Slechte en beste klantenservice, waar heb jij die ervaren?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Slechts: BONPRIX
    diverse klachten gehad, bij 1 klacht.., wel 5x achterna moeten bellen en niets ter compensatie :-<

    best: bol.com, babydump
     
  2. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    De slechtste Vodafone! Bah bah, ik ga het niet eens vertellen ik word al pisnijdig als ik er aan denk. (het loopt nog steeds namelijk, al 4 maanden!!)

    Goede klantenservice; Interpolis, ik wilde een schade aanmelden (waterschade) en vertelde mijn verhaal. Dat ik dus zelf de zooi gepoetst had, gewoon omdat ik mn verhaal kwijt moest. En kreeg direct geld op mijn rekening gestort voor het poetsen haha. Ze helpen altijd heel goed en snel
     
  3. Slechtste service; Van Gils Holland Cars in Den Haag.. Auto gekocht, na 5 dagen stond m'n vriend in Wassenaar met een defect. Moest hij maar naar Den Haag rijden met een kapotte auto, dan zouden ze ernaar kijken. Komt hij daar, werd er direct gezegd (of nouja, nádat de auto bij het reparatiebedrijf waar zij hun auto's altijd lieten maken stond ;) ) dat alle kosten wél voor onszelf waren. We hadden geen garantie bijgekocht en tja, of het nu na 5 dagen of 5 jaar gebeurde; zij gingen echt niets betalen hoor! De auto was helemaal nagekeken voor wij hem kochten en dat er nu al iets mis was, daar konden zij níéts aan doen.

    Goed, reparatie betaald (want wat moesten we anders?). 21 dagen na aankoop wéér kapot. In 3 weken tijd hebben we dus 2 reparaties gehad, wat bij elkaar zo'n 500 euro heeft gekost. Van Gils Holland Cars was uiteraard weer niet de schuldige, zij konden níéts doen. Ik heb ze honderdduizend keer gemaild, nooit een reactie gekregen. Toen heb ik een negatief bericht geplaatst op facebook, kreeg ik een reactie van de eigenaar (met zijn persoonlijke account ;) ). Ze hadden wel een vergoeding willen geven, maar nu ik dit bericht op facebook hadden gezet deden ze dat niet meer, dat begreep ik zelf vast ook wel. Verder reageerden ze nérgens meer op. Tijd hadden ze genoeg, want op hun facebookpagina werden nog steeds nieuwe advertenties geplaatst e.d. Toen ben ik ze daar maar gaan stalken, werd steeds opnieuw geblokkeerd door hen, waarna ik weer een nieuw account aanmaakte, enzovoorts, enzovoorts.. Uiteindelijk hebben ze hun hele facebook maar gewoon verwijderd.

    Uiteindelijk hebben we de auto nog geen 2 maanden later naar de schroot kunnen brengen, nadat hij voor de 3e keer kapot ging. We zijn toen bij iemand geweest die ook heeft bevestigd dat deze auto écht niet goed nagekeken was voor hij verkocht werd en dat Van Gils Holland Cars écht wel van alle mankementen heeft geweten. Oplichters, bah.


    Beste service;
    Ik ga toch voor FBTO! Echt, ze staan daar zo ontzettend voor ons klaar. Op mailtjes krijg ik altijd binnen een paar dagen antwoord, nota's die ik online declareer worden snel uitbetaald en met de contactpersoon die gaat over het onderzoek wat loopt naar onze oude fertiliteitskliniek (wegens het uitvoeren van behandelingen waarvan van tevoren al gezegd kon worden dat ze zinloos waren, wat FBTO dus voor niets zo'n 10.000 euro heeft gekost en wat ons gruwelijk veel pijn en verdriet heeft opgeleverd) is het contact bijna 'leuk' te noemen. We hebben elkaar inmiddels al zo vaak gesproken dat het net is alsof we elkaar kennen.

    Ook als we vragen hebben over andere verzekeringen die we bij FBTO hebben lopen is de service top. Ontzettend vriendelijk aan de telefoon, snel geholpen.. Ideaal!
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Slechtste: Tele2, Hema en Univé.
    Beste: Babypark, Ikea en onze lokale badkamer/keukenboer.
     
  5. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Slechtste service is voor mij toch echt: KPN met stip! en daarna de Opel dealer in Almere, wat een oplichters!

    Beste service: Babypark, wat een topservice! ook bol.com erg goede ervaringen mee.
     
