Gratis spullen na klacht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavaneen2e, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Bij simply colors keer gemaild dat de opdruk niet compleet was. Kreeg een nieuwe opgestuurd en mocht het andere shirt houden.

    Zenner, 3 e borstel binnen 2 maand waarvan het handvat afbrak, andere borstels vond ik niet fijn dus toen toch maar gemaild. Moest de borstel opsturen en na onderzoek bleek het een productiefout te zijn, en ik had de pech er ws net meer uit die serie te hebben gekocht. Kreeg een complete set borstels opgestuurd.

    Heb ooit iemand gehoord, die in een krat grolsch een half vol flesje had zitten, er kwam iemand het flesje ophalen en hij kreeg een excuses pakket met allerlei biersoorten.
     
  2. AnneThamar

    AnneThamar Niet meer actief

    Difrax, rotspul. Denk wel 4 flessen kapot. Wel elke keer netjes foto gemaild. Kregen ook telkens een nieuwe en een x een knuffeltje.

    Stuk plastic in mn krentenbol. Kreeg een nieuwe zak en mocht een taart uitzoeken. (Jumbo)
     
  3. k3lly

    k3lly Fanatiek lid

    1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    #163 k3lly, 13 nov 2014
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
    Jahoor vaak genoeg, betaal toch niet voor Jan joker.
    1 keer een pasta saus van de honig die echt mega pittig was terwijl dat niet zo hoorde. Een mailtje gestuurd en moest de verpakking opsturen, daarna een grote doos met allemaal honig producten toegestuurd gekregen.

    Een jaar terug met v-tech, de zingende kever van mijn dochter sloeg steeds op hol. Nieuwe batterijen werkte niet. Kreeg verpakkingsmateriaal toegestuurd zodat hun het konden uitzoeken, kreeg uiteindelijk een nieuwe toegestuurd.

    En een paar maanden terug met Fisher price, de theepot van mijn dochter deed helemaal niets meer. Kon hem opsturen en heb toen een nieuwe gekregen zonder aankoopbewijs!

    En een keer met lays chips. Had een assortti zak gekocht met verschillende smaken kleine zakjes. Zat er alleen maar naturel in. Ook gemaild en kreeg een flinke doos met allerlei smaken.
     
  4. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Al verschillende keren.
    Zool van dochters schoen liet binnen 2 mnd los. Kreeg toen kosteloos nieuwe.
    Zazu Sam (wekker) 4 mnd oud kapte ermee. Ook kostenloos een nieuwe gehad.
    Snoeppakket nadat er een wesp in de manna zat.
    Ook ooit een vvv-bon gehad, maar weet niet meer waarvoor.

    Ook verschillende keren niet.
    Kaas van de jumbo die van binnen beschimmeld was. (Niet een keer maar wel 6x). Koop hem nu ook niet meer. Geen reactie op gehad.
    Druiven die beschimmeld waren, beweerde winkeljuf van niet. Er stond echt pluis op!
     
  5. Amare

    Amare Niet meer actief

    Al een paar keer een verstas gekregen bij de Jumbo, omdat ik weer eens beschimmeld fruit pakte.
     
  6. Masa

    Masa Bekend lid

    1 jul 2014
    574
    2
    18
    Ik moet even heel hard op mijn handen zitten om sommige klachten hahaha
     
  7. Masa

    Masa Bekend lid

    1 jul 2014
    574
    2
    18
    En daar ga je dan natuurlijk niet naar op zoek :cool:
     
  8. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb nog nooit een klacht ingediend.
    Wel met fruit van de jumbo terug gegaan nadat het binnen 2 dagen verrot was en de chocoladecakjes 3 weken over datum bleken te zijn.

    Volgens hun "regels" krijg je dan geld terug en het product gratis.

    Ik kreeg alleen een sacherijnige medewerker en met moeite de producten nieuw mee. Ga nu ook niet meer naar de jumbo toe.
     
  9. Madam1983

    Madam1983 Actief lid

    24 aug 2014
    209
    10
    18
    Wij hebben altijd de mayonaise scharrelei van Remia. Op een gegeven moment een paar flessen, was zo dun als water. Mailtje naar Remia gestuurd. Moest daar het artikelnummer naar toe sturen, bleek een productiefout te zijn. Kreeg een doos vol met lekkere Remia producten

    Op de markt koop ik regelmatig een bos bloemen. Volgende dag hele bos verlept. Week erna toch aangegeven en nieuwe bos uit mogen zoeken
     
  10. mamamama85

    mamamama85 Actief lid

    5 aug 2014
    281
    0
    0
    ik krijg vd babydump een nieuwe reiswieg omdat er n stukje was afgebroken vd bevestiging. De wag is uit 2011 dus garantie verlopen maar toch hele goede service!
     
