Heb een bericht van KV, krijg een cadeaukaart en wat voor onze jongens Wat een goede service zeg, had ik niet verwacht.
Ik vind klagen misschien een verkeerd woord, ik merk eerder iets op. Zoals bij Wehkamp, een mobiele oplader in de aanbieding maar wel flinke (pakket) verzendkosten. Dat ding past met gemak door de brievenbus. Via een nette opmerking op Twitter en daarna via privé berichten contact werd het netjes in de bestelling verwerkt en mocht ik de verzendkosten van brievenbus post betalen. In geval van Vistaprint heb ik wel geklaagd, smerige online winkel vind ik dat nu. Zij spelen met de prijzen en bezorgtermijnen. Afijn, daar heb ik al meerdere klachten neergelegd. Had een tuinbord besteld, op de website stond als beschrijving dat deze van krachtig plastic zou zijn. Was gewoon een stuk karton! Uiteraard nieuwe geleverd gekregen. Daarna eens een spandoek besteld waar de korting niet juist werd verwerkt, ze activeerde een andere aanbieding en uiteindelijk veel meer korting gekregen! Dat vond ik wel een fijne werkwijze dus daarna weer een spandoek besteld en daarbij vermeld dat de prijzen nogal verschilde met die van een paar maanden eerder, flinke verhoging! Moest uiteindelijk alleen de verzendkosten betalen en dat was meer dan voldoende voor hetgeen je krijgt.
Hema zegt dat je ook zonder bon terecht kan met je klacht in de winkel. Bij mij reageerde ze ook niet, dus heb ik maar gebeld.... (ondergoed van de kids waar de gaten in vielen en dat x5)
ik heb weleens flessen van bibi gehad, daar gingen de cijfers en maatstreepjes vanaf. nieuwe flessen gekregen volgens mij bij olvarit weleens potjes zonder datum gekocht ( zag ik pas thuis) was een productiefout en hele doos met potjes enzo gekregen met nutrilon een pak wat heel erg nattig was. netjes een nieuw pak gekregen keer een zakje mix van chili con carne van knorr wat heel goor was ( normaal als anders) nooit een reactie ook niet via facebook. verder klaag ik niet gauw
Heb 1 keer geklaagd: we gingen wat bestellen bij de frietZaak komen we thuis is het bolletje van mijn broodje frikandel helemaal beschimmeld!!! Gatver!!! Toen ben ik wel terug gegaan.. En meneer stelde voor om een nieuw broodje te maken! Op dat moment had ik al geen honger meer
Ik heb ook wel een paar keer goede service gekregen: - cadeaubon 20,- van babypark omdat ze onaangekondigd en half uur vroeger dicht waren vanwege een religieus iets. Bleek de 3 kwartier die we hadden slechts een kwartiertje te zijn (en dan wordt je nog weg gekeken ook) van te voren hadden we gekeken hoe laat ze zouden sluiten en of het nog de moeite waard was om een half uur te reizen (en half uur terug ) - toen ik zwanger was ging mijn man pizza halen voor me bij New York Pizza. Een grote want dan konden we delen. Komt hij thuis met een kleine pizza, want de grote pizza dozen waren op. Een kleine pizza kost maar 1,5 euro goedkoper maar is bijna de helft zo klein. Man durfde niet thuis te komen zonder pizza (don't mess with a pregnant woman) toch met al mijn hormonen een klacht ingediend. Kreeg bonnen thuis zodat ik 2 gratis pizza's kon halen en een kaart waarmee ik de rest van het jaar 25% korting krijg (buiten proportioneel goed gemaakt dus) -walibi 2 gratis kaarten omdat ik het bezoek tegen vond vallen. Twee achterbanen waren gesloten terwijl dat mijn favoriete achtbanen waren
Had een keer maar 9 knakworsten in een blikje ipv 10. Via twitter wat over gezegd en een heel pakket opgestuurd gekregen Voor de rest vind ik het vaak niet de moeite waard om te klagen..
O ja ik heb 1 keer geklaagd bij New York Pizza, ik had een bon voor 2 pizza's voor 13,99. Toen ik de code invoerde op de website stond er echter dat het 2 voor 14,99 was. Omdat het nog steeds goedkoper was niets van gezegd. Toen de bezorger kwam zat op de achterkant van de bon alleen dezelfde coupon voor 13,99. Daarop gemaild met New York Pizza die aangaven dat het filiaal de verkeerde bonnen gebruikte en via de post had ik 2 dagen later een bon voor een gratis pizza naar keuze.
Nou onze nieuwe baby Born is binnen, echt een super service! Dichter helemaal gelukkig met d'r nieuwe pop met 2 armen!
Hier een nijntje verstoppertje die het niet doet. Helaas geen bon, was verjaardagscadeau maar wel mailtje gestuurd naar nijntje winkel om melding te maken en de vraag of we wellicht nog iets anders konden proberen. kreeg zelfde dag mailtje terug dat het vaker voorkomt maar dat de fabriek verantwoordelijk is met hun adres erbij. klacht doorgestuurd maar nog niks van gehoord. beetje slechte service gezien het ern vaker voorkomend probleem is.
O wij hadden er ook 1 die na een paar keer spelen al stuk was. Ik heb hem van de week weggegooid. Ik had ook geen bon... Dus dacht: tja dan doen ze er toch niks mee. Dus ben benieuwd of je nog wat hoort.
Onze nijntje deed t ook na een aantal keer al niet meer.. zo jammer.. nieuwe batterijen bleken ook de oplossing niet. En nu lees ik hier dat meer het dus hebben. Ik heb ook de bon niet meer.. zonde, zoontje laten zoeken naar een nijntje die niks roept is ook zo lullig
Bij de Mc Donalds een burger besteld zonder ui. Hadden ze het er gewoon afgeschraapt (en daarbij wat laten zitten). Ik gewoon netjes naar de kassa; kreeg ik me toch een grote mond :'(. Ben echt niet zo'n klager, maar heb hier wel een klacht over ingediend. Kreeg 2 menu's gratis en ben nooit meer bij die Mc Donalds geweest.
Wij hadden een keer een zak paprikachips van Lays en die smaakte heel raar (en ik kan het weten want ik ben paprikachips verslaafd ). Ik opgestuurd en kreeg toen een briefje dat ze niks konden vinden en ik kreeg het bedrag van de zak chips (1 euro ofzo) op mijn rekening. Beetje teleurstellend want weet zeker dat ik niet op een zwarte lijst staan. Oh..over die lijst is dit niet in strijd met de wet op privacy? Niet dat ik het niet terecht vind dat die mensen geen spullen meer krijgen. Ik vroeg het me gewoon af.
Levensgevaarlijk!!! mijn man is allergisch voor noten en als ze de noten er 'gewoon' af zouden halen (bv bovenop een salade ofzo) dan zitten we vervolgens wel in het ziekenhuis. Wat als je allergisch was geweest? Wij zeggen trouwens altijd wel dat hij in het ziekenhuis belandt als hij noten binnenkrijgt en dat helpt tot nu toe. Daarvoor 2x in ziekenhuis belandt door onzorgvuldig gedrag. De laatste keer was in 2011 dus toen restaurant gevraagd het eigen risico van mijn man te vergoeden en ook gekregen. Gelukkig komt er in december een nieuwe allergenenwet voor de horeca!