Hier ben ik het helemaal mee eens hoor!! en vind het ook echt rot voor jullie dat jullie het hebben moeten meemaken!
Ja we hebben gebeld we zijn nu al 6 maanden bezig maar het blijft het zelfde ( ik Kan je er zelfs de mailtjes van toe sturen ) onze excuus voor hoe u uw vakantie heeft ervaren heeft helaas kunnen wij er niets mee de man is kwestie was tijdens uw verblijf geschorst om uw vakantie dragelijk te maken begrepen wij van de manager en meer kunnen wij niet doen Geld terug kunnen we vergeten aldus de reis organisatie
Geachte meneer X hartelijk dank voor uw brief Tijdens uw vakantie kwam het tot een zwaarwegend gebeurtenis, omdat uw vrouw door een hotelmedewerker sexueel benaderd werd. Het voorval betreuren wij zeer en bieden onze excuses aan. Wij hopen dat het hierdoor niet tot verdere belastingen komt. Wij verzekeren u, dat het tot nu toe niet tot zulke incidenten in het hotel is gekomen. En ook niet weer zal gebeuren Om verdere onaangenaamheden te voorkomen en uw verblijf in de accommodatie niet te beïnvloeden, heeft de hoteldirectie de medewerker geschorst tijdens uw verblijf. Het spijt ons, dat u zich tijdens de reis niet voldoende hebt begeleid en ondersteund gevoeld. Ofschoon wij begrip en groot respect voor uw persoonlijke gevoelens hebben, kunnen wij geen vergoeding aanbieden. Tenslotte willen wij graag nog een keer duidelijk maken dat wij het verloop erg betreuren en dat wij u en uw vrouw het beste wensen. Met vriendelijke groet, Dit is keer op keer het zelfde en deze is via de tussen organisatie zoiets als bijv prijsvrij Beste heer x Naar aanleiding van de door u ingediende klacht, heeft mijn collega die de contact onderhoudt met Alltours hierover meerdere malen contact. Alltours geeft aan dat zij de situatie erg vervelend vinden. Zij kunnen zich voorstellen dat de situatie bij u de nodige stress heeft veroorzaakt, wat uiteraard niet de bedoeling is wanneer u op reis gaat. Ondanks dat zij uw reactie begrijpen, geven zij aan dat zij helaas tot geen andere conclusie zijn gekomen en u geen compensatie kunnen aanbieden. Wel geven zij aan, dat zij melding hebben gemaakt bij zowel de accommodatie als in het eigen systeem van Alltours. Zij geven aan dat zij in de toekomst hier zeker rekening mee zullen houden en de situatie in het hotel nauwlettend in de gaten houden en zullen observeren. Alltours geeft echter aan dat zij het hotel helaas niet uit het aanbod kunnen verwijderen. Ik vind het erg jammer u dit te moeten meedelen, maar helaas kan ik in deze situatie niet meer voor u betekenen. Ondanks hetgeen dat is gebeurd, hoop ik dat het momenteel beter met u en uw gezin gaat. Met vriendelijke groet
Wauw wat een K** reacties zeg! Corrupte bende zou je bijna denken!? Zijn ze aangesloten bij een klachten- en geschillencommissie? Ik zou het namelijk niet hierbij laten zitten. (werk zelf in de advocatuur dus wellicht ben ik niet snel tevreden ) De commissies | De Geschillencommissie
Het is wel erg of-topic...misschien kun je zelf even een topic starten? Ik zou het hier ook zeker niet bij laten zitten,en desnoods Alberto Stegeman inschakelen...
Wij zijn al heel lang en voor ons gevoel te lang bezig En ik sta op het punt het maar te stoppen en te laten voor wat het is, Maar om een beetje on topic te blijven Stel dat jullie of in dit geval jij gelijk hebt, en ik heb er over na gedacht hoor ! Maar alles regelen en overboeken duurde bijna net zolang als nog 3 nachten vol houden maar wel bij je vrienden zijn Maar indd mocht zoiets ooit weer gebeuren zou ik misschien inderdaad weg gaan, zeker als ik alleen zou zijn met ons gezin Maar het is wel een ervaring waardoor ik extra besef Mijn kind never nooit niet ergens alleen achter te Laten en dat heb ik alleen maar willen vertellen, overweeg het goed voor je dat doet want er hoeft maar iets gebeuren en het kan te laat zijn, Je kunt gelijk hebben en misschien had ik weg moeten gaan met mijn gezin Maar alles wat we moesten regelen, ALLEEN want de rest zou wel blijven, hadden wij het gevoel veiliger te zijn bij onze vrienden
@ Pipo30: Om on topic te blijven is een beetje lastig want de antwoorden die op de titelvraag worden gegeven zijn gewoon weggehaald
Het is ook erg off topic is ook nooit de bedoeling geweest en " wil " het we ook niet over hebben het was voor mij een voorbeeld wn een reden om alleen maar duidelijk te maken denk na voor je je kind alleen laat Niet alleen je kind maar ook jou als ouders kan iets gebeuren Ik hoef er geen topic over te openen maar kreeg wel het gevoel dat ik mij moest verdedigen over mijn/onze manier van handelen
Hoi, Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk hotel dit is geweest (werk in de reiswereld dus werktechnisch is dit interessant) Verder hebben wij ook met de gedacht gelopen om onze zoon achter te laten op te hotelkamer met een camera babyfoon, maar het probleem is dat als er brand zou uitbreken we nooit op tijd meer terug zijn op de kamer om hem te redden. Verder heb ik nog geen 1 camera babyfoon gevonden die heel veel reikwijdte heeft. Momenteel hebben we de L*vion prestige, absoluut tevreden en voor thuis, denk ik, de beste...alleen de reikwijdte... 200 meter max. schat ik zo.
Ik zou zeggen geen enkele babyfoon, want je kind in een hotelkamer achterlaten en zelf naar beneden oid gaan is wel het stomste dat je in mijn ogen kunt doen.
Haha lees nu al jullie reacties. Heel verschillend! Het gaat trouwens om een hotel in Nederland. We blijven daar een nachtje met Oud & Nieuw en wilde gewoon even lekker wat gaan drinken in de lobby met mijn man als mijn zoon slaapt.. We zijn ook zo weer boven als er wat gebeurd. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken: heb verschillende apps op mn smartphone geinstalleerd die ongelimiteerd bereik hebben en ook nog alles vastleggen op video (zoals een gewone babyfoon) dus vind dat ik dan nog best veilig bezig ben! Ben heel dicht bij mijn zoon en ik kan alles volgen wat er gebeurd. Ik ben echt niet iemand die het gevaar opzoekt, maar vind het voor een nachtje in een hollands hotel wel kunnen. Je kunt het jezelf ook wel heel moeilijk maken
Wat voor een hotel zat je dan. En via welke reisorganisatie. Welke reisorganisatie laat jullie aan het lot over. Pff. Vreemd verhaal. Ik ga van kleins af aan naar hotels in turkije nooit wat voorgevallen.