Het leed dat bol.com heet

Discussie in 'De lounge' gestart door Nath88, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

    Nath88 Niet meer actief

    Gelukkig ben ik niet de enige met slechte ervaringen en gelukkig heeft niet iedereen slechte ervaringen ;)

    Hij staat vanaf 27-05 22:20 Uw pakket is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar...

    Dus ben benieuwd.
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ook alleen maar goeie ervaringen met bol.com en bestel ook zeer regelmatig
     
  3. Marlous28

    Marlous28 Fanatiek lid

    5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik heb ook alleen maar goede ervaringen.
     
  4. Samba2013

    Samba2013 Bekend lid

    27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij gaat het altijd goed, de levertijd is juist vaak de reden dat ik bij hun bestel
     
  5. liefdotje

    liefdotje Niet meer actief

    Ik had dit 2 weken geleden ook en dat bleef zo staan... 3 dagen later nog steeds heel irritant.
    Ik heb het product gewoon nog een keer besteld en gemaild dat ik de eerste bestelling niet meer wilde die hebben ze geannuleerd ze wisten zelf ook niet wat er fout was gegaan.
     
  6. twoboys

    twoboys Fanatiek lid

    30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier ook goede service.
     
  7. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Komt ook vaak doordat de andere artikelen bij een ander bedrijf vandaan moet komen..
     
  8. Evientje

    Evientje Niet meer actief

    Heb ik ook pas gehad, heb uiteindelijk niks ontvangen, na 3 dagen nogmaals gebeld en kreeg te horen dat PostNL het gewoon afgeleverd had in de eerste doos! Dus de fout zou bij mij liggen. Aangezien het niet de eerste keer was, ben ik toch even boos geworden dat het niet mijn fout is als iets niet in de doos zit, maar dat die fout bij hun ligt! Na veel moeilijk doen uiteindelijk een cadeaubon gekregen op mijn account zodat ik het opnieuw kon bestellen.
    Vl had het met een tv die hij voor mijn verjaardag had besteld (was via bol zelf) was 5-8 werkdagen, heeft uiteindelijk 2x een halve dag vrij moeten nemen want hij zou geleverd worden, wat vervolgens niet gebeurde. Om vervolgens een mail te krijgen dat ze gingen proberen om hem binnen 3 maanden te leveren en anders zou hij vanuit hun geannuleerd worden!? Toen heeft hij hem zelf geannuleerd gaan geen 3 maanden wachten op een tv.
     
  9. Linana

    Linana Niet meer actief

    Hier ook nog nooit problemen gehad met bol.com :)

    Ja, 1 keer het verkeerde artikel gekregen, maar dat ja echt een uitzondering
     
  10. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nog nooit last van gehad, altijd alles keurig op tijd gekregen en tot 2 x toe een mailtje wanneer het niet ging lukken, dus ik denk gewoon echt dikke vette pech?
     
  11. Buikje0

    Buikje0 Fanatiek lid

    24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk heb je je pakketje snel. Hier eigenlijk alleen goede ervaringen met bol.com qua snelle levering.
     
  12. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb nooit problemen met levering.

    Heb je je niet vergist? Was het product wel op voorraad? Je hebt ook producten die andere leverdagen hebben waardoor de regel '' voor 23:00 besteld is morgen in huis '' vervalt ( wat logische is )

    kijk eens voor de zekerheid op je bevestiging mail.

    En bezorgt TNT niet tot 21:00 in de avond?
     
  13. Lorelai

    Lorelai Actief lid

    4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had het laatst ook, en de klantenservice maar dom doen. Uiteindelijk na 4 dagen geleverd gekregen terwijl het de volgende dag in huis had zullen zijn.
     
  14. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ligt het niet aan post.nl? want die leveren pakketten verkeerd en staat status afgeleverd, of is onderweg en biedt het vervolgens pas een dag later aan (bleek bij ons 1 die gewoon een heel weekend de pakketjes zelf bleek te houden... En tekende ook voor me terwijl het niet eens afgeleverd was. Dus ook nog vervalsing.
    Dacht dat ik gek werd! Zeker pakketten van bol en wehkamp waren te laat, de rest op tijd.
    Nu gelukkig een leuke man, die wel altijd op tijd levert, maar hiervoor drama!

    Ik denk dus niet dat het specifiek aan bol ligt, maar aan daarna...
    Klantenservice deed eerst ook beetje vreemd van die is geleverd op uw adres, dat washet niet. Ik ben boos geworden. Ook dat het bij de buren zou liggen en niemand een pakketje heeft... Meer het leed wat postbode heet haha

    Dus een formulier ingestuurd dag er na wel het product gehad en als de andere boven water kwam of ik deze terug wilde sturen. Na 2 maanden kwam de buurman van het laatste huis van de overkant. Je hebt je pakket nooit opgehaald... Zucht.
     
  15. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik bestel gewoon quasi nooit online ;).

    1 keer iets bij Bol besteld (dvd) dat ik echt niet in de winkels vond en dat werd wel correct geleverd.
    Om 21 uur besteld en de volgende dag om 10 uur 's ochtends had ik het in mijn handen.


    Maar ik heb het echt niet met online kopen en ik koop dus over 't algemeen gewoon in de winkel. Ik zie liever eerst hoe het eruit ziet, voor ik iets koop / betaal.
     
  16. LA85

    LA85 Fanatiek lid

    25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    ik heb ook nog nooit gehad dat het er echt de dag erna was.. ik hou daar nu gewoon rekening mee ;)
     
  17. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Precies dat. Alleen dozen luiers, die door de pakketbezorger zo in de achtertuin worden gedumpt...
     
  18. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Laatste bestelling was een heel klein doosje uit het pakket gevallen. pakket was aan de zijkant een beetje open. Ik heb meteen gebeld. Geen probleem. Ze konden het niet opnieuw sturen, maar stortten het bedrag van het doosje terug. Ik kon het zelf opnieuw bestellen. Ik kreeg een code voor gratis verzendkosten. Super. Alleen jammer dat ik dat doosje later had. Maar goed, ongelukje...
     
  19. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik bestel best vaak bij bol.com, soms met problemen, maar die worden meestal heel correct opgelost door de klantenservice. Een keer heb ik 1 doos pampers en een pak nutrilon besteld en per ongeluk 2 dozen pampers gekregen. Toen heb ik die nutrilon maar ergens anders gekocht en verder mijn mond gehouden..;)
     
  20. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Jammer dat je ervaringen steeds slecht zijn. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen, zelfs als het pakketje door een derde partij verzonden moet worden.
     

Deel Deze Pagina