Opgelicht?? Sportmerken.nl

Discussion in 'De lounge' started by BeertjeY, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Hallo,

    Is er iemand bekend met sportmerken.nl?

    Ik heb daar 24 september een bestelling gedaan. Ook dezelfde dag het bedrag overgemaakt naar Dutch Warehouse. Binnen 24 - 48 uur na ontvangst betaling zouden ze mijn bestelling versturen. Van mijn bestelling heb ik een bevestiging ontvangen via mijn mailadres.
    Had ook bij de opmerkingen vermeld, dat als het produkt niet meer te leveren is of ze dan mijn geld willen terugstorten.

    Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, geen levering, geen terugstorting en geen reactie.
    Heb nu inmiddels twee mails gestuurd, met het verzoek mij op de hoogte te stellen van de stand van zaken.
    Maar ook daarop geen enkele reactie mogen ontvangen.
    Er staat geen telefoonnummer op de website.

    Nu was ik ff aan het google-en (had ik dat maar eerder gedaan, stom stom, te goed van vertrouwen).
    Zie een paar klachten op het internet staan: besteld, betaald, geen levering ontvangen, reageren nergens op.
    Het zelfde verhaal dus.
    De schrik slaat me toch wel om het hart :(

    Is er iemand die bekend is met sportmerken.nl, die daar wel eens wat besteld heeft, en zijn bestelling ook netjes heeft ontvangen?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
     
  2. mamameer

    mamameer VIP lid

    Jan 21, 2014
    8,171
    4,482
    113
    op internet staat dat het onderdeel is van dutchwarehouse.com die hebben wel een telefoon nummer. succes! hopelijk krijg je je product of aankoop terug!

    dutchwarehouse.com
    www.dutchwarehouse.com/ ‎
    In cache
    Vergelijkbaar




    [​IMG]Jagershof 60, 9674 CP Winschoten
    0597 416 512
     
  3. TanteTrien

    TanteTrien Niet meer actief

    Ze verzenden via tnt en dhl, als je het niet vertouwd kan je misschien contact met hun opnemen, heb er zelf nog nooit besteld of wat dan dus daar kan ik je niet verder helpen


    Trouwens vindt het een heel slordige site, beetje amateuristisch..
     
  4. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Zucht, het kan nog gekker.

    Ik heb Dutch Warehouse gebeld, een 0900 nummer maar oke.

    Krijg een bandje dat ik de een of andere kaartnummer in moet toetsen. Die heb ik niet, dus blijf netjes 'hangen'.
    Krijg vervolgens een telefoniste aan de telefoon, die vraagt weer om een kaartnummer.
    Heb ik niet, en leg haar het verhaal uit.
    Ik zal u doorverbinden met promototaal zegt ze.
    Ben gelukkig nog zo wijs om een telefoonnummer van dat bedrijf te vragen.

    Krijg ik weer een bandje, met dat ik doorverbonden zal worden, direct daarop een voicemailbericht dat alle medewerkers in gesprek zijn, en ik later terug moet bellen.

    DIT STINKT!!

    Of ben ik te argwanend?
     
  5. wendy339

    wendy339 VIP lid

    Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Uh dit stinkt inderdaad.. al hoop ik voor jou dat het nog goedkomt..
     
  6. Zonnestraal2

    Zonnestraal2 Bekend lid

    Jul 28, 2009
    793
    0
    0
    Ik heb het rekeningnummer ingevuld bij mijnpolitie hier kun je checken of het bankrekeningnummer verdacht is, ik vrees het ergste want er staat: Er zijn meldingen over deze verkoper.

    De site ziet er ook zeer onproffesioneel uit zou daar nooit bestellen
     
  7. alamea

    alamea Fanatiek lid

    Jan 15, 2013
    1,270
    0
    0
    In het vervolg nooit meer iets bestellen bij een webwinkel die er zo amateuristisch uit ziet en waarop geen contactgegevens staan. Dat slap excuus van een webwinkel ziet er in Google Chrome niet uit zoals het was bedoeld, hoop ik.

    Kijk nog even na hoe lang een winkel wettelijk gezien mag erover mag doen om een product te leveren, voordat je je geld terug kan eisen. Daar zijn ook regels voor als ik het me goed herinner.
     
  8. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Jammer maar denk wel dat je opgelicht bent inderdaad.
    Ik ben zelf erg voorzichtig door de gekke verhalen die je hoort allemaal.

    Bij een bedrijf waar ik alleen maar direct moet betalen bestel ik sowieso nooit, dan via acceptgiro en als ze dat niet doen rembours, dan maar meer betalen maar dan weet ik wel zeker dat ze leveren, de volgende keren betaal ik dan wel online.
    Dit is helaas hopelijk een niet al te dure les voor je want dat is toch mooi vervelend!!
     
  9. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    Ik had er al niet eens iets besteld... Ziet er zeer amateuristisch uit.

    Ben bang dat je kunt fluiten naar je centen.
     
  10. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    :(
    Het genoemde nummer in 1 van de voorgaande berichten (Mamameer) is toch geen 0900nummer?:

    0597 416 512

    Had je dit nummer al geprobeerd?
     
  11. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Diverse nummers gebeld. Geen contact mogelijk lijkt het wel.
    Heb nu bij klacht.nl mijn verhaal geplaatst.
    Zij gaan nu proberen contact te zoeken.

    Er blijken dus soortgelijke klachten als de mijne te zijn.

    Helaas, pindakaas.
    Dacht altijd dat overkomt mij niet. Maar wel dus.

    Ik ga hierover ook aangifte doen bij de politie. En melding bij mijn bank maken.
     
  12. AnnaCF

    AnnaCF Niet meer actief

    Zie trouwens op hun site dat je ook met paypall kan betalen.
    Dan ben je toch soort van verzekerd met je aankopen? Althans dat is via marktplaats wel zo.

    Ik zou ook nooit wat via zo'n website bestellen. En idd wat Drieka zegt altijd eerst een keer op acceptgiro bij de bestelling of onder rembours.
    Alleen grote ketens als de bijenkorf of babydump vind ik het niet zo erg vooraf te betalen.
     

Share This Page