Oh nee opgelicht ?

Discussie in 'De lounge' gestart door mjs, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #21 SushiLover123, 4 apr 2014
    Laatst bewerkt: 4 apr 2014
    Heb je hier iets aan?
    https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html

    Ik heb in de Algemene Voorwaarden op hun eigen website hun gegevens gevonden.
    Op de link hierboven heb ik eerst de naam van het bedrijf ingevuld: Geen meldingen van oplichting
    Toen de naam Gabriëlle Vredeveld: Geen meldingen van oplichting
    Toen het telefoonnummer: BINGO! Er zijn meldingen over deze verkoper.

    Ik denk dus dat het een meervoudige oplichter betreft. Ik denk dat er mensen zijn, die melding van oplichting hebben gedaan, waarbij de oplichter een andere naam en andre bedrijfsnaam heeft gebruikt.


    Nu heb ik toevallig van de week naar het programma Opgelicht! gekeken en daar zeiden ze het volgende: Eerst kon je melding maken van oplichting bij 1) de politie, 2) Stichting Webshop Keurmerk, 3) de politie en 4) de website van Opgelicht!. Nu hebben ze de krachten gebundeld en moet je bij de laatste wezen: Contact - Opgelicht.nl Ik zou hier sowieso een melding maken dus.
     
  2. sunnyday

    sunnyday Fanatiek lid

    10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad met dit bedrijf. Meerdere mailtjes gestuurd, gebeld. Geen enkele reactie ontvangen. Totdat ik een klanttevredenheidsonderzoek in mijn mail kreeg van hen. (waarschijnlijk een foutje denk ik)

    Ik heb ze een 1 gegeven en ook ingevuld dat ze oplichters zijn. Ik had ook de nijntje lamp besteld in december, maar half januari nog steeds niets ontvangen. Er werd aangegeven op de site dat de bestelling met 2 werkdagen in huis zou zijn.

    Ook heb ik de officiële leverancier benadert per mail over de bestelling en dat ik deze maar niet krijg en wel betaald heb. Zij hebben vervolgens contact met de webwinkel opgenomen. Volgende dag kreeg ik een mail van Kids art company dat de bestelling verstuurd was met een extra kadotje om het goed te maken.

    Ik denk dat de bestelling na 4 weken ongeveer binnen was. Maar na contact met mr maria was het binnen een paar dagen geregeld.

    Weet niet of ik link mag plaatsen, maar een mail verstuurd naar mr maria. info@mrmaria.com
     
  3. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Oh meiden fijn dat jullie me zo helpen !! Ik ga er werk van maken want het voelt echt niet goed , thanx !!
     
  4. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik las op hun fb site dat als je naar het adres gaat dat het bedrijf daar niet zit. Misschien hebben ze een willekeurig adres doorgegeven?

    Ts hoop dat je er nog wat van hoort, balen dit zeg.
     
  5. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    2
    0

    Heb gisteren met de bank gebeld maar helaas, je kan het alleen laten storneren bij automatische incasso,s en anders is de enige optie aangifte doen.
     
  6. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb een mail gestuurd naar mr maria , ik hoop dat hun de webshop in beweging krijgen .
    Ik ga er iig alles aan doen om of de lamp of mijn geld terug te krijgen grrrrrr
     
  7. liefsvanmama

    liefsvanmama Niet meer actief

    Oei dat klinkt niet goed
     
  8. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Al iets wijzer geworden?
     
  9. Gul1

    Gul1 Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.561
    0
    36
    Huisvrouw en moeder :D
    Wat vervelend zeg! Je kunt ook nooit van te voren weten of het oplichterij is of niet..
    Ik bestel ook vaak willekeurig en gelukkig is het me niet overkomen.
    Ik hoop dat alles goed komt en je moeder haar bestelling ontvangt.
     
  10. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ff een update , na de tip over mr Maria heb ik gelijk contact opgenomen met de leverancier en zij schijnbaar met de webshop want vandaag ontvingen we een mail waarin stond dat ze toezegde dat we donderdag as de lamp in huis hebben EN met het verzoek de leverancier te informeren zodra ik de lamp ontvangen heb , er is beweging dus , ben benieuwd ;)
     
  11. Gul1

    Gul1 Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.561
    0
    36
    Huisvrouw en moeder :D
    Gelukkig maar ;)
     
  12. pearls

    pearls Bekend lid

    29 nov 2012
    656
    0
    16
    Nou maargoed dat je hier dat bericht hebt neergezet en dat er hier iemand met ervaring was die wist hoe ze de bestelling binnen moest krijgen!
    PFF... Dan denk ik echt, waarom begint iemand een webshop als je er eigenlijk geen zin in hebt ofzo.
     
  13. sunnyday

    sunnyday Fanatiek lid

    10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Gelukkig maar!

    Ik had toen uit wanhoop de leverancier gemaild en dat zorgde ervoor dat ik de lamp kreeg. Gelukkig lijkt dit bij jou ook te werken :)
     
  14. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik hoop het ook , ik laat jullie zeker weten hoe het afloopt, en nogmaals bedankt voor je tip :)
     
  15. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Krijg net een mail dat de status , verzonden, is ... Word steeds spannender :)
     
  16. LinsyVH

    LinsyVH Bekend lid

    17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Oef! Hoop dat je het snel mag ontvangen :)
     
  17. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Nou ongelofelijk maar waar , hij is er !!!!
    Ben zo blij :)
     
  18. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Top!
     
  19. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Da's een hele opluchting! Zou toch zonde zijn..
     
  20. Mnon

    Mnon Niet meer actief

    Wauw wat fijn!!! Super dat er ook ZPers zijn die je kunnen helpen!!
    Het zou wel heeeeel zuur zijn als je voor zo'n bedrag opgelicht zou zijn!

    Veel plezier met de lamp!
     

Deel Deze Pagina