Wat een slechte service. Ik had zoiets gewoon omgeruild. Fout van de winkel zelf. Tuurlijk zijn er regels maar er bestaat toch nog zoiets als rede en klantenservice.
Zou ooik een nieuwe kopen, en de oude terugbrengen.. zeggen dat je je geld terug wil Of inderdaad via facebook proberen dat wil nog wel is helpen. Wel jammer dat het zo moet inderdaad. Ik heb we vaker klachten over prenatal.. vooral qua bestellingen die niet goed geleverd worden.. of helemaal niet. Lang moeten wachten om een probleem op te lossen.. en heel vaak afprijzingen die niet blijkej te kloppen... en dan niet het afgeprijsde prijsje moeten betalen.
Blij dat jullie m'n idee goed vinden, heb t zelf ook wel eens gedaan, schaamde me vreselijk maar soms werken klanten services totaal niet mee. Was bang dat jullie me oneerlijk vonden haha dat is allemaal reacties kreeg van dat kan echt niet Ik had voor m'n dochter een knuffeltje gekocht bij speel goedwinkel, na 2 maanden ging er een oortje stuk, dus ik naar de winkel. Als je het bonnetje heb kan je hem ruilen want ze horen niet zo snel stuk te gaan, maar we willen wel weten of die hier vandaan komt of niet. Had ik niet meer... Dus later een nieuwe gekocht, en de oude geruild ( bij andere medewerker ) dus nu heb ik er 2...
Ts haar situatie. Zou nog even een dag geven en anders dit zo doen. Jouw geval met bonnetje niet meer hebben is eigen schuld en lak hebben aan de regels. Dus geen goed woord voor.....
Is dit in meerdere prenatals gebeurt? Ik was laatst in een prenatal waar jurkjes de verkeerde maat hadden. Ik wees een medewerker er nog op met een grapje dat mijn man dan mooi met een te klein maatje thuis was gekomen. Ik kreeg gewoon nog een brutale mond van haar ook.
Ik zou het ook wereldkundig maken via social media. Werkt perfect. Dan willen ze er echt wel wat aan doen hoor. Mijn zus heeft destijds via een andere site een shirtje besteld en na enkele weken nog geen shirt te hebben ontvangen en geen reacties op mails heeft ze ze via social media een berichtje gestuurd en niet veel later had ze der shirtje.
Eigenlijk triest dar het zo moet maar dit werkt idd wel. Heb ook eens zo'n verhaal gehoord, 3 weken heen en weer mailen niks aan te doen, hoppa ze gooide het op hun FB en ja hoor ineens kon van alles. Zo jammer dat je niet gewoon normaal meer iets kunt regelen...
Na twee maanden ene bon niet meer hebben is niet zo gek toch? Ik snap wel dat je voor een knuffel de bon niet langer bewaard dan de ruiltermijn.
Ik heb eens een vrouw gehad die kwam sochtends een shirt kopen. smiddags kwam ze deze bij mijn collega ruilen alleen zat niet het nieuwe shirt meer in de verpakking maar een oud shirt (ruikend naar zweet nog ) zo erg zijn mensen.
Lekker kinderachtig van de prenetal.. Wat maakt het hun nou uit. Ze kunnen jouw maat toch ook gewoon nog makkelijk verkopen, het is niet zo dat het uitverkooptijd is oid. Daarnaast is het hun fout, dan moeten ze die 2 weken extra ruiltijd voor lief nemen zeg. Inderdaad facebook proberen... Een geweldige uitkomst voor klachten.
Ja sommige mensen zijn erg. Mijn man krijgt ook wel eens stenen teruggestuurd ipv schoenen... En dan nog bellen waarom ze hun geld niet teruggestuurd krijgen. Maar ze kunnen het in dit geval toch allemaal controleren.
Maar ze moeten op een gegeven moment ook een lijn trekken en dat snap ik dan ook wel weer. Heel vervelend maar hun zijn niet verantwoordelijk voor ts haar fouten.
Het zijn nou eenmaalde regels! Ruilen is geen verplichting maar een gunst. In dit geval mooi piep voor je, maar wie weet heb je de goede maat wel gekocht en thuis gewisseld omdat jezelf die fout een x eerder gemaakt heb. Zou het schandalig vinden als jij hun oplicht! Want dat is wat je doet. Als je een nieuwe koopt en deze omruilt met de verkeerse en dan terug brengt.
Bah. Maar dat maakt nog steeds niet dat de prenatal in dit geval terecht handelt. Ho wacht even, nu praat je alsof de winkel het recht heeft het ene te verkopen en het andere mee te geven (want dat is wat er hier gebeurt). De fout ligt toch echt bij de prenatal, en dat weten de winkelmedewerkers ook wel. Zij hebben echter de opdracht gekregen om fouten niet te erkennen en verantwoordelijkheid te verschuiven. Die regels zijn trouwens door de winkel zelf gemaakt, niet door een hogere macht. Natuurlijk komt het hen goed uit die nu aan te halen. Maar dat maakt het nog niet dat ze in hun recht staan door producten onder een andere noemer te verkopen. Huisregels zijn namelijk alleen dat: huisregels, en dus geen wetten.