Afgelopen Juli heb ik bij Zalando 2 paar Birckenstocks besteld. 1 paar ging retour en kreeg al snel een bevestiging dat retour binnen was gekomen en heb toen direct betaald. Nu wilde ik zojuist 2 maten winterjasjes voor mijn dochter bestellen. Ik wil deze ook op rekening zetten maar dit lukt niet.Ik krijg steeds het scherm Ideal terwijl in mijn persoonsgegevens staatp rekening. Heb ik gebeld en krijg ik als antwoord dat zij ook niet weten hoe dit komt omdat dit een automatisch systeem is.Niet even kijken hoe of wat.Ik heb niks openstaan oid dus vind het maar vreemd haha Slechte service, Iemand ook dit weleens gehad bij Zalando? Ik bestel online zodat ik thuis kan passen en terugsturen.Ik ga niet vooruit betalen wanneer ik niet zeker weet of het goed is ja of nee. Ik ga dan toch maar naar de winkel. Groetjes.
Niet bij zalando, wel bij esprit. Ik heb een gruwelijke helel aan winkelen dus online is ideaal. Probleem is alleen dat ik niet op rekening kan betalen. En bij Esprit komen ze er ook niet uit waarom dat niet kan Shirts vallen altijd hetzelfde dus dat bestel ik altijd online. Broeken moet ik dus passen in de winkel. Kan wel twee maten bestellen om thuis te passen, maar dan moet ik allebei vooraf betalen, weer terugsturen, wachten op geld terug etc. Beetje jammer.
Zalando werkt met Afterpay. Als jij een keertje iets niet op tijd hebt betaald dan mag je automatisch niet meer op rekening kopen, zo ook niet bij veel andere bedrijven die met Afterpay werken.
Zover ik weet heb ik vorige keer wel op tijd betaald maar misschien inderdaad een dagje later ofzo.Zal straks eens kijken. Ik heb nu toch maar 1 jasje besteld via Ideal maar nu staat er bij betaalstatus dat de betaling nog open staat. Bij mijn ING is die afgeboekt. Artikel is nu ook uitverkocht. Ben benieuwd of ik het jasje toch nog binnen zal krijgen.
Ik heb even gekeken. De besteldatum was vorige keer 17 juli en de betaaldatum 31 juli.Precies 14 dagen dus dat zou het ook niet kunnen zijn,Vreemd!!
dat moeten ze nog verwerken bij zalando. De betaling is nog niet daadwerkelijk op hun rekening. Als de status nu veranderd is denk ik dat jij het laatste artikel hebt gekocht en het ongetwijfeld naar je verzonden zal worden.
Het moet binnen 14dgn binnen zijn volgens mij. Ik heb dat ook gehad met die aftherpay bij Bart Smith,heb t paar dagen te laat betaald en toen kon ik gelijk niet meer bestellen met aftherpay,irritant!
Wij hadden een keer wel betaald, wat Zalando niet had verwerkt. De ene aanmaning na de andere, het ene telefoontje na het andere... Van het kastje naar de muur en niet meer op rekening kunnen betalen, waar ze ook niets aan gaan doen. Zij verwerken iets niet, wij werden slachtoffer. Toen toch wel een keer besteld, groot deel teruggestuurd, verwerken ze de retourzending in delen, waardoor het terugbetalen ook in delen ging, dus weer constant erachteraan bellen. De klantenservice is wat mij betreft waardeloos, ze verwezen ons constant naar 'een paar dagen wachten'. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar dat met die aanmaningen en inschakelen van een incassobureau, heeft in totaal 5 weken geduurd. Als het aan mij ligt, gaan we wel naar de winkel, liever 2 keer heen en weer rijden, dan dit. Voor ons liever geen Zalando meer.
