Het is een zin waar ik mij in mn slechtste periode aan vast heb gehouden.. Ik wist, dat ik zelf de stap moest maken naar een nieuw leven.. en dat is gelukt
Tja.. Mediamarkt.. Leuk en goedkoop, maar service, ho maar!! Hier ook ernstig slechte ervaringen mee gehad en ook van een klachtenbrief nooit meer wat vernomen.. Dus hier voortaan lekker naar de BCC, daar doen ze tenminste wel aan service Ga echt mijn geld niet meer in de Mediamarkt stoppen!
huh ik heb mijn bosch koelkast en gasfornuis plus samsung wasmachine van de mediamarkt , heb het keurig op tijd binnen gekregen
Hier ook slechte ervaring met service van mediamarkt. Vanaf nu voor mij dus echt nooit meer terwijl we daar twee koelkasten, twee for uizen, twee vaatwassers en nog heel wat klein spul hebben gekocht. Nu dus echt nooit meer dat ik daar mijn geld besteed.
Vandaag irritatie bij de concurrent saturn, wel vandaag geleverd.. Krijgt een smsje met de verwachtte tijd... Een uur te laat, wat heeft zo'n sms dan voor nut?? En echt een flapdrol van bezorger, u heeft een vaatwasser besteld ofzo??? Ehhhh heel artikelnummer wordt opgelezen, ja dat weet ik echt uit me hoofd!! Betaald u met plastic of contant.. Ehh contant ohh dan MOET U WEL GEPAST BETALEN ik heb geen wisselgeld... Waarom staat dan in de sms dat ik beiden kon doen, er niks vermeld werd over gepast betalen?? En meneer vond het nodig zich te bemoeien met uittellen vant geld grrr, net wel klacht ingedient, was een externe bezorgtdienst, excuses
Het is hetzelfde bedrijf, niks geen concurrentie. In 1993 nam Media Markt concurrent Saturn over en werd de Media-Saturn Holding opgericht. Vergis je niet
Bij de Mediamarkt halen wij de eventuele spullen altijd zelf op, desnoods met een aanhangwagen, want het zijn sukkels eerste klas. Ze weten niks, ze willen niks en ze doen niks. En die kletskoekverhalen aan de telefoon doen ze ook alleen maar om je zoet te houden. Dit verhaal bewijst dat wel weer. Ik zou liever een paar euro extra betalen voor een betere service. (Wij gaan altijd naar de EP aan de overkant)
hoor veel negatieve verhalen over service van Mediamarkt. Hield mn hart dan ook vast toen we vorige maand nieuwe wasmachine gingen kopen daar. 2dagen later had ik m al. mooi optijd waren de bezorgers, kreeg netjes mail dat hij tussen 9 en 11 zou komen. 10u waren ze er. wel kleine 'klacht' over de levering ín mijn huis. ze zouden m aansluiten en start-klaar maken maar ze hebben m zo neergezet en oude meegenomen en thats it. gelukkig ben ik zelf wel redelijk handig en heb m dus maar zelf aangesloten en waterpas gezet
Precies dezelfde belabberde 'service' inderdaad. Maar dan kennen ze bij klachten mijn schoonmoeder nog niet, die gaat niet weg totdat er iets gebeurd hahaha (had er graag eens bij willen zijn , hielp wel). Maar wat ontzettend balen, zeker omdat je nu geen fornuis hebt!!!
Bellen en eisen dat er iets gebeurd. het liefst eigenlijk bij de servicebalie! Mijn vader ook gedaan. En hij heeft korting gehad en gratis bezorgt. Ikzelf nog nooit problemen gehad met de mediamarkt.
Mediamarkt heeft gisteren na mijn boze telefoontje nu wel direct contact opgenomen met de bezorgdienst. De dag daarvoor deden ze niks, maar toen was ik nog aardig.... Volgens mediamarkt zou mijn fornuis gisteren idd. niet meer komen. Ik dus lekker gaan winkelen. Kom ik thuis, gaat 5 mn. later de bel... Ja hoor...mijn fornuis toch nog gekomen. Wel pas tegen 17 uur i.p.v. rond 14 uur zoals in mijn mail stond. Mediamarkt en bezorgddienst Fiege moeten wat beter communiceren met elkaar, denk ik. Ze zijn totaal niet op de hoogte van elkaar! Gelukkig was ik gister op tijd thuis! Mediamarkt....voortaan halen we onze spullen daar zelf op i.p.v. laten leveren..