Even m'n frustratie kwijt...... Gister wat bij bol.com besteld, netjes op tijd zodat het de volgende dag in huis zou zijn. Nu kijk ik net op track & trace, geplande aflevertijd: dinsdag!!! Zo frustrerend! Ik heb zin in m'n pakketje, heb me erop verheugd, ben vandaag thuis en nu komt het niet Laatst ook al bij de hema, donderdag besteld en het zou vrijdag geleverd worden. Uiteindelijk kwam het ook dinsdag pas.... Zet dan niet op de site "vandaag besteld, morgen in huis" :x "Frustratiemodus uit" morgen maar weer eens gezellig bij de buren langs om m'n pakketje op te halen
Ja zo herkenbaar, dat heb ik heel vaak. Bol.com vertrouw ik niet eens meer. Laatst ook besteld voor Sinterklaas, 5 december: levertijd 3-5 werkdagen. Prima op tijd want we zaten nog ruim een week voor Sinterklaas. Uiteindelijk kwam het op 5 december dus wel nog net op tijd maar we hebben wel in de zenuwen gezeten, het had er veel eerder moeten zijn. En afgelopen zomer bestelde ik een laptop die ook voor vandaag besteld, morgen in huis stond. Bij het afrekenen stond bij leverdatum ook netjes de datum voor de volgende dag. Maar uiteindelijk duurde het 3 weken voor ik hem in huis had.
Dit. Maandag is geen officieel bezorg dag. En buiten het probleem van 2 maanden geleden is het bij mij altijd goed gegaan met bol.com!
Bol heeft dit onlangs aangepast.. Er staat nu ook "op zondag voor 18.00 besteld, maandag bezorgd" Dus dan vind ik dat Bol zijn beloftes ook na moet komen..
Ik heb vorige week zondag iets besteld bij bol en daar stond duidelijk bij dat de bezorging dan dinsdag zou zijn. Misschien over het hoofd gezien?
Volgens de website wordt wel op maandag gelevert hoor, dus snap dat ts het vandaag had verwacht. Wat zijn de levertijden van bol.com? Bij alle artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Wanneer u direct leverbare artikelen op een werkdag bestelt voor 23:00 uur, heeft u ze de volgende dag in huis. Wanneer u ze in het weekend voor zondag 18:00 uur bestelt, heeft u ze maandag in huis. Wanneer u een televisie of een groot/zwaar artikel bestelt voor 16:00 uur, heeft u het artikel de volgende werkdag in huis. Wanneer u een groot huishoudelijk artikel op werkdagen voor 18:00 uur bestelt, heeft u het artikel vanaf de volgende werkdag in huis. De bezorging is op afspraak. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u naast het betreffende artikel. Als u tijdens het plaatsen van uw bestelling zelf heeft gekozen voor een bezorgdatum, dan worden de artikelen op de door u gekozen datum afgeleverd.
van de site van Bol.com dus als het geen boek of witgoed of zo betreft had je het inderdaad gewoon vandaag moeten krijgen. Ik heb daar ook een hekel aan. Dan moeten ze dit ook niet zeggen.
maar ligt t dan bij bol.com of bij tnt? tnt staat er ook wel bekend om rustig aan te doen met de bestellingen toch? hier tenminste wel!
Ik had het een paar weken terug bij de Hema. Zou de volgende dag geleverd worden, maar kreeg het ruim een week later. Kreeg een paar dagen na mijn bestelling wel een mailtje van ze dat ze het druk hadden (neem dan even extra personeel aan ofzo, er zijn er genoeg die momenteel wel willen werken!). Overigens hadden ze wel een cadeautje bij mijn bestelling gestopt. Dat vind ik dan wel weer een opsteker! En een maand geleden zou mijn nieuwe telefoon bezorgd worden. De bezorgdienst smste me 's morgens dat het tussen 16.00 uur en 18.00 uur bezorgd zou worden. Om 18.00 uur nog niks! Werd een beetje zenuwachtig. Om 18.15 uur nog niks en ik zou ze net bellen toen de bezorgdienst voor reed. Daarna kreeg ik een enquete op de mail over hun bezorging. Heb toen aangegeven dat mijn pakketje niet binnen het gestelde tijdvak was geleverd. Kreeg een excuusbrief en een pakje stroopwafels. Bol.com bezorgt tot dusver altijd aardig op tijd bij ons.
valt me altijd op bij bol.com dat als ik het nog moet betalen met acceptgiro, ik het de volgende dag in huis heb. als ik het al met ideal betaald heb, hebben ze niet meer zo'n haast en krijg ik het vaak later dan vermeld. ik betaal dus nu altijd met acceptgiro!