  6. senna999

    senna999 Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    slechtste; essent. gedoe gehad met 2 rekeningen, ik had per ongeluk de laatste als eerste betaald en de eerste mocht in na telefonisch navragen dan betalen als laatste. niet duss. kreeg ik een boete en verhoging van 25 euro. ik weer bellen, was er zogenaamd niets bekend van deze telefonische afspraak. ik moest de 25 euro betalen of ik werd uiteindelijk afgesloten. klachtenbrief gestuurd en niks meer op gehoord.

    beste; superkeukens
    we hadden onze keuken zelf in elkaar gezet (krap budget) en na een half jaar ging een deur van een kast afhangen. zo danig dat hij schuurde langs de schuiflade. superkeukens gebeld en die zouden een monteur sturen, eigenlijk omdat je zelf de keuken hebt gezet betaal je hiervoor. maar omdat het om 1 kastje ging deden ze het zo wel. heeft die monteur gewoon heel onze keuken nog gesteld en alle kastjes afgesteld. echt top! en een super aardige man.
     
  7. Bambi93

    Bambi93 Fanatiek lid

    4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Slechste? Telfort! Ben er gewoon uitgescholden door een meid omdat ik naar haar supervisor vroeg omdat zij mij niet begreep. Na 45 min wacht wordt je dan uitgescholden en wordt de hoorn op des haak gegooid. Mijn bloed kookte. Bah bah.

    Beste: oxxio. Veel problemen maar toen ik naar een specifiek iemands vroeg werd ik onmiddellijk terug gebeld door de juiste persoon en werd het opgelost. Meisje wat eerst opnam was heel vriendelijk.
     
  8. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Slechtste:
    - NS! Ik moest heel nodig naar de wc op een klein tussenstation. Het kostte 2 euro en er stond een bordje bij dat de wc 3 keer per dacht schoongemaakt wordt. Ik waagde het erop en gooide er 2 euro in. De deur ging open en er kwam er walm van poep, kots en plas naar buiten. Er zat letterlijk poep aan de muren, de wc bril miste en er was geen toilet papier. Ik ben dus niet gegaan.
    Klachtenbrief opgestuurd, geen reactie. Gebeld: "u moet een brief sturen" nogmaals een brief gestuurd, geen reactie.
    -Of kaarten automaten waar je alleen kunt betalen met een pinpas. Geen losgeld. "Tja, ik heb geen kaartje kunnen kopen, kan ik die bij u kopen meneer de conducteur?" Ja hoor, voor 35 euro. Mijn reis zou officieel 1,80 euro kosten.

    Beste:
    - FBTO. 2 jaar lid geweest, en altijd prima service. Als ik bel heb ik flink vragen en ze weten altijd het antwoord. Toen ik verhuisde naar het buitenland en dus extra formulieren nodig had deden ze -naar mijn idee- er alles aan. Opsturen op hun kosten, nog maals opsturen, een kopie maken en opsturen.
    Toppie!!
     
  9. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    Slechtste is hollandbikeshop, die vrou schold mij gewoon uit,
     
  10. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Beste: Greetz! Ik heb daar de geboortekaartjes besteldd, maar wilde van te voren de enveloppen en zegels hebben. Die hebben ze 3x kostenloos oogestuurd omdat postNL ze niet bezorgd heeft.

    slechtste:
    PosNL (om bovenstaande. En nog veel meer post kwijt raken)
    Vodafone. Zodra mn abbo daar klaar is ga ik weg. Wat een aso's.
     
  11. oudjaarsvlinder

    oudjaarsvlinder Niet meer actief

    Slechtste: dottig.com, onze woningbouw

    beste: kan ik nu even niet verzinnen
     
  12. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Beste: Ikenik.nl. Ik had een babycook besteld en kreeg deze in de verkeerde kleur. Zonder problemen de juiste toegestuurd gekregen en ik mocht de verkeerde terugsturen zodra de juiste binnen was. Wel een kwestie van vertrouwen natuurlijk, dus heel netjes.

    Slechste: Ikea ! Echt met grote dikke stip bovenaan. Wij hebben een keuken laten plaatsen met zo'n heel duur blad (in ons geval 2200 euro). Vanaf het begin af aan vlekt en krast het. Ze adverteren er mee dat deze dat allemaal niet doet. Vlekvrij, krasvast e.d. Tot op de dag van vandaag schuiven ze alle verantwoordelijkheid af en krijg ik 0,0 medewerking. Hier zijn we dus nog niet klaar mee.
     
  13. Does81

    Does81 Bekend lid

    26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Die zijn idd irri! Onze Engelse bankpassen werken dus niet in die machines. Gelukkig hebben de hoofdstations nog mensen zitten, maar die kaartjes kosten dan 50c extra en een open retourtje kon alleen van vrijdag tot en met zondag... Was niet handig toen we een tijd in Den Haag zaten, want waar mijn ouders zitten heb je dus alleen die krengen van machines. Plus als ik vrienden bezocht, voelde ik mezelf soms echt voor sjaak staan...dat ik moest vragen of ze even m'n kaartje konden kopen voor me en ik ze dan zo maar terug betaalde... Toen ik een keer een NS man vroeg wanneer die omgezet worden, zei die dat het net nieuwe machines waren en dat mijn pas het moest doen. Nou...hebben die van ons allebei geprobeerd maar niks. Heel onhandig!
     
