Voor callcenterwerk zijn natuurlijk tig mensen te vinden. Als jij maandagmiddag zegt dat je de dag erna niet terugkomt, zit er dinsdagochtend iemand anders achter de telefoon. Daarover hoef je je dus echt niet bezwaard te voelen.
Dat weet ik ook wel hoor. Maar toch op de een of andere manier denk ik tja die mensen hebben toch tijd en moeite in me gestoken en dan zou ik "nu" al weg gaan.. Maar zou mezelf voor mn kop rammen als ik die baan niet neem en hier straks ook weg zou moeten
1+1=2 Ik denk dat jij voor jezelf al een beslissing hebt gemaakt. Als baan 2 meer zekerheid geeft, fijnere diensten, meer loon en je hier naar op zoek was, zou ik baan 1 heel snel opgeven.
Zeker voor baan 2 gaan. Sorry geen zin om het te onderbouwen, maar gelukkig vraag je daar ook niet om
Tja, als zij geen moeite willen steken in een iets zekerder contract, dan maar baan 2. Wees blij dat je de keuze hebt . Jammer voor hen dat ze "morgen" alweer iemand anders moeten opleiden, maar daar kiezen ze zelf voor. Bij mij op 't werk wordt er daarom overigens niet meer gewerkt met interims . Veel te onzeker. Ze geven bij ons iedereen direct een vast contract of een contract van bepaalde duur (met soms kans op verlenging). In de sector waar ik zit is het echt geen doen om elke 2 weken iemand nieuw op te leiden. Als ze je morgen niet meer nodig hebben, dumpen ze je ook gewoon. Als ze een beetje beleefd zijn, zeggen ze je dat dan nog in je gezicht. Zo niet, dan mag het interimkantoor dat vuile werk doen of loopt je contract gewoon af. Daar liggen zij echt niet van wakker, voor hen ben je maar personeelslid nummer zoveel.
Nou 2e gesprek gehad ging super goed!!!!! Leuk bedrijf goede indruk, doen veel dingen voor het personeel! Toch twijfelde ik enorm maaarrrrrr ik werd net gebeld IK HEB DE BAAAAAAN en ik ben zo blij en rete enthousiast dat ik het gewoon ga doen!!!!!!
Gefeliciteerd! En heel goed van je! Je moet voor jezelf kiezen en niet voor een bedrijf wat jou er ook uittrapt als het hen uitkomt!