Dat bedoel ik idd. Stond er steeds duidelijk bij, voor 6en besteld nu ook op maandag in huis. Ook in de bevestigingsmail. Al lukt dat niet ivm drukte ofzo, prima, even goede vrienden. Maar zet het er dan niet overal bij dat je het de volgende dag hebt. Dat vind ik zo irritant.
Volgens mij ligt dat te laat bezorgen ook voor een groot deel ook bij de pakketbezorger... Toen wij nog in Sneek woonden werden pakketjes altijd netjes binnen de termijn geleverd. Nu wij in een dorp wonen waar dus een ander bedrijf bezorgt voor PostNL komen de pakketjes ook vaker te laat. Dus ik wijt het eerder aan het pakketbezorgende bedrijf dan dat ik dit aan Bol.com zou wijten.
Dat zou ik het liefste ook doen.. Maar door de vorige bewoners die hier hebben gewoond en veel schulden hebben gemaakt oa bij bol kunnen wij dat niet meer.. Ons adres staat als negatief bestempeld!
de postbezorgers hebben het vreselijk druk deze tijden. hoorde laatst op de radio dat een pakketbezorger in deze tijden een paar honderd pakketjes per dag moet bezorgen.
Hier vorige week woensdagavond (op tijd) een laptop besteld. Zou dus donderdag bezorgd worden. Stond bij track en trace ook dat hij onderweg was. Om half zes, stond de bezorgdag ineens op vrijdagmiddag. Hmmm ok, kan gebeuren. Komt de post vrijdagmiddag met een posterkoker! Dus ik tegen die vrouw van de pakketservice dat ik dat niet besteld had, maar een computer. Zegt ze dat mijn naam erop staat, dus ik dat wel besteld heb. Ik wilde de pakbon bekijken, maar dat mocht alleen als ik tekende...nou veel geneuzel nog....getekend en op de pakbon stond gewoon de laptop. Postvrouw was erg onvriendelijk en wilde verder niet meewerken... Maar goed, toen Bol.com gebeld...ja, vervelend...terugsturen en dan duurt het ongeveer 10 werkdagen! Wat?? Of we konden nog een keer bestellen. Dat was de snelste manier, maar het geld duurde wel even...Ja, dikke naad natuurlijk. :x Dikke klacht ingediend en geld terug gevraagd. Nu bij een ander besteld. Ik hoef niet zo nodig meer.
En de inpakker heeft zo zitten slapen dat we een cd rom bij de pakbon kregen die gewoon om de posterkoker gevouwen zat...hmmm...denk niet dat die het nog doet. Trouwens ook een cd rom die niet hoort bij een laptop, ook weer zo wat.
Ja ik ook vaak. Dat gevoel heb ik dan er bij. Van de week wilde ik toch nog een pakketje voor onder de boom bestellen voor de kinderen krijg ik een mail van u krijgt geen bestellingen meer op voorwaarden van een acceptgiro. Ik Facebook benaderd van bol dan en daar mijn klacht neer gegooid. Van bestel al jaren en nog nooit heb ik niet niet betaald waarom kan het nu in eens niet meer. Het is uit gezocht bleek er een storing geweest te zijn ( per abuis is het mis gegaan. u kunt weer opnieuw bestellen. Hun pech dacht van dan niet.) Nu vandaag toch iets besteld meteen met ideaal ben benieuwd wilde niet weer de gok nemen op van acceptgiro is voor u niet meer mogelijk.Dat doe ik wel weer als er geen haast bij is haha. Geur voor zoon dvd voor dochter en voor mijn zelf ik ga mijn haren verven juppie ven de uitgroei er uit hihi.