Ik wou nog wat extra kopen maar ging dus uit mijn winkelwagentje zeg maar... En toen ik terug ging weg korting! Heb ook gemild nog niks terug gehad overigens!
Heb het voor je nagevraagd op de wehkamp Facebook en had binnen 5 minuten een reactie veeeel sneller als mailen.. Bestel opnieuw en kies voor de optie acceptgiro. Als je dan een acceptgiro krijgt bel je wehkamp en halen ze die 10 er voor je af..
Misschien ben ik heel blond maar begrijp ik nu dat je twee verschillende kortingcodes wilt gebruiken voor 1 bestelling? Meestal mag je namelijk niet twee kortingcodes gebruiken. Dus ipv 2 x 10,- korting op 1 bestelling heb je maar recht op 1 x 10,- korting op je bestelling. Kan zijn dat ik je bericht verkeerd gelezen heb hoor.
@MissMac: Super, dank je wel! Was een slimme actie van jou om via FB te vragen, krijg je inderdaad tenminste snel antwoord Thanks! Ik ga het morgen proberen @Marieke3: Ja, het zijn twee verschillende kortingscodes en ja het werd wel geaccepteerd, want er ging per code 10 euro vanaf. Dus 20 euro van het totaal @maria999: nieuw klantnummer aanmaken ging niet, omdat ze je account koppelen aan je adres. Mocht je dit per se willen veranderen, dan kun je de klantenservice bellen voor 35ct per minuut
Ik hen het ook gehad , gewoon niet besteld en aktie gekocht bij het kruidvat , die aanbiedingen lopen bijna altijd gelijk
Zo, vanmorgen de bestelling toch geplaatst, voor de volle mep (60 euro) en zojuist een geweldige mail ontvangen van de klantenservice: Ben heel blij en heb ze net een mail terug gestuurd om ze te bedanken voor de service Dus voor degenen die hetzelfde hebben, de tip van MissMac heeft geholpen
Ik heb het ook gehad en toen de spullen geleverd werden stond in mijn saldo overzicht toch de korting eraf En mijn man en ik hebben allebei een account, dus altijd dubbel korting