Gratis spullen na klacht.

Discussion in 'De lounge' started by Mamavaneen2e, Nov 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Heb een bericht van KV, krijg een cadeaukaart en wat voor onze jongens :$
    Wat een goede service zeg, had ik niet verwacht.
     
  2. ButterflyNova

    ButterflyNova VIP lid

    Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Ik vind klagen misschien een verkeerd woord, ik merk eerder iets op.

    Zoals bij Wehkamp, een mobiele oplader in de aanbieding maar wel flinke (pakket) verzendkosten. Dat ding past met gemak door de brievenbus. Via een nette opmerking op Twitter en daarna via privé berichten contact werd het netjes in de bestelling verwerkt en mocht ik de verzendkosten van brievenbus post betalen.

    In geval van Vistaprint heb ik wel geklaagd, smerige online winkel vind ik dat nu. Zij spelen met de prijzen en bezorgtermijnen.
    Afijn, daar heb ik al meerdere klachten neergelegd. Had een tuinbord besteld, op de website stond als beschrijving dat deze van krachtig plastic zou zijn. Was gewoon een stuk karton! Uiteraard nieuwe geleverd gekregen.

    Daarna eens een spandoek besteld waar de korting niet juist werd verwerkt, ze activeerde een andere aanbieding en uiteindelijk veel meer korting gekregen!

    Dat vond ik wel een fijne werkwijze dus daarna weer een spandoek besteld en daarbij vermeld dat de prijzen nogal verschilde met die van een paar maanden eerder, flinke verhoging! Moest uiteindelijk alleen de verzendkosten betalen en dat was meer dan voldoende voor hetgeen je krijgt. :D
     
  3. Escal

    Escal Fanatiek lid

    Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    #203 Escal, Nov 14, 2014
    Last edited: Nov 14, 2014


    Echt super service ja!
     
  4. ikbenderweer

    ikbenderweer Actief lid

    Apr 4, 2013
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hema zegt dat je ook zonder bon terecht kan met je klacht in de winkel. Bij mij reageerde ze ook niet, dus heb ik maar gebeld.... (ondergoed van de kids waar de gaten in vielen en dat x5)
     
  5. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    ik heb weleens flessen van bibi gehad, daar gingen de cijfers en maatstreepjes vanaf. nieuwe flessen gekregen volgens mij

    bij olvarit weleens potjes zonder datum gekocht ( zag ik pas thuis) was een productiefout en hele doos met potjes enzo gekregen

    met nutrilon een pak wat heel erg nattig was. netjes een nieuw pak gekregen

    keer een zakje mix van chili con carne van knorr wat heel goor was ( normaal als anders) nooit een reactie ook niet via facebook.

    verder klaag ik niet gauw
     
  6. Truelove

    Truelove Fanatiek lid

    Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Heb 1 keer geklaagd: we gingen wat bestellen bij de frietZaak komen we thuis is het bolletje van mijn broodje frikandel helemaal beschimmeld!!! Gatver!!! Toen ben ik wel terug gegaan.. En meneer stelde voor om een nieuw broodje te maken! Op dat moment had ik al geen honger meer
     
  7. Tweedeopkomst

    Tweedeopkomst Niet meer actief

    Ik heb ook wel een paar keer goede service gekregen:

    - cadeaubon €20,- van babypark omdat ze onaangekondigd en half uur vroeger dicht waren vanwege een religieus iets. Bleek de 3 kwartier die we hadden slechts een kwartiertje te zijn (en dan wordt je nog weg gekeken ook) van te voren hadden we gekeken hoe laat ze zouden sluiten en of het nog de moeite waard was om een half uur te reizen (en half uur terug )
    - toen ik zwanger was ging mijn man pizza halen voor me bij New York Pizza. Een grote want dan konden we delen. Komt hij thuis met een kleine pizza, want de grote pizza dozen waren op. Een kleine pizza kost maar 1,5 euro goedkoper maar is bijna de helft zo klein. Man durfde niet thuis te komen zonder pizza (don't mess with a pregnant woman) toch met al mijn hormonen een klacht ingediend. Kreeg bonnen thuis zodat ik 2 gratis pizza's kon halen en een kaart waarmee ik de rest van het jaar 25% korting krijg (buiten proportioneel goed gemaakt dus)
    -walibi 2 gratis kaarten omdat ik het bezoek tegen vond vallen. Twee achterbanen waren gesloten terwijl dat mijn favoriete achtbanen waren
     
  8. mysteriousgirl1

    mysteriousgirl1 Fanatiek lid

    Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Had een keer maar 9 knakworsten in een blikje ipv 10. Via twitter wat over gezegd en een heel pakket opgestuurd gekregen :)

    Voor de rest vind ik het vaak niet de moeite waard om te klagen..
     