  14. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Service:

    Phillips. We hadden de blenderkan van onze keukenmachine laten vallen. We kregen zonder bon, foto of wat dan ook een nieuwe kan opgestuurd, netjes verpakt en meteen de volgende dag al. Gratis.

    Logitec. Koptelefoon kapot. Volgende dag gratis een nieuwe in huis.

    Bopita. We misten een schroefje in onze box. Kregen gratis een nieuw setjes onderdelen opgestuurd.

    Bol.com Gaat bijna nooit wat mis en als er wat mis gaat word je netjes te woord gestaan en opgelost.

    ------------------
    Slechtste:

    Wehkamp. Had daar een grote kast besteld, 800 euro. Eenmaal in elkaar gezet bleek er van de maten niks te kloppen, hij was kleiner dan op de site stond, op de doos stond weer een andere maat, die klopte ook niet bleek bij na-meten. Verder was ie zo gammel als wat. Herhaaldelijk gebeld maar werd van het kastje naar de muur gestuurd. Ze wilden hem niet komen ophalen, wij moesten em uit elkaar halen, bla bla bla. Uiteindelijk hebben we gedreigd dat we er een zaak van gingen maken. Toen kregen we 20% korting. Uiteindelijk wisten we niet meer wat te doen. Hebben de korting geaccepteerd en met wat aanpassingen en verstevigingen van mijn man alsnog in gebruik genomen. :(

    Belastingdienst; hoe moeilijk is het om van huursubsidie af te komen als je een huis koopt. Nou heel moeilijk, weet ik nu. :x

    CZ; Hoe ingewikkeld is het om van de verzekering van je ouders, over te gaan naar een verzekering, nu samen met je man. Nou ERG ingewikkeld. Op den duur kwamen ze er zelfs voor langs. Daarna kreeg ik de post van mijn vader, op mijn adres........;)

    Redcoon; camera gekocht, die bleek defect geleverd. Dus weer terug gestuurd. Het duurde en het duurde maar, talloze telefoontjes. Uiteindelijk gaven ze toe dat de camera bij hun was aangekomen, maar daarna in hun eigen interne post (van een depot in eindhoven of zoiets, naar Duitsland toe) was kwijt geraakt. Uiteindelijk duurde het zo lang dat we hem maar geannuleerd hebben en ons geld terug ge-eist. Vervolgens melde Redcoon ons dat ze daar 30 dagen de tijd voor hebben, en dat ze die ook zeeeeeeeeker gingen gebruiken..... Hoezo kinderachtig???? :x

    UWV; ik weet niet op welke gronden ze mensen daar aannemen. Maar zelfs de meest simpele vragen word je 3 x voor doorverbonden en niemand snapt er wat van. Krijg echt de indruk dat daar een stel vroegtijdige schoolverlaters met een IQ van 80 aan de telefoon zit.
     
  15. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.803
    4.185
    113
    Ik ging bij de mediamarkt eens een gourmetstel terug brengen omdat hij het niet goed deed, werd amper warm. Wilde ze hem niet terug nemen omdat hij gebruikt was (ehm ja... hoe moet ik er anders achter komen dat hij het niet doet?!?!)

    Hier erg goede ervaring met Vtech.
     
  16. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.803
    4.185
    113
    Hier ook hele slechte ervaring met van gils cars.
    Mooie jongens om te zien maar daar houdt het dan ook echt mee op. Geen goed woord voor over!
     
  17. ACH

    ACH Niet meer actief

    Slechtste: HI en Keukenkampioen

    Hi raakte toestel kwijt, werd maanden om heen gedraait.

    Keukenkampioen levert verkeerde spullen en asociale monteurs.


    Beste:
    Hmm.. Service gaat tegenwoordig niet meer zover.
     
  18. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Oh, ik had net nog zoiets. De klantenservice van het regionale afvalverwerkingsbedrijf. Het was echt een aardig meisje hoor, maar ze sprak zo verrot Nederlands. Ik moest alles 3 keer spellen, zelfs woorden die voor zich spreken, anders begreep ze het niet. Na 3 keer het verhaal uitgelegd te hebben, viel geloof ik het kwartje (althans, dat hoop ik, maar ik heb nog een lichte twijfel) en zou ze het gaan uitzoeken en mij terug bellen. Ben benieuwd, we wachten af.
     
  19. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook Redcoon, heeeel erg slecht. Leveren volgens mij ook vaak rotzooi.
     
  20. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Aller aller slechtste is die van HI (telefoon)
    En waar ik tot nu toe altijd goede ervaringen mee heb is interpolis
     

Deel Deze Pagina