Hier kan ik de ene keer wel op rekening betalen en de andere keer weer niet. Zo irritant, want meestal haak ik af als ik verplicht meteen met ideal moet betalen. 1 keer over gebeld en toen zeiden ze dat je niet op rekening kon betalen als het bedrag boven de zoveel euro was. Dit ging toen dacht ik om 180 euro. Nu is het dus elke keer dat ik net geluk moet hebben wil ik op rekening kunnen betalen. Laatst kreeg ik een laatste aanmaning voor 2 truien, terwijl ik nooit een rekening heb ontvangen, ook zoiets vaag! En dat terug betalen in delen omdat je meerdere artikelen terug hebt gestuurd heb ik inderdaad ook al eens gehad. Echt een bagger klantenservice in ieder geval.
Tja irritant..... het is voor bedrijven ook irritant want er zijn gewoon teveel klanten die te laat betalen. Ik betaal zelf altijd direct na levering. Je krijgt per mail van Afterpay netjes de betaalgegevens. Gaat hier altijd heel erg goed. Maar kan me voorstellen dat ze het bij een te late betaling blokkeren want je hebt dan al laten zien dat je niet zo'n nette betaler bent.
Waardeloos bedrijf vind ik persoonlijk. Gewoon zo groot dat er snel dingen mis gaan. Ik had een keer hele leuke snowboots besteld...afgerekend ook. Kreeg ik ineens het geld terug. Zonder reden erbij vermeld. Ik dus bellen...kreeg ik door...geen idee..maar ze konden hem niet meer leveren. Op de site stond hij gewoon nog wel leverbaar en ik kon hem dus ook gewoon weer bestellen. Zo raar. Daarna niks meer besteld daar.
Ik heb een gruwelijke hekel aan zalando. Als je het mij vraagt is dat de slechtste online winkel die er bestaat... Wat betreft afterpay en te laat betalen, klopt moet helemaal. Je krijgt na je eerste factuur altijd een kosteloze herinnering en dan pas 1 met extra kosten. Betaal je die niet, ja dan kan je dus niet meer bestellen met afterpay. Ik heb in alle keren dat ik met afterpay betaal 2 keer niet op tijd betaald (1 keer omdat de factuur niet werd aangepast en ik hierop moest wachten en 1 keer gewoon echt vergeten...) En ik bestel nog steeds vrolijk dmv afterpay. Het ligt dus gewoon aan hun... Dom bedrijf
Hier nog iemand een hekel aan Zalando! Pff, wat een problemen met hun gehad over geld wat we tug moesten krijgen! Bestel daar nooit meer, en zoek gewoon een bedrijf wat hetzelfde artikel kan leveren! Wat betreft afterpay, was vorige maand op vakantie en vergeten een rekening te betalen. Kreeg een herinnering. Toen ik thuis was betaald maar kan gewoon bestellen hoor en via afterpay betalen!
En dan zeggen ze.... 'Zalando...schreeuw van geluk!' Nou, na alles schreeuw ik het echt niet uit van geluk hoor, ik schreeuw liever van de daken dat het onbenullen zijn. Bosi, mijn man zei ook, dat bedrijf ik zo groot, dat ze zelf niet meer weten wat ze doen, en dus maken ze fouten.
Ik had dit van de week ook, maar het kan wel. Voor je bij je betaalveld komt, kun je links in het midden de betaalwijze selecteren. ( het staat in een heel klein vierkantje) Ze hebben het zo moeilijk mogelijk gemaakt, maar heel goed zoeken want het kan wel. Anders zou ik ff bellen als je het niet kan vinden.
Als je via ideal betaald krijg je meteen een bevestiging. Ik heb het wel eens gehad en toen was er iets mis gegaan met de betaling. Wel afgeschreven, daar niet binnen. Ik vrees dat je nu pech hebt aangezien het jasje is uitverkocht. Ik zou meteen even bellen. Ws zal je Een bewijs moeten laten zien van betaling, dan sturen ze het geld terug
nooit problemen met Zalando. Vind het een prima bedrijf. Betaal altijd via ideal en als ik iets retour stuur heb ik het geld heel erg snel terug. Laatst had ik schoenen besteld en 3 dgn later waren ze goedkoper. Ik kreeg direct het verschil terug. Vind zalando een goed bedrijf.