  9. roomsoesje27

    roomsoesje27 Bekend lid

    Jul 28, 2013
    899
    1
    16
    Assen
    O ja ik heb 1 keer geklaagd bij New York Pizza, ik had een bon voor 2 pizza's voor 13,99.
    Toen ik de code invoerde op de website stond er echter dat het 2 voor 14,99 was. Omdat het nog steeds goedkoper was niets van gezegd. Toen de bezorger kwam zat op de achterkant van de bon alleen dezelfde coupon voor 13,99.
    Daarop gemaild met New York Pizza die aangaven dat het filiaal de verkeerde bonnen gebruikte en via de post had ik 2 dagen later een bon voor een gratis pizza naar keuze.
     
  10. tuc

    tuc Niet meer actief

    fijn!
     
  11. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    Feb 1, 2011
    1,748
    223
    63
    Nou onze nieuwe baby Born is binnen, echt een super service! Dichter helemaal gelukkig met d'r nieuwe pop met 2 armen!
     
  12. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Hahaha klagen omdat je 1 knakworst te weinig hebt? :D
     
  13. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha moet hier erg om lachen, gelukkig !
     
  14. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Hier een nijntje verstoppertje die het niet doet. Helaas geen bon, was verjaardagscadeau maar wel mailtje gestuurd naar nijntje winkel om melding te maken en de vraag of we wellicht nog iets anders konden proberen.

    kreeg zelfde dag mailtje terug dat het vaker voorkomt maar dat de fabriek verantwoordelijk is met hun adres erbij.
    klacht doorgestuurd maar nog niks van gehoord.
    beetje slechte service gezien het ern vaker voorkomend probleem is.
     
  15. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    O wij hadden er ook 1 die na een paar keer spelen al stuk was. Ik heb hem van de week weggegooid. Ik had ook geen bon... Dus dacht: tja dan doen ze er toch niks mee. Dus ben benieuwd of je nog wat hoort.
     
  16. Riverr

    Riverr Fanatiek lid

    Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Onze nijntje deed t ook na een aantal keer al niet meer.. zo jammer.. nieuwe batterijen bleken ook de oplossing niet. En nu lees ik hier dat meer het dus hebben. Ik heb ook de bon niet meer.. zonde, zoontje laten zoeken naar een nijntje die niks roept is ook zo lullig ;)
     
  17. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Bij de Mc Donalds een burger besteld zonder ui. Hadden ze het er gewoon afgeschraapt (en daarbij wat laten zitten). Ik gewoon netjes naar de kassa; kreeg ik me toch een grote mond :'(.

    Ben echt niet zo'n klager, maar heb hier wel een klacht over ingediend. Kreeg 2 menu's gratis en ben nooit meer bij die Mc Donalds geweest.
     
  18. marjol

    marjol Fanatiek lid

    Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    #218 marjol, Nov 15, 2014
    Last edited: Nov 15, 2014
    Wij hadden een keer een zak paprikachips van Lays en die smaakte heel raar (en ik kan het weten want ik ben paprikachips verslaafd :D). Ik opgestuurd en kreeg toen een briefje dat ze niks konden vinden en ik kreeg het bedrag van de zak chips (1 euro ofzo) op mijn rekening. Beetje teleurstellend want weet zeker dat ik niet op een zwarte lijst staan.

    Oh..over die lijst is dit niet in strijd met de wet op privacy? Niet dat ik het niet terecht vind dat die mensen geen spullen meer krijgen. Ik vroeg het me gewoon af.
     
  19. marjol

    marjol Fanatiek lid

    Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Levensgevaarlijk!!! mijn man is allergisch voor noten en als ze de noten er 'gewoon' af zouden halen (bv bovenop een salade ofzo) dan zitten we vervolgens wel in het ziekenhuis. Wat als je allergisch was geweest? Wij zeggen trouwens altijd wel dat hij in het ziekenhuis belandt als hij noten binnenkrijgt en dat helpt tot nu toe. Daarvoor 2x in ziekenhuis belandt door onzorgvuldig gedrag. De laatste keer was in 2011 dus toen restaurant gevraagd het eigen risico van mijn man te vergoeden en ook gekregen. Gelukkig komt er in december een nieuwe allergenenwet voor de horeca!
     

Share This Page