Ervaringen Brocanterie Sophie

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambonmanise

    ambonmanise Fanatiek lid

    15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb in september een wandbord besteld en dacht die ook meteen te krijgen omdat er bij stond dat die op voorraad was.
    Maar dan duurt het inderdaad nog wel een weekje voordat je het binnen hebt. Ik kreeg hem geleverd in een super grote doos met wat gratis stickers erbij en ben erg blij met mijn wandbord!
     
  2. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Inmiddels weer een week verder en nog niks ontvangen...
    Hoop dat het nu wel even opschiet.
     
  3. Vlinder1985

    Vlinder1985 Bekend lid

    10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Heb je al iets geplaatst op hun fb, een openbaar bericht? Werkt mijns inziens altijd beter/sneller, aangezien iedereen dit kan lezen.

    Ik lees overigens mensen die al 4 weken aan het mailen/bellen zijn en niets horen...

    Ik heb zelf een webshop en vind dit erg klantonvriendelijk.
     
  4. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja, ik heb een bericht geplaatst op hun fb-pagina. Ze hebben het zelfs laten staan, want ik zag ook dat ze verschillende berichten verwijderd hebben. Maar ze doen er niks mee. Ze hebben mij niet persoonlijk benaderd. Ik heb ze namelijk gemaild, en ze hadden me ook even een pb op fb kunnen doen.
    En via de telefoon krijg je ze dus niet te pakken...
     
  5. Vlinder1985

    Vlinder1985 Bekend lid

    10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ze hebben een keurmerk, maar houden zich blijkbaar niet aan de regels, waaronder telefonisch bereikbaar zijn en levertijden nakomen.

    Je zou met hen contact op kunnen nemen en ze kunnen wijzen op alle klachten die er op facebook staan.

    https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Brocanterie-Sophie_1763.html

    Ik vind het een mooi initiatief dat ze met verstandelijk beperkte mensen werken, maar ze geven bepaalde levertijden aan en die worden niet nagekomen. Houdt dan een ruimere levertijd aan en zet iemand bij de telefoon neer, die ook opneemt!
     
  6. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zie deze zin boven hun gegevens staan:

    Lidmaatschap van betreffende lid is ingetrokken. Deze sanctie is opgelegd door WebwinkelKeur. De onderstaande gegevens waren het laatst bij WebwinkelKeur bekend.

    Dus dan zitten ze er niet meer bij?
    Ik heb weer even op fb gekeken en ik zie veel soortgelijke reacties van mensen die maar geen contact kunnen krijgen en lang moeten wachten op hun bestelling.
     
  7. Vlinder1985

    Vlinder1985 Bekend lid

    10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ja, er zijn dus al genoeg klachten binnen gekomen om hun lidmaatschap stop te zetten.

    Tja, dan zit er niets anders op dan af te wachten of langs te gaan, ben ik bang. En stalken met bellen:)
     
  8. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Langs gaan zit er niet in, te ver weg... Eerst maar afwachten denk ik. Ze hebben wel een 'mooi' verhaaltje op fb neergezet dat ze geen oplichters zijn etc... dus dat moet ik dan maar geloven.
     
  9. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

  10. Zonnestraal2

    Zonnestraal2 Bekend lid

    28 jul 2009
    793
    0
    0
    Ben ik de enige die vind dat mensen snel ongeduldig zijn zag dat sommige pas midden/eind oktober hebben besteld en nu al klagen dat is pas net geweest!
     
  11. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Maar als er staat op de site dat het binnen 5 dagen verzonden word, dan moeten ze zich er ook aan houden, en anders contact met je opnemen dat het wat later word. Maar nergens word op gereageerd...
    Ik las ook dat iemand al 4 weken op zijn bestelling zit te wachten wat dus binnen 5 werkdagen verzonden had moeten worden. En nog steeds wacht die persoon. Dat KAN toch niet??? :x
     
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.803
    4.183
    113
    Als een bedrijf 5 dagen levertijd heeft moeten ze dat ook nastreven. Heeft niets met ongeduldig te maken.
     
  13. Zonnestraal2

    Zonnestraal2 Bekend lid

    28 jul 2009
    793
    0
    0
    Uitlopen kan altijd maar dan hadden ze het inderdaad eerst even moeten melden of op hun site moeten aangeven.
    Ik hoop dat jullie het snel ontvangen
     
  14. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Heb vandaag mijn wandbord gekregen, eindelijk!

    Ben zowaar een paar dagen geleden zelfs ook terug gemaild door Brocanterie Sophie hoe de stand van zaken waren.

    Ik ben helemaal blij met mijn wandbord. :D
     
  15. Zonnestraal2

    Zonnestraal2 Bekend lid

    28 jul 2009
    793
    0
    0
    Super! Ik dacht al dat je het wel zou krijgen alleen dat ze enorme vertraging hadden opgelopen helaas lijdt daar vaak dan ook de communicatie onder.
     
  16. nicolletjuh

    nicolletjuh Actief lid

    4 sep 2008
    319
    0
    16
    Hier hetzelfde, zit ook nig steeds te wachten en heb ook al gemaild! Krijg geen antw, en het is een kado voor mijn moeder die morgen jarig is... Baal drvan
     
  17. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat is balen, heb je inmiddels toch je pakketje gekregen?

    Ik vind het toch wel een vreemde webshop...
    Ze plaatsen allemaal win en like acties op fb en vervolgens doen ze er niks mee, dus geen winnaar. Soms wel, maar ook niet.
    Nog even en ik 'vind het niet leuk' en unlike ik dus de pagina.
     

Deel Deze Pagina