  11. Logan

    Logan Niet meer actief

    Jeetje.. over het gros zou het niet in me opkomen te klagen. Maar goed ;)
    Ik heb nog nooit geklaagd op zo'n manier, als iets me niet zint fan vermijd ik het gewoon.
     
  12. Amare

    Amare Niet meer actief

    Uhm nee, dat doe ik inderdaad niet, gaat me echt wel een stap te ver.
     
  13. beccie

    beccie Niet meer actief

    ik heb eigenlijk nog nooit een klacht ingediend ergens. maar moet het misschien toch ook maar eens doen.
    ik heb vorig jaar een kruitvat buggy gekregen, en in het zitvlak scheurt de stof helemaal aan de zijkant rond de buis zeg maar, ik gebruik hem niet eens veel ik heb hem erbij omdat die in mijn auto past.
    morgen maar eens fotos maken.
    heb helaas geen bon omdat ik hem gekregen heb.
     
  14. moesje1

    moesje1 Bekend lid

    18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    simply colors na 2 weken de luiertas sporadisch gebruikt te hebben had de hele naad losgelaten. Mail met een foto gestuurd en binnen 3 dagen had ik een nieuwe binnen en mocht de andere houden.

    Ook heb ik bonprix een keer gemaild over een voedingsbh die ik wilde bestellen. Al 4 weken stond op de site dat er voldoende op voorraad waren, maar als ik dan wilde afrekenen stond er dat hij niet leverbaar was.
    Dus ik gemaild hoe dat kon en wanneer hij dan wel leverbaar was.
    Kreeg een mail terug dat ie gewoon voorradig was en dat het een fout op de site was. Voor het ongemak kreeg ik de bh's opgestuurd en hoefde geen verzendkosten te betalen.
     
  15. Purk

    Purk Fanatiek lid

    19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden pas ergens een kabeltje besteld, maar vonden 'm toen ergens anders een stúk goedkoper, dus gemaild of we 'm konden retourneren. Antwoord;'Retourneren is voor ons te duur, dus u krijgt uw geld terug en mag het product houden.' Huh? :D Kabel was 14 euro bij hun, paste gewoon door de brievenus, dus retourneren had een keer 1 euro gekost ofzo? Nou ja, bedankt :D
     
  16. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik vraag me af, sturen jullie ook foto's op??
     
  17. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Keertje beestjes in mijn dadels gehad, niet van die spikkels maar echt al larven. Teruggegaan naar Jumbo en geld terug. Week later mailde de leverancier voor onze gegevens, kregen we een pakketje lekkere dingetjes opgestuurd. En uitleg over hoe het kon.

    En birkenstockjes van mijn dochter, na 2 weken brak de gesp van het riempje. Ze waren al lelijk door het buitenspelen maar kreeg toch meteen nieuwe mee.
     
  18. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zulk soort dingen moet je melden bij de Warenauthoriteit:
    telefonisch via 0900 0388
    of online via https://formdesk.minlnv.nl/kcdv/Warenklachten_vragen_formulier_v9
     
  19. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik had afgelopen zomer een doos minipizza's van Oetker met salami, alleen zat op de helft van de pizza's geen salami. En er zat een prop papier (snoepverpakking of zo, van dat aluminiumpapier) in de doos. Foto gestuurd. Kreeg reactie dat ik mijn adresgegevens moest sturen, dan zou ik het geld terugkrijgen en een ovenhandschoen krijgen.

    Is nu 4 maanden geleden...nog niets gekregen.

    Zelfde week accepteerde Subway een kortingsbon niet, ook op Facebook gemeld. Telefoontje van manager. Ik zou een kortingsbon krijgen. Ook nooit aangekomen.
     
  20. Summer2012

    Summer2012 Bekend lid

    11 jul 2012
    652
    2
    18
    Gisteren nieuwe speentjes binnen gekregen van Bibi nav de terugroepactie.

    En geen klacht over ingediend, maar wel netjes van ikbenmama.nl: Een product op de site was te hoog geprijsd en ik had betaald met iDEAL. Het verschil kreeg ik teruggestort op mijn rekening.

    Ohja..en difrax flessen natuurlijk. Gingen stuk aan de lopende band en kreeg steeds gratis nieuwe toegestuurd. Nu begin ik er niet meer aan.
     

Deel Deze Pagina